Hakutulokset

  1. H

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu eli rintapumppu joka toimii sähköllä tai paristoilla käyetty 4 kertaa kaikki osat ja laatikkokin tallella. merkki ainu medela mini electric. hyvin toimiva mutta itselläni vauva oli alun osastolla ja imetys ei tullut kyseeseenkään...
  2. H

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu

    Ainu Medela Mini Electric sähkökäyttöinen rintapumppu UUTUUS! - A-T Lastenturva verkkokaupasta tämä!
  3. H

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu

    eli rintapumppu joka toimii sähköllä tai paristoilla käyetty 4 kertaa kaikki osat ja laatikkokin tallella. merkki ainu medela mini electric. hyvin toimiva mutta itselläni vauva oli alun osastolla ja imetys ei tullut kyseeseenkään ekoina kuukausina joten luovutin alkuunsa ja pumppu jäi...
  4. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    piipakaa plussa toi on!!ONNEA!!!ei mulla tullu ikinä ton tummempaa ja testasin jonnekin rv 5+ asti!ja hyvin on kyydissä ja puoliväli ylitetty!ainoastaan digin 3+ sit helpotti mieltä :D nyt nautit!! suuren suuri halaus!!
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    piipakaa mulla meni alkuun just tolleen,aamu pissasta tuli haaleempia montakin pv ja meni useampi pv et viiva ees vahtistui,vasta kun tein digin niin uskoin kunnolla raskauden,plussa toi eka ainakin on :D että jospa teet päivällä uusix tai jos maltat niin parin päivän päästä vaikka digillä(ja...
  6. H

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    hellou...täältähän lähtee porukkaa urakalla pois!no itsekin tulee enempi tuolla facessa pyörittyä vaikka täälläkin käyn joka pv lukemassa :D vakuutuksesta oli puhetta,en meinaa ottaa,esikoisella oli hetken aikaa pienenä mutta on kyllä ollut niin terve likka että sekin laukkautettiin kun...
  7. H

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    jospa mäkin saisin taas raapustettua tännekin puolelle :D ihanaa kun on tullut paljon hyviä ultra kuulumisia :D täällä pahat olot vähentyneet pariin päivään viikossa,repäisy ja liitoskipuja on järjettömästi!!!hitto vie että jo nyt,mitähän on sitten loppuaika!! kovasti ollaan oltu tytön...
  8. H

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    eka kuva tänne jo nyt koska turpoan kun pullataikina rv 13+2 aamulla otettu!
  9. H

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    mä kanssa pelkään noita riskejä,esikoinen oli vielä kaiken lisäx ultrien mukaan syntyessään rv 43 mutta laskettua ei muutettu vaikka jokaisessa ultrassa oli 4-5pv isompi!nyt eka ultra takana ja tämä tyyppi vastasi 3pv isompaa ja ymmärrän ettei laskettua muuteta kun ne harvemmin laskettuna noi...
  10. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    unelmavauvasta taitaa olla tuo primperan jota saa käyttää,näin olen monelta kuullut :D
  11. H

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    bambi haha katohan helteet tekee tehtävänsä mä muka luin että sulla laskettu 14.12 eikä 14.2...mutta joo kerrotaanhan toki sitten :D mäkin haluaisin kokea synnytyksen mikä käynnostyy itsestään...sais jännäillä..esikoinen supisteli rv 20 alkaen sinne rv35 asti kunnes sen jälkeen,ei...
  12. H

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    bambi tai sä saat kertoa ensin miten kävi :D mulla laskettu vasta 1.1..mulla meni eka niin että eka muru laittettiin 42+1 mutta sit eivä antaneet toista kun supparit tuli niin tiheesti että olis kuulema muuten tod näkoisesti tullut syöksyllä..noh iltaa kohden väli harveni 8min(alusta oli ollut...
  13. H

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    eli kunhan mielenkiinnosta kyselen eli itsellä esim esikoinen käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi,ei ollut merkkejäkään synnytyksestä viimeseen kuukauten. neiti syntyi siis 42+2 nyt kun toista odotan niin varmasti asennoidun että menee yli,mutta kuinka teillä on toinen mennyt jos esikko...
  14. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    ssan zemppiä stressaavaan tilanteeseen,toivottavasti nyt ensi kerralla olisi normi turvotukset vaan,oon lukenut aika paljon noista ja suurin osahan paljastaa ihan vaarattomaksi vaikka turvotusta olisi yli rajaarvon,mutta varmasti säikäyttää,mutta tosiaan toivotaan että seuraava ultra tuo...
  15. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    heippa hei täältä mökiltä :D ihan meinaa taas kirjoittelu jäädä kun on koko ajan menossa :D jo syntyneiden lasten painosta ollu puhetta..toi ihana muruseni painoi 3200g ja oli 49cm tosin syntyi vasta 42+2 mä oon itse jopa 165cm ja lapsien isä ei oo mua kun muutaman sentin pidempi joten ei...
  16. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    mä en osaa oikein kai "toivoa"kumpaakaan sukupuolta,hah ihana tyttäreni repii pelihousut jos tämä on poika :D hänellä isänpuolelta jo kaksi pikkuveikkaa,ovat siis todella rakkaita mutta nyt hän haluaa pikku siskon,nimeksi tulee kuulema prinsessa kaunotar stella(joudutaan hieman ehkä...
  17. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    ultra takana :D tyyppi oli hirmu vilkas ja kätilö sanoikin että se on aina hyvä merkki :D mittaaminen oli haastavaa koska kaveri tuijotteli vaan ultraapäin ja joka kerta kun mittaa otettiin niin venytti itseään selkä kaarella ja varpaat ja jalat pitkänä,kätilökin sanoi että ihan kuin haluaisi...
  18. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    ihanaa kun rupeaa monilla olemaan ultra ajat jo tulossa,itsellänikin huomenna niinkun näköjään muutamalla muullakin,jännää :D mäkään en meinaa millään malttaa odottaa :D tulis jo huominen!!!
  19. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    asunnonkoosta mulla ja tytölläni on 72m kolmio joten eiköhän tänne vielä meille yksi vauva mahdu :D isompaan ei todella ole yksinhuoltajana varaa enkä kyllä kaupungilta isompaa saakaan :D tänään käyty järkyttämässä ihmisiä kummipojan synttäreillä,ne ketkä tiesi raskaudesa niin jokaisen...
  20. H

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    puolukkainen onneksi asioilla on tapana järjestyä,varmaan hyvää vertais tukea myös tohon kaksosten odotukseen saa myös tästä pinosta,tännehän on nyt sitten jo kahdet tuplat tulossa!!ties vaikka jollekin selviäisi vielä nt ulrassa ja tulisi jopa useammat :D eli mukaan vaan ei täällä tuomita :D

Yhteistyössä