Hakutulokset

  1. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Moi! Ajattelin piiiiiitkästä aikaa tulla kirjoittamaan, on ollu niin hirveetä hässäkkää et jääny vähille koneella käynti. Mutta siis mulla on tullut jo 2-4kg alkupainoon lisää kun ei ollut pahoinvointeja, mutta hirvee turvotus ja ummetus sen sijaan on löytynyt jo muutaman viikon, kun oon...
  2. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    jeflo/9.1/25.v/2 lapsi/ HYS eli tää jos sais tonne ylös :) toivotavasti tuli värillä, en osaa viel oikein käyttää tätä :D jeflo rv 7 <3
  3. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Ihanaa Teto kuulla että kaikki hyvin ja pelot oli turhia :) Hei multa puuttuu myös nää perustiedot eli: jeflo/9.1/25v./2 lapsi/HUS
  4. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tuli käytyä tänään kunnalisen puolesta varhaisultrassa, kun malttamaton on. itse laskujen mukaan siis tänään 6+5 ja mua jännitti ihan sikana mennä sinne. Ensinnäkin oli varmasti aika mahtavat laitteet kunnalla koska ultrasivat VATSAN päältä, eikä vaginaalisesti, ja siellä näkyi iiihan pienoinen...
  5. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Eikös sydänääniä pääse kuuntelemaan 12+ viikolta lähtien, mulle ainakin neuvolan täti sano että ei kuulu aikasemmin doplerilla?
  6. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Kiitos pikkutähtönen kattavasta tietopaketista, nyt oon taas hiukka viisaampi :) en oo aikasemmassa raskaudessa kuulunut mihinkään tälläiseen palstaan ja on kyllä kiva huomata että saa ihan hyviä neuvoja. en oikein osaa viel tätä käyttää mut ehkäpä pikkuhiljaa ;D mulla myös on tota huimausta...
  7. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    meen kyllä huomenna lenssun takia lekuriin, niin aion mainita tosta selkäkivusta. kun ei se kuitenkaan oo sellasta virtsatietulehdus kipuakaan, vaan just sellasta kummallista noidannuolimaista säteilevää vihlontaa.
  8. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    ihanaa Tähtitomu kuulla toi sun vastaus, nimittäin tää alko vaivata tossa viitisen päivää sitten, töissä huomasin että vihlasee välillä sillai oikein huolella, ja nyt sitten sitä vihloo ja säteilee pakaraan vähän väliä. kohdunkasvukivut ja nippailut on huomattavasti vähentynyt, niitä oli enemmän...
  9. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Onko kellään koskaan vaivannut iskias? siis mulla alko toissapäivänä vasemmalla puolen alaselässä sellanen vihlonta joka säteilee pakaraan, ei siis mikään menkkamainen jomotus tai kipu, vaan siis vihloo, varsinkin sillon kun kumartuu,istuu tai makaa selällään? voisko olla jo näillä viikoilla...
  10. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Moikka! täällä ilmoittautuu 25v uusi odottaja mukaan :) 9.1 LA ja viikkoja kasassa 6+3 <3 ennestään löytyy 5,5 v poika, ja kaikki tuntuu taas ihan uudelta ja jänskältä kun on niin kauan viime odotuksesta! minäkin olisin kiinnostunut liittymään FB:ryhmään :) edellisen lapsen synnytin VAS:issa...

Yhteistyössä