Hakutulokset

  1. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Odotus palkittiin lopulta ja meille syntyi terve poika 17.12 klo 11:22 viikolla 41+3..neuvolassa sanoivat edellisviikolla et pieni vauva on tulossa joten mitat 3430g ja 48,5cm yllättivät :) synnytys oli nopea ja jäi hyvä fiilis.. mun toiveesta kotiuduttiin jo torstaina sillä henkisesti en olis...
  2. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Johan on ollu hässäkkää viimeiset kaksi kuukautta, mutta nyt rauhoittuu. Viimeksi taisin kirjoitella huonosta parisuhdetilanteesta ja no niinhän siinä kävi että avoliitto päättyi sitten virallisesti tänään. Miehen kanssa tilanne on parantunut kyllä huomattavasti sen jälkeen kun löydettiin...
  3. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Otin yhteyttä perhetyöntekijään, joka on mulle hyvinkin tuttu ja ollaan vuosien varrella erinäisistä syistä oltu paljonkin tekemisissä ja kylläpä helpotti puhua hänelle tästä tilanteesta. Hän sanoi kyllä heti että ei olisi pitänyt arkailla soittaa :) Asunto on nyt hakusessa, mies ei vielä siitä...
  4. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Neuvolassa käytiinkin läpi sitä voimavaralappua (vaimikäseoli?) ja siinä nyt pari kohtaa olikin sellaisia että tuli esille ettei tää homma toimi niinkuin pitäisi. Mies istui vieressä mykkänä ja naureskeli vain kun valitin ettei meillä esimerkiksi ole ollut enää kuukausiin juurikaan mitään...
  5. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Puhuminen varmasti auttais, mutta näkisittepä mitä se meillä on.. taisiis minä puhun ja mies alkaa tekemään jotain muuta jottei tarvitse kuunnella. Olen tänään kerännyt rohkeutta ja huomena painelen hakemaan omaa asuntoa sillä ei tämä jahkailemalla miksikään muutu. Jottei mene nyt pelkäksi...
  6. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Mä en jaksa tota miestä. Mutta miten mä kerron sen sille tai miten mä kerron muille. Perhetyöntekijä auttais käytännön asioissa mut miten sille kerrotaan? Tämä parisuhde vähän sai alkunsa tästä vauvasta, ollaan me aiemmin jokunen vuosi sitten toisiamme pari vuotta katseltu mutta alan taas...
  7. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Joku kyseli painajaisista; täällä kanssa nähty monena yönä mutta ei se vielä mitään kun kuvioihin on tullut myös yöheräilyt. Toisinaan se on koiranpentu joka nuolee naamaa ja tahtoo ulos keskellä yötä mutta useimmiten herään ihan ilman syytä parin-kolmentunnin välein katsomaan kelloa..Aiemmin...
  8. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Neyski kiitos blogilinkistä, tulee varmaan lueskeltua kun on tapana jäädä koukkuun varsinkin raskausblogeihin :) Mun vatsa näyttää edelleen vaan siltä kuin olisin syönyt koko kesän erittäin hyvin, työkaverit kyllä on alkaneet pikkuhiljaa kuulema naamasta huomaamaan (en ole asiaa salannut mutten...
  9. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Meillä junnaa vaunujen hankinta paikallaan ehkä siksi että mies ei jostain syystä ole kovin innostunut.. Kun tarkemmin miettii niin minähän se olen ollut joka on muutkin hankinnat tehnyt (naureskelin eilen tuota älytöntä vaatemäärää joka poikaa varten on saatu tutuilta ja kerätty kirppareilta...
  10. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Kauhean kateellisia ovat tuttavapiirin äidit mun pienestä vatsastani ja siitä että edelleen ainoa "raskausoire" on ollut väsymys :) Poika, näin totesi hyvin varmasti kätilö rakenneultrassa, liikkuu aivan mahdottomasti. Liikkeet tuntuneet jo vatsan päältäkin pari viikkoa :)) Ystävät ja...
  11. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Taisinkohan viimeksi kehua kun ei ole oireita juurikaan.. No, nyt sitten närästää (juon varmaan litran maitoa päivässä, tuntuis tehoavan lääkkeenä ainakin toistaiseksi) , sattuu alaselkään ja pientä pahoinvointiakin pitkin päivää, mutta ei aamuisin. Turvotus on kauheaa, itsekkin kun olen hoikka...
  12. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kiitokset kannustuksista :) ! Olenhan joskus terveydenhoitajalle sanonut että tupakointi loppuu kun alan lapsia suunnitella, tämä nyt kuitenkin tuli yllärinä mutta kyllähän lopettamisen on vain onnistuttava. Hiustenvärjäämisestä muuten, itsehän en ole vuoteen ollut mitenkään kohtuukäyttäjä...
  13. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Meillä eka neuvola olis ens perjantaina 3.5, mies aivan innoissaan lähdössä mukaan. Muutenkin tuntuu että se on enempi haltioissaan kuin minä (fb:hen päivitetty jo et olispas joulukuu, kaverit ihmettelee kovin kun tästä ei vielä olla hiiskuttu..), osaa suunnilleen ulkoa listan asioista joita en...
  14. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Eilen täälläkin positiivinen raskaustesti, yllätyksenä mutta iloisena sellaisena. Vielä vähän tuntuu ajatus hassulta, eikä kovin todelta ja mielessä pyörii paljon asioita mutta jospas auttaisi seurata muiden odottajien juttuja Nyt olis rv 7+4 ja laskettuaika neuvolatädin mukaan 7.12 (mies kun...

Yhteistyössä