Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Terve! Ehkä miekin uskallan nyt hypätä mukaan. Täällä laskettuaika olisi 28.11. viikot nyt siis 9+0 Raskaus tuli aikamoisena yllätyksenä rupesin kierron keskivaiheilla vuotamaan verta ja jostain kumman syystä ostin raskaustestin johon pärähtikin sitten plussa. Tottakai ajattelin että...
  2. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Mulla alko heti plussaa seuranneena päivänä menkkakivut jotka nyt on jatkunut joka päivä. Välillä vaan sellasta pientä epämukavaa tunnetta alavatsassa , mutta välillä oikein sellasia kunnon menkkakouristuksia. Oon joutunut panadolia ottamaan, että olo vähän helpottaisi. Kuumavesipullokin on...
  3. L

    Syyskuun söpöliinit <3 Joulukuu

    Helou! Eilen plussattu kahden vuoden odottelujen jälkeen! Olo on hieman häkeltynyt sillä olimme ajatelleet että joutuisimme järeämpiin lapsettomuushoitohin heti helmikuussa , mutta nyt luomuraskaus! :) Laskettu aika näyttäisi olevan 6.9.2015 laskurin mukaan. Toivotaan nyt että kaikki menee...
  4. L

    Clomittaret 2013

    Tai siis voiko menkat muka oikeasti alkaa dpo6? Onko se muka edes fyysisesti mahdollista?
  5. L

    Clomittaret 2013

    No nyt kyllä menee mystiseksi! Perjantaista asti ollut sellasta kutinaa alapäässä. Ostin sitten apteekista canestenia ja se vei kutinan hetkellisesti pois. Nyt edelleen pientä kutina havaittavissa, mutta nyt kun kävin vessassa niin paperiin tuli hieman verta..? Alavatsaa nippaillut jännästi aina...
  6. L

    Clomittaret 2013

    Heipparallaa! Melody: Mullakin on nyt clomien kanssa ollut ovis kp15-19 välillä eikä lääkäri ainakaan oo sanonut että siitä mitäään haittaa ois? Sitä olisin kysellyt että mun lääkäri sano että clomeja saa korkeintaan käyttää 6kk. Mulle määräs nyt 4kk satsin ja sanoi että jos ei sillä tärppää...
  7. L

    Clomittaret 2013

    Helou! Tänään kp18 ja eilen sain ovistestiin plussan. perjantaina sain jo samanvahvuiset viivat mutta eilen oli sitten testiviiva tummempi. Eli miut voi lisätä piinailijoihin! :) Käykö kellekkään muulle niin että viiva on aluksi saman vahvuinen ja muutaman päivän päästä selkeä plussa...
  8. L

    Clomittaret 2013

    Helouuh! täällä menossa toinen clomikieto ja kp 10. eipä minkäänlaisia tuntemuksia oo vatsalla. höh! Kuumia aaltoja kyllä sitten senkin edestä. Jotenkin mietityttää kun oon täältä lukenut että joillakin on toiminut vain esim. joka toinen kuukausi clomit ja joka toinen kuukausi ei.. Mulla ei...
  9. L

    Clomittaret 2013

    Esikko 83: Haha! No johan kävi lapsus! Mahtokohan olla ihan enne että sitä vaistomaisesti kirjoittaa että "maho"llisesti ;D :D Mä sain clomit sen takia nopeesti että en ovuloinut luomusti ollenkaan ja kun kävin yksityisellä gynellä niin painostin sen ne mulle kirjoittamaan. Ei olis kovin...
  10. L

    Clomittaret 2013

    Ärsyttää,ärsyttä ja ärsyttää! Mä olin jotenkin niin siinä uskossa että tästä kierrosta ois tärpännyt ,mutta negaa näyttää kaikki digitestit sun muut joten kai se on vaan uskottava. Miten voikin veetuttaa niin paljon että oma kroppa temppuilee näin ja jotkut saavat oman pienokaisen heti kun mies...
  11. L

    Clomittaret 2013

    Heipsan taas kaikille! Viikko taas mennyt kiireessä eikä oikeen oo mitään kerrottavaakaan. Nännit edelleen kipeät ja ajoittan juilimista alavatsassa. Tosin nyt vähemmän mitä aikaisemmin. Tänään dpo 7 ja ihan huvikseen testailin raskaustestillä ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Mihin aikaan te...
  12. L

    Clomittaret 2013

    Melody Mulla tosiaan nyt ensimäinen clomikierto menossa ja annostus 1tbl 3-7kp ja kaksi 15mm follia oli kasvamassa kp 12. Eli mun kohdalla toimi niinkuin pitääkin. Olin kuitenkin alussa ihan varma että ei toimi kun alkukierrossa ei ollut mitään oireita paitsi naaman kukkiminen. :)
  13. L

    Clomittaret 2013

    Heips! Onko muilla clomit aiheuttaneet nännien arkuutta? Miulla nännit on nyt sellaiset kosketusarat. Kyseessä siis on vaan nännit eikä koko rinta..? mielenkiintoista :D Alavatsassa juilii jatkuvasti. Tosi jännä ,kun mulla ei alkukierrosta ollut oikeen mitään oireita mutta just ennen ovista ja...
  14. L

    Clomittaret 2013

    Heeih! Mie voisin kanssa liittyä listalle eli: Lotta1... kp 17/?... Ya 4/13.... 1.c. Sain tosiaan vielä lauantaina ihan kunnollisen ovisplussan jossa testikentässä oli tummempi viiva kuin kontrollikentässä. Jeij! Nyt sitten piinaillaa eli dpo1. Plussatuulia kaikille <3
  15. L

    Clomittaret 2013

    Grill: Oih! vähänkö ihanaa jos tuo nyt plussa olis! Huhtikuusta asti oon yrittänyt tikuttaa ovista ikinä löytämättä , mutta nyt eka Clomikierto menossa ja näyttäis siltä että lääke toimii! :)
  16. L

    Clomittaret 2013

    12590098.jpg - Image - Aijaa.com Heips! täällä aikaisemmin tuskailin sitä kun en millään saa ovistestiin ees hailakkaa viivaa. Tänään kp 15 ja ovistestiin pärähti tälläinen! onko tämä nyt se kuuluisa ovisplussa? Mitäs mieltä ootte leidit? :)
  17. L

    Clomittaret 2013

    Palaan taas tyhminen kysymyksineni.. anteeksi siitä! Mutta jos ultrassa nähdään johtofolli niin kuinka todennäköistä on että ovulaatiota ei tapahdu? ja mistä syistä näin ei kävisi? kiitos vastauksista jo etukäteen.:confused:=)
  18. L

    Clomittaret 2013

    Heips taasen! Tänään oli ensimäinen seuranta ultra ja oikealla puolella kuulemma kasvoi kaksi noin 15mm follia! Jeij! Kohdun limakalvokin kuulemma näytti hyvältä. Lekuri oli nyt sitä mieltä että ultria ei tarvitse enään muissa kierroissa tehdä. Onko tosiaan niin että folleja saa enintään olla...
  19. L

    Clomittaret 2013

    Luna_82 Kp on vasta 12, mutta aiemmissa kierroissa(jossa en siis ovuloinut) Olen kuitenkin saanut jonkin näköistä viivaa testiin. Mystistä! Mietityttää vaan jos ne clomit ei toimikkaan mulla vaikka niin paljon toiveita ja odotuksia on niihin laitettu :(
  20. L

    Clomittaret 2013

    Moikka! Mulla eka clomikierto menossa ja en meinaa millään saada ovistestiin testipaikalle viiva. Kontrolliviiva kyllä tulee mutta testipaikkaan hyvin haalea. Tämä mietityttää lähinnä siksi että ennen clomeja sain mihin kierron aikaan vaan aika vahvankin viivan, mutta en kuitenkaan koskaan...

Yhteistyössä