Hakutulokset

  1. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Huhheijaa täällä on pahoinvointi taas nostanut päätään ja viime päivät onkin mennyt lähinnä huokaillessa, sohvalla makoillessa ja pöntöllä. Luulin jo että loppui mutta tuntuu vaan että on pahentunut. Lisäksi on tullut taas kiusaksi vatsan turvotus ja ripuli. Noh esikoisestakin pahoinvointi kesti...
  2. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tänään oli ultra ja oli niiiin ihanaa nähdä pikkuinen. Vuotelusta huolimatta kaikki oli kunnossa, vuoto johtunut etuistukasta, saa nähdä miten tämä vaikuttaa loppuraskauteen. Olin ihan paniikissa ennen ultrausta, koska pelkäsin keskenmenon taas tapahtuneen. Niskaturvotusta oli tosi vähän ja...
  3. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista ja tuloksista! Täällä on huomenissa np-ultra, pelon sekaisin tuntein menen sinne, koska vuotelu on jatkunut edelleen ja on vain hyvin vahva tunne että kaikki ei ole hyvin. Tuntuu että kohtukaan ei ole kasvanut ja oireet on hävinneet. Onneksi ei tarvii...
  4. Wemmu

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Täälläkin ollaan elossa, mutta tämä virtsatulehdus ja siihen saatu lääkekuuri on verottanut oloa aikalailla. Viikon lääkekuuri on ollut ihan järkyttävää, lääke aiheuttaa huimaavaa oloa, oksentelua ja ripulia. Oon ottanut sitä nyt 3 kertaa päivässä ja nyt se on onneksi ohi. Toivottavasti olo...
  5. Wemmu

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hei kaikille ja tervetuloa uusille! täällä on ollut sen verran pahaa oloa että en ole pystynyt paljon koneella olemaan. Oksettaa koko ajan. Neuvolassa on käyty ja mulla löytyi VTI!! En kyllä yhtään odottanut että tällainen olisi, kyllähän mä usein pissalla käyn, mutta eikös se kuulu...
  6. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Juurikin estääkseni tuota spina bifidaa varten syön foolihappoa ja kai tuo estää muitakin ns. kehityshäiriöitä? Mutta tosiaan syön sitä nyt joku 800mg päivässä, että onkohan siitä haittaa? Mun Multivitassa on kuitenkin foolihappoa se 400mg, että oisko se jo riittävä, vaikka ruokavalio ei...
  7. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Maura73: Olen pahoillani, voimia sinulle!:hug: Täällä pätkähti tänään 3+ diginäytölle! Jes jos nyt jättäisin testitikut rauhaan. =) Huono on vaan pahentunut. Jatkuvasti pitää olla syömässä jotain. Taidan kokeilla sea band rannekkeita jos auttaisi. Ruokavalioo en oo muuttanut paitsi että...
  8. Wemmu

    yhden lapsen perheet, päiväkotipaikka kiven alla

    ..
  9. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Clavel: Voi ei , olen pahoillani. Voimia:hug: Kolibrinkukka: Toivottavasti ei tarkoita mitään, että oireita ei tunnu enää. Tsemppiä :hug: Catherine: toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa. Mullakin tuota oli ja sittemmin loppui. :hug: Tänään on ollut pahoinvointia ilmassa. Kaikki...
  10. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    katrinainen : Voimia :hug: Itselläni vuoto loppunut ja kivut lakanneet, toivon että tämä oli vain väärä hälytys ja raskaus olisi kuitenkin jatkunut normaalisti. Päivä kerrallaan mennään. Varhaisultraan ehdottomasti menen, jos sinne saakka päästään.
  11. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Täällä on tullut ruskeaa valkovuotoa, toivottavasti ei ole keskenmenon merkki. Onko muilla vuodellut? Oireitakaan ei enää niin tunnu. Neuvolasta sanoivat että seurataan tilannetta, että jos menee kesken niin ei voi mitään :'(
  12. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Dobleri Ei ole vielä. Millaisia doblereita teillä on? Kuinka usein niitä voi turvallisesti käyttää? Voiko siis vaikka joka päivä kuunnella? Hermoheikko kun olen noiden keskenmenojen takia. Hankinnat Oikeastaan kaikki löytyy, paitsi vaatteita. Olin just aikeissa myydä kaikki vauvakamat pois...
  13. Wemmu

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Moi! mahtuisiko vielä mukaan? la 12.1./Wemmu/2.lapsi Plussasin tämän viikon torstaina. Kotona pyörii 2 vuotias tyttö. Historiasta löytyy 2 keskenmenoa, joten toivottavasti tämä toisi meille kaivatun pikkusisaren. Varhaisultraan olen menossa, heti kun vain viikot riittää.

Yhteistyössä