Hakutulokset

  1. O

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    -bambi- en tiedä sainko yv:n lähetettyä, mutta en ole ainakaan saanut kutsua fb-ryhmään. Tai sitten olen vain turhan hätäinen :) Maanantaina olisi seuraava neuvola, muuten ei mitään uutta. Pahoinvointi on väistynyt, vain pienet näppylät selässä/ olkapäissä pysyvät.
  2. O

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Voimia kaikille surun kohdanneille. Täällä on menossa toinen yövuoro putkeen, onneksi alkaa kääntyä pikku hiljaa aamuun, jotta pääsee kotiin nukkumaan. Onko joukossa muita yötyön tekijöitä, miten olette jaksaneet valvoa yöt? Mulla kanssa on tuota jalkojen särkemistä iltaisin. Todella...
  3. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Ultrassa käyty, kaikki hyvin. Pituutta pienellä oli 51mm (pää-pylly). Niskaturvotusta 1,0 ja syke 176. Kovin oli liikkuvainen, kädet viuhtoi kovasti. Seuraava käynti sitten syyskuun loppupuolella. Laskettu aika säilyy samana. Olikos tänään muilla käyntiä ultrassa? :)
  4. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Täällä kans perjantaina ultra, nyt mennään 12+1.
  5. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voimia surun kohdalleille. Toivottavasti huonot uutiset loppuisivat ja saataisiin nauttia pyöristyvistä masuista koko porukka. Täällä ei ole sen kummempia mielitekoja vielä ilmennyt. Alussa mikään makea ei uponnut, mutta nyt menee kaikki :) Ehkä paahtoleipä on ainut, mitä tulee nyt ostettua...
  6. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Tsemppiä pansku. Meilläkään ei kuulunut neuvolassa syke eikä edes istukan äänet. Mutta ultrassa näkyi, että kaikki on hyvin. Odottaminen on todella piinallista ja hermoja raastavaa, mutta ei kannata surra etukäteen (tiedän, lähes mahdotonta). :hug:
  7. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Tännepäs on tekstiä tullut sivukaupalla. Kiva seurailla ultra kuulumisia, meillä se on ensi perjantaina, 26.7. Vielä saa viikon verran jännittää, vaikka jonkinlaista "turvaa" tuo se, että vasta kävimme varhaisultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Kohtujen asennoista olitte puhuneet, mulla on...
  8. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voimia MammaLa :hug:
  9. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Täällä ei pahaolo ole juurikaan vaivannut koko raskauden aikana. Välillä on ollut kausia, ettei mitään tee mieli, mutta olen pystynyt päivittäin syömään lämpimän ruuan yms. Pyttyä ei ole tarvinnut kertaakaan halailla.
  10. O

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Hei, vieläkö sopii joukkoon mukaan? Täällä olisi yksi innokas odottaja lisää. La on 5.2./24v./ 1. lapsi/ pkks. Ensimmäisessä neuvolassa käyty ja tänään varhaisultrassa. Kaikki oli kunnossa. La olisi ultran mukaan 7.2. mutta koska heitto oli vaan paripäivää, ei la:ta muutettu.

Yhteistyössä