Hakutulokset

  1. V

    Mies söi mun suklaat.

    :mad: Koitan esittää urheaa, mutta mua itkettää
  2. V

    Miten vanhemmat on ennen pärjänny?

    Ennen ei voinu kaksplus palstalta kysellä "onko tää sopiva lahjamäärä"? Piti ihan vaa sokkona mennä. MITEN NE ON PÄRJÄNNY?
  3. V

    Nyt on joulu lusittu.

    Vieraat lähti... :D
  4. V

    Mitä mieltä mun joulusiivous suunnitelmasta?

    Lähen lapsen kanssa kävelylle ja kauppaan, kun tulen takaisin on täällä kämppä siivottu lattiasta kattoon.
  5. V

    Mihin aikaa huomenna julistetaan palstalla joulurauha?

    Ei vittuilla saa ei valittaa saa, modet voivat tulla ikkunan taa....
  6. V

    Onko täällä joku jouluun liittyvä aihe vielä käymättä läpi?

    Lahjat-käyty Alkoholi-käyty Uskonto-käyty Paskat itsekkäät sukulaiset-käyty Alkoholi parodia-käyty Puolison lahjat-käyty Tarhatätien/opettajien lahjat-käyty Jouluruoka-käyty Alkoholi-käyty Sukulaisten lahjat-käyty Siivous-käyty Kokkaus-käyty Puuttuuko vielä joku aihe mikä pitäs...
  7. V

    Cittarissa on halvemmat lelut kuin Prismassa.???

    Kattelin eka Prisman valikoimaa ja ku ei löytyny sopivan väristä potkumopoa niin menin Cittariin ja sain sieltä samat jutut 20e halvemalla.
  8. V

    Olenko naurettava vai ymmärtääkö joku mun pointin?

    Eli mä ostelen ja saadaa lahjaks leluja lapselle ja suurin osa niistä eivät ole vielä ihan ajankohtaisia. Tilanpuuteen vuoksi olen niitä koonnut tuonne tytön huoneeseen ja ne ovat esillä. Miehen lapset, kun käyvät täällä niin tietysti leikkii niillä ja mua vähä häiritsee kun mun lapsi saa ne...
  9. V

    Helpottakaa mun elämää. Paskat lelut pinoon, kiitos?

    Olen nyt kaksi potkuautoa tolle tytölle ostanu ja huomen menee takas liikkeeseen ja rahat käteen kiitos. Paska mikä paska. Eli, mitä leluja EI missään nimessä kannata ostaa, koska ne menevät rikki tai ovat muuten vain ärsyttäviä tai paskoja? -Disney Rock´n Ride 4-in-1 Active Ride...
  10. V

    Kuka palstamamma tunnustaa eka, että yrittää ostaa opettajan suosion?

    Opettaja jyrähti: Oppilaiden antamat lahjat saaneet älyttömät mittasuhteet - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
  11. V

    Katoin et paljon saisin elareita jos erottas.

    Lain mukaan 415e yhestä lapsesta, kuulostaa tosi isolta summalta ku täällä saa moni paljon vähemmän.
  12. V

    Älkää vaa menkö ruokakauppaan.

    Siellä on helvetti irti.
  13. V

    Mitä mieltä tästä valittajaperheestä?

    Lapsiperheen on pakko autoilla - Kotimaa - Helsingin Sanomat Tämä on Makkosen tavisperhe. Perheen isä, Simo, teki yrityskaupalla pääomatuloja vuonna 2011 5,89 miljoonaa. Lisäksi sitä on käytetty "tavis"perheenä ainakin kahdessa muussa aiemmassa Hesarin jutussa sekä MeNaisten jutussa...
  14. V

    Monenkohan joulu pilataan liialla suorittamisella?

    Oletteko itse syyllistynyt liialliseen suorittamiseen hampaat irvessä jouluna vai osaako nyky"nuoriso" jo ottaa rennosti?
  15. V

    Pitääkö nirsot lapset ottaa huomioon?

    Miehen lapset ovat todella nirsoja ruuan suhteen ja mietin et pitääkö mun oikeesti alkaa tekee ruokaa joka ei maistu miltään ja siinä ei saa olla mitään "ällöä". Vai voinko vetää linjaa jossa syö mitä syö ja on sit ilman jos ei maistu?
  16. V

    Onko muilla vanhempia jotka ovat idiootteja tässä asiassa?

    Äitini meinaa vähän väliä antaa omalla lusikalla/haarukalla lapseni suuhun ruokaa tai herkkua. Ei millään mene päähän, että sitä kautta tarttuu karies. Menee hermot, kun ei voi luottaa, että toinen muistaisi tälläisen asian. Tänään vetäsin kasvimaan nenääni ja pidin asiasta taas puhuttelun, kun...
  17. V

    Ostatteko alesta seuraavan talven haalarit?

    Mä en uskalla, kun ei ole mitään hajua minkä kokoinen lapsi sillon on. Pakko varmaa uutena sit maksaa pieni omaisuus kengistä ja haalarista.
  18. V

    Iltasanomatkin sen nyt todisti.

    Ei ole läskiä on vain kurveja :D Melissa McCarthy ja Rebel Wilson ylpeit
  19. V

    Ei toi uus Oltermanni maistu cheddarilta.

    Olen pettynyt, oletteko muut kokeileet?
  20. V

    Osaako melkein 11kk huijata?

    Mä olen melkein varma, että toi lapsi sillon tällön huijaa multa päiväuni maidon esittämällä väsynyttä. Heti, kun on maidon juonu niin on kaikkea muuta kuin väsynyt vaan olisi valmis jatkamaan leikkejä. Ei kai ton ikänen osaa vielä jekuttaa?

Yhteistyössä