Hakutulokset

  1. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Oon katellut kovasti vauvauinteja ja jumppia. Vielä en oo ilmoittautunut mihinkään. Haluun saada päiviin tekemistä. Osallistun myös johonkin Ekaa kertaa äidiksi -ryhmään :) Mä syön koko ajan ja mulla on nälkä koko ajan ja mä haluun myös herkkuja koko ajan! En ikinä pääse enää housuissa kokoon...
  2. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Onko kokemuksia vauvajumpista, vauvapilateksesta? Etenkin pääkaupunkiseudulta?
  3. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    onko mulla mennyt jotain ohi vai minne Lauwra on hävinnyt?! Meidän anoppi antaa olla suht rauhassa, mutta hyvän kommentin minäkin sain "voiko noin pienillä rinnoilla imettää" :eek:
  4. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Miten menettelette Cuplatonin tai disflatyn kanssa jos imettää? Pitääkö ne annostella pieneen määrään nestettä?täytyykö ensin pumpata maitoa jotta voi lääkettä antaa? Vai tiputatteko suoraan lääkettä suuhun?
  5. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pääsin eroon rintakumista!! Ihan ykskaks noin vaan! Toivottavasti en hihku liian ajoissa :) Olin ilman paitaa suihkun jälkeen ja tissit rupes vuotamaan, ajattelin ihan huvikseni kokeilla imettää, poika kun oli siinä vieressä, ja hän rupesi syömään! Tämän jälkeen olen tänään kaksi kertaa...
  6. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pupumamalle tsempit rintakumista irrottautumiseen! Itse en ole päässyt vieläkään, mutta en oo jaksanut nyt kauheasti yrittääkään. Poika hermostuu, kun ei sa otetta. Kokeile niin että otat kumin pois kesken kaiken, kun olet syöttänyt jonkun aikaa. Saattaa toimia :)
  7. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Puhuitte ristiäis-imetys-juhlamekoista. Tilasin itselleni uuden hienon (kalliin) mekon ja enhän mä ajatellut nyt yhtän tuota imetystä!! Mekko on sellainen mikä ei todella sovellu imetykseen. Mitäköhän hittoo sitä taas ajatteli :oops: Huomenna poika saa nimen! Epparihaava voi olla tosi kivulias...
  8. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ihana Henttu että kaikki kuitenkin sujui lopulta hyvin, tai ainakin nyt on kaikki hyvin ja tyttö terveenä maailmassa! Taitaa olla pikkuhiljaa aika hyvästellä synnytysten odottelu ja synnytyskertomusten lukeminen. Ihan se on haikeeta tämäkin. On ollut kiva seurata muiden tarinoita ja jakaa omia...
  9. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mulle sopii mikä tahansa foorumi. Liityn kyllä faceenkin jos ryhmän joku perustaa.
  10. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea Onnea Anna tytöstä! Meillä ristiäiset on sunnuntaina ja huomenna laitan tekstarilla papille nimen. Ei taideta vaan vieläkään olla täysin varmoja valittiinko sopiva nimi... Vaikeaa!! Meillä on ristiäiset kirkolla. Ajattelin ensin automaattisesti kotona järjestää, mutta kun mietin tarkemmin...
  11. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Käytiin äsken pojan kanssa ensimmäistä kertaa suihkussa yhdessä. Aikaisemmin ollaan vaan kylvetetty, mutta nyt oli sylissä suihkussa. Ihana tunne kun toinen nauttii vaan vaikka äitiä jännittääkin tuleeko itku vai hymy :love:
  12. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tsemppiä Beibei!! Voiskohan mullakin jo alkaa menkat... Ei kai..? Jälkivuoto väheni eikä ollut kovin. Veristä enää ja nyt eilen alkoi kunnon verinen vuoto...
  13. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meillä vauva on ollut melkein koko ajan kotona päällään vain body, vaippa ja sukat. Bodysta riippuen joko pitkä-tai lyhythihainen. Ulkona vaunuissa ei ole hattua eikä tumppuja käsissä. Ulkona ei olla oltu ilman kuin vaunukopassa, siristää kovasti silmiä äsken kun nopsaan takapihalla käytiin.
  14. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, mulle tehtiin epi. Pari viikkoa nappailin särkylääkkeitä, vaikka mulla on korkea kipukynnys enkä tykkää lääkkeitä popsia. Nyt vauvan syntymästä on viisi viikkoa ja joka päivä tulee haavasta vielä verta.. Ja tuntuu edelleen kävellessä.. En tiedä onko normaalia. Mites jälkivuoto teillä...
  15. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Voimia Tähkä teidän perheelle! Vositte kokeilla myös maitohappobakteereita antaa, jos kyseesä on vatsavaivat. Toivottavasti saatte neuvolasta apua. Toivottavasti teillä on myös ystäviä tai sukulaisia jotka voisivat tukea tuossa tilanteessa, että jaksaisitte. Täällä ollaan hereillä... Ei taida...
  16. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Röyhtäisystä, sanoin neuvolan terkalle tuosta että jää röyhtäyttämättä jos syötän yöllä vieressä maaten ja terkka sanoi ettei haittaa tietenkään muuten, mutta saattaa vaikuttaa ilmavaivoihin. on kuitenkin järkevämpää jatkaa molempien unia kun röyhtäyttämisen vuoksi herättää. Minulla oli myös...
  17. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Hentulle, Mamiralle ka Beibeille tsempit! kyllä vauvat kohta ulos tulee! :) Mitä mieltä unipusseista? Onko käytössä nyt tai kenties myöhemmin?
  18. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meillä myös vaippaihottumaa :( Laitan sinkkivoidetta ja välillä bepathenia. Ilmakylpyjä yritän kovasti välillä, mutta poika ei kauaa viihdy makuullaan samassa paikassa. Olen pumppaillut noin 50ml kerrallaan, mutta tänään on tullut helpommin jo vähän enemmänkin. Luulen että saisin suht...
  19. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mietin samaa kuin Malsa Beibein viestistä :D Meillä herättiin viime yönä ilta yhdeksän ja aamu yhdeksän välillä tunnin välein! Mä oon niiiiin väsynyt! Ei tätä silti vaihtaisi mihinkään :) Annoin pullosta yhdellä syöttökertaa, mutta ei auttanut että olisi pidempään nukkunut. Tissit myös ennättää...
  20. Staffy85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Paljonko annatte pullosta maitoa kerralla? Me ollaan miehen kanssa muutaman kerran harjoiteltu pullob käyttöä ja mies antanut tällöin pojalla noin 50ml. Mietin oisko tuo hyvä määrä myös jos yöllä antaa...?

Yhteistyössä