Hakutulokset

  1. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Siis yksityinen se oli ja se kyllä toitotti koko ajan, ettei vielä pidäkkää näkyä. Että normaalisti ottaaki vasta 7+ vkoilla, juuri tämän takia.. En usko, että se sykettä siis edes ettimällä etti, katto vain, että raskaus on oikeessa paikassa ja kaikki muuten ok. Ja siis soitin nyt sitä aikaa...
  2. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    ma en ummarra. Ja tyhmänä jäi vain niin suu auki tilantees. Noh, soitin sinne jo uudelleen, että ens vkolle uutta ultraus aikaa. Ei muutaku nokka ylös ja positiivisiin ajatuksiin..
  3. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Ei mun mielestä mitattu, tai ei ainakaa sanottu mitää mitoista. Alakautta ultrattii.. Sen se sano, että näkymät vastaa 6:tta viikkoa..
  4. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Täälä vu. takana ja jotenki pelottava fiilis. Rv 6+3 laskettuna bongatusta oviksesta ja sydämen sykettä ei näkyny, alkio oli kyllä oikeassa paikassa. Jotenki mä olin niin varma, että näillä viikoilla se pitäis jo näkyä, mutta ei..:| Lekuri tosin oli onnessaan ja ei sanonukkaa mitää, että sen...
  5. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Apuva. Oonko mä ainut, jolla on ongelmana ihan kamala ummetus.. :( Ny on neljä päivää vedetty luumusosetta naamaan, mutta eipä tunnu auttavan ei.. Kai täs täytyy siirtyä apoteekin tuotteisiin! Muuten olo ihan hyvä, tissit on vain tosi kipeet. Torstaina mulla onki sit vu. Kyllä jänskättää...
  6. RuutuAkka

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Jos tääki tänne varovasti kuikuilis:) ikää mulla 27v ja La bongatun oviksen mukaa 20.1.2014:) Varhaisultra on nyt 30.5 ja voi juku miten voi ihmistä jännittää!:) Oireista oon selvinny hurjan vähällä. Tissit on kipeet, satunnaisia vattan nippailuja, mutta turvotus on ihan järjetöntä!! siinä...
  7. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Mulla tuli ihan selko nega dpo 12. Dpo 16 tuli sellanen aika selkee haamu.. :) Herkällä;) Että kyllä sitä toivoo vielä on!;)
  8. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Jaiks. Mä aattelin, et jos malttaas sinne 30.5 asti, mutta kai mä turhaa notkun tuo kp listas. Eli eiköhän sit saa laittaa:) RuutuAkka......14.5.....37/33-36 .....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
  9. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    YAW :hug: Voi kurjuus!!! Mutta eipä tuo toivoton tuomio oo, eiköhän teillekki oma hoito löydy ja saatte sen pienen ihmeen alulle! Tsemppiä hurjasti, On varmasti nyt sulateltavaa. :( :hug: Laitoin sut taukoilijoihin, vai haluatko kokonaan listalta pois? miss_piggy: Ehottomasti suosittelen...
  10. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Perjantai 17.5. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta RuutuAkka......40/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v kaathy..........37/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v]...
  11. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Mulla oli ovisoireet noin vko ennenku sain plussan testiin.. Ja vahva plussa tuli kp. 20. Että älä toivoa heitä mihinkää, kyllä se sieltä voi tulla myöhäänki! :)
  12. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Mä päivitin sut listaan tälle päivälle!:) Onnea uuteen kiertoon.:heart:
  13. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Yyh, ihanan positiivinen fiilis teidän tsemppauksista. Kiitos. :hug: Voiku saatais tänne ny oikein kunnon plussatuulet puhaltamaan saapuvan kesän kunniaksi ja jokaiselle meille omat nyytit kainaloon! :heart:
  14. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Keskiviikko 15.5. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta RuutuAkka......38/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v kaathy..........35/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v]...
  15. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Mä oon toooodella skeptinen tän asian suhteen nyt. Clearbluen testi sano raskaana, 2-3. Testit haamua. Koko ajan vain odotan että lorahtaa, koska sellanen tunne on. Oviksen oon tikuttanu ja nyt mennään dpo 16:sta. Kiertopäiviä on 37, eikä 38, kuten tuonne listaan on karannu. :) Nyt...
  16. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    WTF! kp 37 / 33-36 ja HAAMU??:x DPO 16 ?? Perjantaina dpo 12 ihan selko nega. Mä oon ihan ulalla. Luulis sen ny olevan jo tummempi, jos olis sitä, mitä pitää. Yritän laittaa kuvan täs tärinäs. :o
  17. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Iik! Onnea!!!:hug::hug::heart: Mäkin voisin opetella tuon listan päivittämisen, niin voin sitä päivitellä kanski välistä, vai onko tarvetta?! Nimim. Ahkera koneella istuja!:popcorn:
  18. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Aamulla testattu, dpo 12 kp 33/33-36 Ja ihan selvä Nega. Ei muutaku vuotoa odottamaan ja uutta kierrosta putkeen. :| Masentavaa.
  19. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Varmaan perjantaina dpo 12 uskaltautuu ensimmäisen kerran testailee herkällä. :) Mutta noi viiiiivat! Uijui! Kylläpä se haaleeki viiva usein sitä itteään tarkottaa! Sormet ja varpaat ja kaikki muutki liikkuvat elimet pystyyn viivojen vahvistumiselle!:heart:
  20. RuutuAkka

    Clomittaret 2013

    Mä ihmettelin samaa asiaa kans ja mulla oli vasta silloi dpo4. Ja edelleenkin jatkuu samana, tänään dpo8. Vuoto on ihan valkosta ja nestemäistä, ku saavista yhtäkkiä kaadettais! Toisena hetkenä taas tulee ihan tahnamaista. Tooooodella epämiellyttävää.. :/ Mä en keksi syyttää ku clomeja. Mun...

Yhteistyössä