Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa, nyt vihdoin kerkeen ja kykenen tänne kirjoittamaan, tiistaina oli ultra ja kaikki oli hyvin <3 Vuotoa näkyi vähän sielläkin ja lääkäri tuumaili että tulee jostain siitä reunasta tai on tullut, oli jo vanhaa verta mitä siellä näkyi. Huh! Niskapoimu ultra näytti myös hyvältä ja verikoe...
  2. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa, täällä jännitetään edelleen, ultra tänään klo 13... Sisarusrattaista kommentoin sen verran, että meillä niiden hankinta myös pakosta edessä, ikäeroa tulee n. 1v ja 2kk :) Olen katsellut, että meidän tarpeisiin parhaat olisi ehkä icandy sisarusrattaat ( näitä vaan ei enää suonmesta löydy...
  3. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa piiiiiiiiitkästä aikaa :) Täällä sivussa on notkuttu mut ei vaan ole jaksanut eikä pystynyt kirjoittamaan mitään. Ikävä kuulla menetyksistä, tsemppiä kaikille <3 Täällä on kovasti koetellut tämä raskaus, olen ollu älyttömän väsynyt koko ajan ja jatkuva pahaolo on läsnä 24/7 :/...
  4. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Heippa, muutamaan päivään kun en oo ehtinyt lukemaan niin tuntuu et luettavaa on paljon, ihanasti on tullut uusia! Ikävää kuulla että myös menetyksiä mahtuu mukaan :( Voimia kaikille sen kohdanneille <3 Ruokavalio mulla pysynee aika samana kuin muutenkin, imettäessä on tullu syötyä paljon ja...
  5. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Pikainen päivitys, joka paikkaa särkee ihan hirveesti, olo ku oisin jääny auton alle, energia on ihan minimissä.. hohhoijaa, noo onneks nää ekat viikot on nopsaan ohi, vaikka nyt tuntuukin että tunnitkin matelee. Vatsa kipuilee välillä, mutta on myös alkanu tuntumaan et jotain siellä kohdussa...
  6. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Fiiliksistä : Kyllä täällä on aika sekavat fiilikset, pelottaa tää raskaus ku edellisestä on niin vähän aikaa, ja sit harmittaa ku väsyttää niin kovasti ettei jaksais mitään ja mitään ylimääräistä en kyl teekään... Mut toisaalta oon tosi innoissani ja kovasti odotan että masu alkaa kasvaa jne...
  7. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Minä myös mietin vielä tuota FB ryhmää, ehkäpä sitten kun ollaan "varmoilla päivillä" niin voisin liittyä, katsotaan ;) Mulle vois päivittää ekan neuvolan 14.5, eli jo ensi viikolla, jännää... Oma olotila; Paleltaa ja paleltaa edelleen vaan, väsymys on myös todella huimaa ja sen lisäksi särkee...
  8. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Hei, palelusta piti myös sanoa, et sitä on täällä myös, oikein horkka olo on välillä... lämmöt on siinä 35,2-35,5.. normilämpö mulla 36,5
  9. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Heippa, täältä myös hyyyyvin väsynyt tervehdys... Virta on ihan finaalissa... Yöllä tuo meijän puoli vuotias nukku tosi levottomasti ja muutenkin huomaan et tämä raskaus tekee mulle taas tuon tavallisen väsymys olon. Saattaa olla et tuo imetys vielä hieman tätä energiaa syö, no yritän ottaa...
  10. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Liikunnasta: Olen ajatellut jatkaa samalla linjalla kuin ennenkin eli päivittäiset lenkit vaunuillen ja muu hyötyliikunta :D Olo on väsynyt, jotenkin tuntuu et yöllä on aina paha olla ja sit kun tuo pikkuisin vielä heräilee toisinaan tiuhaankin yöllä niin kyllä väsyttää ... Onko jollain...
  11. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Täällä ei vielä ole kerrottu kellekään paitsi soitin tänään neuvolaan ku on jotenkin jäänyt vaivaamaan tuo kun ei ole ehtinyt tulemaan kuukautisia niin en oikein tiedä koska on tärpännyt... sain neuvoksi soittaa ma ultraan ja kertoa sinne tuo sama niin meinas et voivat ehkä ottaa sinne...
  12. P

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Heippa. Uusi odottaja ilmoittautuu joukkoonne, testin tein maanantaina ihan vaan oireiden perusteella, vatsaa nipisteli jännästi ja oli vaan semmonen olo et pakko varmistaa ja joo clearblue näytti 2-3 viikkoa... siinä sit kaikki onkin mitä tiedän mahdollisesta lasketusta-ajasta... Mulla pienin...

Yhteistyössä