Hakutulokset

  1. H

    Mitkä ovat mielestäsi rumimpia lastenvaatteita mitä tiedät? Kuvaketju!

    Tää ketju on jo mennyt melko aiheenviereen, mutta mäkin tykkään pukea lapseni maanläheisesti valkoiseen, beigeen, ruskeaan, musta/valkoiseen tms. jotkut isot printit on myös kivoja, jos värit on hillityt. hirvittää anopin tuomat cars sini-puna-kammotukset, sekä kaikenmaailman angry...
  2. H

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    yäk, täällä eka oksu takana ja on ollu tänään muutenkin niin heikko happi ja KYLMÄ koko ajan, että oiskohan mullakin joku vatsapöpö? ihan kaikkea kun ei voi laittaa raskaudenkaan piikkiin.. mies tosin totes, että kyllä huomaa, että oon paksuna, kuun oon kuulemma samanlainen tyhjästä...
  3. H

    Tyhmä kysymys äitiysajan vaatetuksesta :)

    Mulla meni tosi pitkälle matalat normifarkut, loppuraskaudesta ostin 2 mammafarkut. paitoina meni tunikat ja löysemmin istuvat t-paidat, ihan samaa kokoa kuin normaalistikin :) kesällä tietty menee pitkät joustavat topit ihan normimallistosta ja mulla ne ei ainakaan venyneet niin paljoa, etteikö...
  4. H

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    tonne fb:n puolelle on tosiaan niin helppo aina käväistä ja kirjoitella vaikka duunin lomassa, ettei tänne tunnu koskaan kerkeevän. ja sitten kun käy harvoin, on jo niin paljon tekstiä teiltä aktiivisemmilta, ettei pysy mukana! oireita alkaa täällä olemaan jatkuva turvotus, kiristys ja...
  5. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    pinsuli ja mammuttisi täällä kans yks yksinäinen ja kärttyinen kotiäiti esikoisen ajoilta :P vaikkakin mä olin "jo" 22 kun äidiksi tulin, niin ei kaverit oo vielä kymmeneen vuoteen ilmeisesti lisääntymässä, enkä oikeen ketään samanhenkistä, saati ikäistä mistään perhekerhoista löytänyt...
  6. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Madeiaille :)
  7. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tervetuloa uusille munkin puolesta :) mä en nyt taas tunnu tajuavan, miten nää viikot lasketaan? vauva.fi/raskauslaskuri antaa mulle tänään 5+3, jos laitan kierron pituudeksi 30pv ja viimeisiksi menkkojen alkamispäiväksi 19.11. jos kierron pituus taa son 28pv, saan 5+5. Miten se kierron...
  8. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Apua, kun on paljon tarinaa tullut, vaikka vaan pari päivää ollut joulurumban ja töiden takia pois palstalta! Eilen soitin neuvolaan, ensimmäisen ajan sain 17.1.. Kerrottin myös, että tuo Naistenklinikka kun on rempassa, niin synnyttämään joutunen Jorviin, joten senkin voi vaihtaa etusivun...
  9. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    hihii, ollaan näemmä kuppikakun kanssa samoilla viikoilla, mullakin nyt omien laskujen mukaan 5+1 ollaan täällä anoppilassa viettämättä joulua ja kova ois hinku jo paljastaa, varsinkin kun anoppi on tavoistaan poiketen tehnyt näemmä graaviakin! Kaikki muut täällä on vähän huonoja syömään...
  10. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei, mikä toi fb-ryhmä on? :) Muakin vois kiinnostaa liittyä! Millä nimellä siis löytyy ja kenelle pitää laittaa viestiä? Oireita ei täällä vielä hienosta huonovointisuutta ja turvotusta lukuunottamatta oo, mutta sen voinee osittain pistää tän jouluun liittyvän mässytyksen piikkiin. ;)...
  11. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heips, täälläkin yks juuri pe pikkukakkosesta plussannut :) Mullakin tosin yhtä haaleaa viivaa, kun zp:llä! testikin näyttää samalta apteekin omalta. Mies käski tehdä toisen testin, kun viiva niin haalea, että jos se häviääkin johonkin :D ehkä se vika on vaan noissa testeissä ja tummempaa ei...
  12. H

    Missä vaiheessa plussasitte? :)

    Tämä plussas haaleasti just viime perjantaina apteekin testillä, kun kp. 32/30. Sain negan, kun testasin ke 30/30, joten lienee ollu ovis myöhässä? :) niijooja tuon negan antanut oli tällainen: Erittäin herkkä raskaustesti -liuska- (2kpl) - Raskauskeiju
  13. H

    Äidiksi melkein 21-vuotiaana??

    Minä tulin raskaaksi 21-vuotiaana, esikoinen syntyi siis kun olin 22 ja nyt plussasin täytettyäni juuri 25 :) En todellakaan koe tulleeni äidiksi liian nuorena, vaan juuri MINULLE sopivaan aikaan. Kavereillani tuskin on vauvakuumetta vielä 10 vuoteen, mutteivat lähimmät yllättyneet...
  14. H

    Kertokaahan taas kerran, miksi pitää olla ilkeä?

    Koska ei ole muuta viihdettä enää elämässä, kun muiden nälviminen? Eihän se silti tee siitä sallittua, eikä koskaan voi tietää, kuinka paljon toisessa päässä toista loukkaa. Netissä on vaan niin helppoa lapsettaa ja heittää mitä sylki suuhun tuo..
  15. H

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Täällä 24-v parivuotiaan äiti Espoosta vailla mammaseuraa. Laitoin viestiä Wilma79:lle.

Yhteistyössä