Hakutulokset

  1. S

    Clomittaret 2013

    dots, mä oon ainakin tosi tyytyväinen Felicitaksen asiakas. Lääkäri on olut mukava, asiantunteva ja perustellut kaikki tutkimukset ja hoidot hyvin. Tyytyväisyysastetta nostaa ehkä vähän mun plussaus myös ;) Suosittelen siis!
  2. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa kaikille! Mäkin liittyisin mielelläni remmiin! :) 18.5. plussasin ja viikkoja on laskujeni mukaan tällä hetkellä 5+2. Eli ihan alussa mennään vielä ja mitä tahansa voi tapahtua. Varhaisulta on 7.6, mutta aika tuntuu matelevan niin hitaasti että siihen on ikuisuus! Vähän huolettaa, kun...
  3. S

    Clomittaret 2013

    Ihana Hydra, kun kyselet kuulumisia :) Ja tosi harmi, kun tämä kierto meni teiltä sivu suun. Toivon kovasti, että seuraavasta kierrosta jo tärppäisi! :hug: Mä tosiaan plussasin lauantaina ja silloin jotain jo kirjoittelinkin. Plussa on vahvistunut, joten kai se täytyy vaan uskoa -raskaana...
  4. S

    Clomittaret 2013

    Apua, siis nyt on kyllä todellinen plussabuumi meneillään! Perjantaina dpo 12 testasin puhtaan negan, mutta eilen ja tänään testiin ilmestyi haamuviiva :) Vielä en usko sitä todeksi, täytyy sulatella asiaa ja odottaa plussan vahvistumista. Tänään on kuitenkin vasta dpo 14 ja testissä haalea...
  5. S

    Clomittaret 2013

    Jopas täällä nyt tuulee... Suuret onnittelut kaikille plussanneille (teitä on niin paljon etten enää edes muista ketä kaikkia piti onnitella)! :heart: Mulla tänään dpo 10 ja testattu puhdas nega : /
  6. S

    Clomittaret 2013

    maria080, en oo kuullut että kilpparin vajaatoiminta olisi aiheuttanut tiputteluvuotoa, mut kyllä sekin kai on mahdollista. Multa löytyi vajaatoiminta lapsettomuushoitoja aloitettaessa. TSH oli selkeästi yli viitearvorajan, muistaakseni 5.6. Thyroxinin aloituksen jälkeen huomasin kyllä hyvinkin...
  7. S

    Clomittaret 2013

    Niian kilpirauhasarvoista vielä, kun vastikään kävin kuuntelemassa endokrinologin pitämän luennon. Hän nimenomaan sanoi, että raskautta yrittävällä naisella optimaalinen TSH-taso olisi 1-2. Monikaan lääkäri ei tunnu olevan tästä tietoinen tai ei ota asiaa vakavasti. Ja lääkitystä ei tietenkään...
  8. S

    Clomittaret 2013

    Nepulle suuret onnittelut, olet varmasti plussan ansainnut! Nostatat hyvin vapputunnelmaa mahtavilla uutisilla. Saatiin sittenkin huhtikuulle ainakin yksi plussa :) Skorpparille ja Hanzkulle halaukset, kyllä se haikara vielä teidätkin löytää. Älkäähän menettäkö toivoanne, vaikka pettymykset...
  9. S

    Clomittaret 2013

    Kiitos kaikille, hyvä kun sekaan mahtuu! Oon yrittänyt pitää itteni kiireisenä ja poissa palstalta, kun alkukierrossa ajatusten siirtäminen muihin asioihin on yleensä huomattavasti helpompaa. Nyt on femarit syöty ja vointi mitä parhain! Maanantaina sit ultraan kuulemaan ensimmäinen tuomio ;)...
  10. S

    Clomittaret 2013

    Heippa naiset! Minäkin päätin nyt vihdoin esittäytyä, kun oon jo useamman viikon taustalla seurannut teidän keskusteluja ja jännännyt mukana :) Lyhyesti ON: Ikää mulla on 27v., miehellä muutama vuosi enemmän. Ehkäisy on jäänyt pois jo 8/2009 jolloin mietittiin, että lapsi olisi tervetullut...

Yhteistyössä