Hakutulokset

  1. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Minut saa poistaa listalta Tuli tunne ettei tämä palstailu ole kuitenkaan mun juttu. Ja toisekseen tuntuu ettei tänne edes koskaan kerkeä, niin turhaan sitä tuolla listoilla roikkuu :) Ultrassa käyty ja siellä hyviä uutisia, yksi hyvinkin vilkas sikiö näkyi. :) Oikein hyvää kesän jatkoa...
  2. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Pikainen viesti täältä sohvatyynyjen välistä... :wave: katrinainen Onneksi olkoon raskaudesta! :) Kolibrinkukka Toista (ja siitä eteenpäin) lasta odottaessa neuvolakäyntejä on vähemmän kuin ensimmäistä odottaessa. Tulet huomaamaan että näet neuvolatädin vain muutaman kerran, ennenkuin...
  3. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Mä olen ihan huumassa noista unelmavauvasta:n kaksosista! En tiedä miksi oottekin niin usein mun ajatuksissa. Kiva päästä seuraamaan "näin läheltä" kuinka tuollainen kaksoismaha kasvaa. :) Seulonnoissa ei selvitetä äidin mahdollisia sukupuolitauteja tms, vaan juuri noita sikiöön liittyviä...
  4. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Pahoittelut omalta osaltani ettei ole tullut pinoon kirjoiteltua. :ashamed: Jokaisen viestin olen kuitenkin käynyt lukemassa. On tullut vietettyä aikaa pihalla aamusta iltaan, ja kun on saanut lapset nukkumaan niin käyn suoraan sohvalle pitkälleen enkä siitä enää nouse, tai sitten menen pönttöä...
  5. V

    Tammikuu 2014 vauvelit <3

    Meillä tammikuisilla on oma pino. Liity siihen jos haluat. :)
  6. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Ja ihana lukea kaikista iloisista ultrakuulumisista. :) Ryhmämme sai jopa ekat kaksoset. Tuleekohan vielä muita monikkoja? :P (.) Tänään yritin soitella neuvolaan ja varata ensimmäistä aikaa, mutta tietysti heillä on koulutuspäivä eli huomenna uusi yritys. Olo...
  7. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tervetuloa kaikki uudet :wave: Meitä näyttää olevan jo kolme 21. päivän kohdalla. :) Fantaihana kyseli muutama sivu sitten että onko muilla vatsa löysänä. Täällä valitettavasti ilmoittautuu yksi kohtalotoveri. Tää on siis jotain kauheeta! Mulla taas yleensä on ennemmin vatsa kovalla, mutta...
  8. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Minun tiedot on jäänyt uupumaan listalta. Eli: 21.1 / Viifu / 26v / 3.lapsi / TYKS PIKKUVIIKINKI Olen pahoillani puolestasi :hug: Alexandra89 Ulkoasu miellyttää minun silmää. Kiitos pinon perustamisesta. :) Teto Ihanaa että ultrassa näkyi elävä sikiö, ja kaikki oli muutenkin hyvin...
  9. V

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tänään poksuu 5+0 WUHUU :D Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut läheskään näin epävarma olo kuin nyt on! Vaikka raskausoireita löytyy rintojen arkuudesta kuvotukseen ja hienhajuun (yök!), niin olen nyt jotekin saanut päähäni että mun kohtu on tyhjä. :( Raskaustesti näytti lauantaina vahvaa...
  10. V

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Täällä ilmoittautuu mukaan aivan uunituore odottaja! :wave: Tänä aamuna kp 43/38-39 testattu positiivinen tulos. Kuinka tämän tuloksen uskoisi itsekin? :D LA 21.1 /Viifu/26v/kolmas/TYKS Jardinilla näyttää olevan sama laskettuaika, ja kolmas lapsikin tulossa. :) Aion lukea tämän ketjun...
  11. V

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Minut saa siirtää plussanneisiin <3 <3 Tänään kp 43/38-39 plussa pärähti testiin. En voisi olla yhtään onnellisempi tällä hetkellä! KoiKoi Kiitos sinulle että olet jaksanut pitää palstaa yllä ja päivittää listoja. :flower: Tämä kolmas jää meillekin viimeiseksi, joten aion kyllä nauttia joka...
  12. V

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Pahoittelut katrinainen! Ja voimia! :hug: sydäntähti Teitkö testin? Mitä näytti? :) Mulla menossa kp 38/38-39 ja ajattelin että jos menkat ei ala niin teen testin vasta lauantaina. Mies kun haluaa olla paikalla kun testin teen, ja arkisin hän lähtee töihin niin aikaisin etten jaksa nousta...
  13. V

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Onnea kaikille plussanneille! Minä uskon että kevät tekee tehtävänsä ja auttaa osaltaan raskaksituloon. Tai näin ainakin tahdon uskoa. :laugh: Mieli selvästi virkeämpi kuin pari kuukautta sitten, ja hormoonit hyrrää aivan eri asteikolla (vauvakuume tekee varmasti osansa). Ja kyllähän tuo...
  14. V

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Minunkin puolestani onnittelut jo raskautuneille, ja tsemppaukset Sanna-M ja Catherine että sieltä se positiivinen tulos tulisi! :) Jumevin sanoja lainatakseni, näyttää varsinainen plussapuhuri täällä puhaltavan. Toivottavasti pian meillä muillakin! Saanko udella että oletteko muut...
  15. V

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Hei kaikki! Täällä ilmoittautuu mukaan yksi kolmatta kuumeileva! Palstailuneitsyys viedään tämän viestin mukana, joten pahoittelut jos sekoilen viesteissäni. :) Syy miksi tämän kolmannen kohdalla päätin liittyä tällaiseen ketjuun on se, että tätä kolmatta on totisesti vauvakuumeiltu! Huh...

Yhteistyössä