Hakutulokset

  1. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ooh ooh ooh, Hiskias! Kyynelet tuli silmiin. Onnea ja rutistus! Mä sain plussan testiin PP14 ja vasta PP18 oli hcg 800, että ihan samanlaisia lukemia se sullakin huitelee! Tämän hcg chartin mukaan se olisi jopa hyvin korkea lukema: Am I Pregnant? - HCG levels in early pregnancy - The Mommy...
  2. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tsemppiä Hiskias! Onnea plussasta ja hirveet kiinnittymisenergian lähetykset. Tuhru ei vielä tarkoita mitään. Saitko verikokeen tälle päivälle ja miltä se näytti? Lempiviolalle suuret pahoittelut. :heart: Halle B, olin niin toiveikas teidän hoidon kanssa. Adoptio tai alkion adoptointi on...
  3. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Äiti seiskanelonen, luvut kuulostavat hurjilta - ja tutuilta! Meillä oli siittiöanalyysin testi suunnilleen sama ja siksi siirryttiinkin suoraan ICSI:in hoidoissa. (No ja siksi, ettei ekassa hoidossa yksikään hedelmöittynyt ja siittiöitä oli ollut liian vähän, joten osa oli siinäkin icsattu.)...
  4. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Älä Yrittäjä menetä toivoa! Mullahan oli alussa ihan hirveät kivut ja yhä edelleen kipuilee "menkkamaisesti" melko usein. Toisilla on, toisilla ilmeisesti ei niin kovia, mutta se ei meinaa vielä mitään, että sattuu! (Mun tapauksessa sitä, että kaikki on hyvin.) :p Aina mäkin vieläkin pelästyn...
  5. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Voimia Halle B. Toivottavasti pääsette pian uuteen siirtoon. (Jäikö teillä pakkaseen?) Onnea Hiskias ja erityisesti Yrittäjä! Toivon, että oudot kivut on sitä samaa kuin mullakin oli - raskauden kiinnittyminen. Tuli kyllä pieni itku teidän onnistumisista - toivotaan nyt, että alkiot jäävät...
  6. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tsemppiä huomiseen punktioon, Hiskias!
  7. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kurja kuulla, Jonnuli, että stimulaatio meni pieleen, mutta teillä on ihan hyvät toivot inssistä, kun on vielä kaksi munaa tulossa! Toivon todella, että ainakin toinen tärppää! Ja toivottavasti koepalasta ei löydy mitään kummallista. Oliko sulle Jonnuli kokeiltu sitä flare up -protokollaa? Olen...
  8. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ei oo kyllä varsinaisia sydänoireita ollut, Hiskias! Toivottavasti ei tulekaan. Kiitos toivotuksista. Lasken päiviä siihen maagiseen 12 viikon rajaan, jolloin tää lääkärin mukaan saattaa helpottaa...
  9. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hautomo, olen ihan mielettömän pahoillani. Paljon voimia teille. Hiskias, en ole viitsinyt tänne enää tulla kertomaan raskauden etenemisestä, kun ajattelin, että se voi tuntua yrittäjistä kurjalta. Kerron nyt kuitenkin, kun kysyit! Alkio oli tokassa ultrassa kasvanut lähes...
  10. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias, tästä meidän tarinasta vaan niin näkee sen, että koskaan ei voi tietää. Munasoluja oli tässä hoidossa vähemmän, silti laitettiin kaikki uskaliaasti maljalle ja saatiin vain yksi alkio - ja niin vain se viimeinen muna just kelpasi, kiinnittyi ja alkoi kasvaa. Huonolta näytti, mutta tulos...
  11. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ultrassa näkyi 2-millinen alkio ja pieni syke! En odottanut, että syke vielä näkyisi, mutta meidän alkio on pinnistellyt ja sepä näkyikin jo. Alkion koko vastaa kuulemma täysin viikkoja (rv 5+5). Liikutuin vähän ja halattiin jopa lääkärin kanssa, kun pääsin tutkimuspöydältä ylös. Lääkkeitä...
  12. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mä en muista, mikä Dhea se oli, Milma. Jos löydän reseptin vielä jostain, voin katsoa siitä.
  13. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kiitos kaikki ihanat onnitteluista! Seuraan teidän hoitojen edistymistä myös aina, kun vaan tältä jatkuvalta väsymykseltä jaksan muuta kuin nukkua. :) Paniikkia ehkäistäksemme sovittiin lääkärin kanssa, että menen jo ensi keskiviikkona ultraan ja lisäksi sitten sitä seuraavalla viikolla, kun...
  14. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Voi rakkaat kärsimyssisaret, mun tulos oli vankkumaton positiivinen. Hcg oli 800 eli tuplat sen mitä keskimäärin tässä vaiheessa (pp18). Hoitaja onnitteli ja sanoi, että olen tukevasti raskaana. Olo on iloinen, epäuskoinen ja hysteerinen. Kolmen viikon päästä eka ultra, jossa toivon mukaan...
  15. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Malsu täällä, kiitos varovaisista onnitteluista. Olo on tosi luottavainen, sillä kohtu on selvästi kasvanut, se kipuilee sellaisia ihan erilaisia kipuja kuin ennen ja oksettaa, oksettaa kaikki ja koko ajan, etenkin, jos ehtii tulla nälkä. Ja tissit on myös kasvaneet ja yliherkät. Ja nenä...
  16. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Joo, Hiskias, tästä tuli nyt testien noidankierre. :P Soitin jo klinikalle, että voinko tulla jo huomenna verikokeeseen, mutta ne sanoi, että kannattaisi odottaa maanantaille, kun tulos on sitten paljon varmempi. Pitäähän tässä kuitenkin odottaa, että ei kai se haittaa. Olis vaan ollut kiva...
  17. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei arvatkaa mitä? Tein aamulla testin, kun laskin, että nyt on 14 päivää hedelmöittymisestä eli olisi periaatteessa kuukautispäivä. Ja se oli hailea, mutta ihan selkeä plussa! Ja testipäivä on vasta maanantaina! Eilen illalla palasivat sydämentykytykset ja kohdun menkkakivut (jouduin...
  18. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mullahan loppuivat kivut sunnuntai-iltana. Tiistaina alkoi luomuraskauksista tuttu pistävä ja jatkuva kipu alaselässä ja kohdussa. Nyt kipu on ihan jatkuva. Tiedän, että tämä ei nyt taaskaan onnistunut ja olen täällä sitä jo aika paljon itkenytkin. Teen varmaan silti vielä testin perjantaina...
  19. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Olenpa iloinen, että muillakin alkaa hoitoja käynnistyä. Erityisen kiva kuulla, että Jonnuli sai hyvän lääkärin, joka osaa kuunnella ja puhua! Se on niin tärkeää tämän jaksamisen kannalta, kun ollaan kuitenkin täysin näiden lääkäreiden armoilla. Vitsi teillä on hirveät määrät pillereitä! Mä...
  20. M

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kiitti Jonnuli, Nat ja Hiskias tsempeistä! Onhan se totta, että pitäisi nyt ottaa kaikki irti siitä, että on edes mahdollisuus. Olisihan se ollut tuhannesti pahempi, että olisi jääty tyhjin käsin koko hirveästä rumbasta. Tänään alkoi pumppu taas säikäytellä mua oikein toden teolla niin, että...

Yhteistyössä