Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Valpuri92 mä sain esikoisesta spinaalipuudutuksen. Ehdittiin antaa vasta kun olin auki 8 cm, joten oli päällä vielä ponnistusvaiheessakin. Auttoi kuin unelma, vei oikeesti kaikki kivut. Mulla on jo kolmatta päivää aivan kamala päänsärky, johon ei Panadol auta. En tiedä johtuuko raskaudesta...
  2. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Voi ei, pidetään peukkuja sulle unelmavauvasta! Ssannille kovati jaksuja myös, muistan hyvin esikoisen odotuksen ajalta, että tuo epävarmuudessa eläminen on ihan kamalaa. Älä vielä heitä toivoa, suurin osa noista hälyistähän on lopulta turhia. Meille tulee ikäeroa vähän reilu 4 vuotta...
  3. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heip, täällä myös ultra takana ja kaikki siellä ok. Vastasi viikkoja 12+3 (piti olla 12+1). Niskaturvotus 1,2 cm. Yllättävän tarkkoja mittoja muut on saaneet, meillä toimitus kesti varmaan max. 15 min enkä siinä ajassa tajunnut edes mitään oikein kysyä. Esim. mitään reisiluuta ei edes mitannut...
  4. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heip, älkää mua vielä siivotko pois listalta :whistle: Luen kyllä juttunne säännöllisesti, mutta itse jaksan/ehdin kirjoittaa aika harvoin. Yks päivä kirjotin pitkän jutun, mutta selain tilttasi, ja se hävisi bittiavaruuteen... FB-ryhmään liityn mahdollisesti sitten vähän myöhemmin. Meillä on...
  5. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tervetuloa uudet! Teton puolesta pidetään peukkuja, että olisi vaan harmitonta vuotoa... Varhaisultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin. Vastasi viikkoja (7+5) ja syke näkyi <3 Hinta vaan hirvitti, maksoi yli 130 euroa, en ihan tohon osannut varautua. Aika monessa kunnassa pääsee ilmeisesti...
  6. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Catherine toivotaan parasta, että olisi vaan harmitonta vuotoa. Minka tarkoitat varmaan juuri noita Sea Band-rannekkeita? Itselläni auttoivat 1. raskaudessa ehkä vähäsen, joskin ehkä osa vaikutuksesta psykologista :) Netistä löytyy kyllä paljon positiivisia kokemuksia. Nyt etominen sen verran...
  7. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Clavelille jaksuja! Mulla alkaa tää pahoinvointi olla jo häiritsevää ja yhdistettynä jatkuvaan huimaukseen olo ei ole kovin hyvä. En ole varsinaisesti oksentanut kertaakaan, mutta jatkuvaa kakomista ja huonon olon tunnetta. Viime raskaudessa ei ollut näin huono olo (tai sitten aika kultaa...
  8. S

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Hei, voisin liittyä joukkoon. Elikkä Syringa LA 1.1, 2. lapsi, ikä 31 v., synnäri JS. Esikoinen on jo 3,5 v. ja muutama vuosi tässä on jo kakkosta mietitty "sitku" asenteella. Mies olisi ollut ihan tyytyväinen yhteenkin lapseen. Meinasi saada sydänkohtauksen kun näytin digitestin Raskaana +...

Yhteistyössä