Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tarviikos hätähousut himotestaajat testejä. Mulla jäi "vähän" yli noita testejä ja voisin myydä nämä pois. :-) Älkää välittäkö kirjoitusvirheestä kuvassa. En jaksanu alkaa korjaamaan.
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    No niin kyllä se sitten on kuule sitä ihteään. Ja minusta ihan hyvän näköinen viiva. Eikä se välttämättä tuon tummempi olekaan. Sulla on vasta km ollut, et ei välttämättä edes se oviskaan ole ajallaan ollut.;-) Dpo:t voi olla vielä melkosen vähäiset. Vahvistumisia tuolle viivaselle!! :-)
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Oletko sä saanut keskenmenon jälkeen jo negan testiin? Mietin vaan, et tuossa vaiheessa voi myös näyttää haamusta vielä keskenmenosta johtuen joillain. Mut, jos tuo tuosta vahvistumaan lähtee, niin sittenhän se on joku sinne masuun alkanut majaansa rakentaa.
  4. P

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Jaa, mistähän mä tuon kahdeksatta tohon laskettuu sain. No joo tosiaan neljättä kuukautta ja kahdeksatta kuitenkin ootellaan. Korjasinkin tohon sen. Ja MKS on sairaala ja mä oon jo vanha eli 38v.
  5. P

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Ja masu kasvaa TODELLA vauhdilla. Tässä masukuvaa muutamien päivien takaa, eli rv 15+5.
  6. P

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Mie voisin tunkia tähän ketjuun. Tänään rv 16+2. Laskettu 30.4 ja kahdeksatta odotellaan. Kaikki on mennyt tähän asti oikein hyvin. Pikkusen liikkeet on tuntuneet jonkin aikaa. Tosi hentoisina kylläkin. Edellisestä tuntui selvemmin tässä vaiheessa, mut tällä kertaa on kyllä istukka edessä...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tuo on kyllä liian selvä viivanpaikaksi!! Minusta tuossa haamulainen kurkkailee. Mulla tässä raskaudessa tuli dpo 9 kutakuinkin samanlainen viivanen. Nyt mennään rv 15+5
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heilanga mulla kyllä yhdessä kierrossa reagoi raskaustesti ovikseen. Mulla oli siis siinä kierrossa ovis aika myöhään. Ensin luulin, että raskaus, mut ovistesti ja r-testi haaleni ja siinä 9vrk tuli raskaustestillä selvempi haamu, joka tummui... Se kyllä oli sit päättyi keskenmenoon, mutta joo...
  9. P

    Raskaana ja "menkat" ihme oireita

    Ööh, mut tänäänhän on vasta 7.9.:-o Siis kerrot, että oireet alkanut 12.9... 19.9 alkoi sitten rusehtava vuoto... Ööh...?? Ootko sä kuukausista/päivistä sekaisin vai olenko mä? Vai enkö ymmärrä lukemaani oikein...
  10. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ei ole mullakaan ennen ikinä ollut ja nyt tässä kierrossa oli ja mistä sitten plussa tuli. Nyt mennään rv 6+3. Kkm todettiin 4.6 ja tyhjennys 6.6. Kerkesi kahdet menkat olemaan ennen plussaa. Josko sullakin olis nyt ollut joku superovis ja tää olis sit se teidän kierto ja saisitte kyydissä...
  11. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Yhdeltä keskustelupalstalta luettua... Huomasin just vasta tän sun aloituksen ja katsoin heti mun " hedelmällisyysopuksesta" mitä se sanoo. Ja se sanoo näin: " About 10% of women will notice that they occasionally have a day or two of spotting about midcycle, right around ovulation...
  12. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Mullahan oli km kesäkuun alussa ja ehti parit menkat ollakin. Kummassakin kierrossa ovista testattu. Nyt plussasin pari viikkoa sitten ja oviksen aikaan tässä plussakierrossa mulla tuli parina päivänä liman mukana pikkasen verta. Kuulema voi oviksenkin aikaan verta ihan pikkaisen tulla. Ei...
  13. P

    Kuvia plussatesteistä

    Musta tuo sininen viiva näyttää ihan selvästi mustekynällä tehdyltä. Onko joku ehtinyt käydä käpälöimässä testiä sun huomaamatta ja vetänyt mustekynällä viivan? Ja viiva on miun mielest vielä normaalia kauempana tuosta kontrollista tai ainakin, kun vertaan omiini samanmerkkisiin...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    12610458.jpg - Image - Aijaa.com 3+ juuri niin, kun pitääkin.:-) Eli rv 5+1. Pojasta miul näytti vielä 2-3 ja sit rv 5+3 näytti 3+. Pakko oli katsoa noita pojan aikasia testikuvia. Pakko oli eilen kokeille ovistestiä... Ja tälle näytti: 12610479.jpg - Image - Aijaa.com
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mun mielestä haamunen siellä kurkkii. Viivanpaikkoja noihin testeihin kyllä helposti tulee, mut se et saako viivapaikan noin hyvin kameralla tallennettua... Ei kyllä taida. Mä tein tässä plussakierros monen monta testiä ja myös RSFU:ta ja eka viiva oli sillä tuotaluokkaa mitä silmin näin, mun...
  16. P

    *Suurperhekuumeilijat elokuussa 2013*

    Täällä yksi suurperheen äiti. Seitsemän lasta on ja kasia kuumeillaa ja just plussattu. <3 Kesäkuun alussa oli yksi keskenmeno. Odottajiin en uskalla ennen ultraa mennä.
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tasan viikko sitten raskaana 1-2 ja nyt tänään rv 4+3 digi näytti tältä: 12593555.jpg - Image - Aijaa.com :-) mli! Mie en kyllä näe tuossa mitään, mut ei oo ihan hailakka haamunen kyllä helppo kameralla tallentaa.
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tuo on kyl selvä tapaus.:-)
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Piti kokeilla vauvalan kymppiä ja kaksvitosta päiväpisusta, kun tykkään noista päiväpisseitä enempi tai testit tykkää, kun näyttää vahvempaa viivaa.:-) Mut tässä vauvalan 10 ja 25. 10 ylenpänä ja 25 alenpana. 12589900.jpg - Image - Aijaa.com 12589901.jpg - Image - Aijaa.com Musta tuo 25...
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    4+2 taitaa olla... Mä lataan koneelle kohta kuvat. 25:nen voi olla jopa vahvempi.:-o Tein sen 25:seb ekana ja taitoin vähän sieltä sinisestä päästä, että eivät mee sekaisin ja sit vasta avasin kympin... eli sekaisinkaan eivät voineet mennä. Mullahan aamupissasta näyttää haaleenpaa, mut toi...

Yhteistyössä