Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille!!! Täällä on joulut juhlittu perheen kesken ja pyhät. Sitten ennen vuoden vaihtumista pojan pissa tuoksahti todella pistävälle vaatteen läpi. Käytiin päivystyksessä jossa tehtiin erilaisia tutkimuksi esim. virtsa rakon punktio ei kiva toimen pide itse en...
  2. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Olen kyllä toipunut synnytyksestä hyvin:) Täällä ollaan jo käyty vaunu lenkeillä ja poika tykkää nukkuu vaunuissa. Onneksi ei ole vielä kauheita pakkasia ja nytkin todella leuto sää ollut parina päivänä:) Joulua täällä odotellaan innolla, varsinkin lapset. Ihanaa jouluna saa olla perheen...
  3. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Iltaa.. Täällä poika on todella helppo tapaus, syö ja nukkuu hyvin. Rinta maitoa saa mutta lisäksi tarvittaessa korvike, kun jonain päivinä ei maito vaa riitä. Mulla ei meinaan valu ylimääräisiä tippoja. Nyt sitä synnytys kertomusta! Menin perjantaina 22.11 42+1 vim...
  4. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea mamu13 käynistykseen :) tsemppiä sinne todella paljon.. kohta sullakin on ihana pikku nyytti sylissä.. se on tunne on sanoin kuvaamaton ! Niin ihana oma pieni nyytti :) ja kalvojen puhkaisu on aika hyvä ja nopea .. mulle oltais se käynistys tapa tehty jos olis pitäny käynistää :)
  5. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kiitos onnitteluista sairaalassa ollaa vielä. Huomenna tarkoitus kotiutua ! Ja poika on todella suloinen ja ihana helppo tapaus ..:) syö nukkuu ja rauhallisuus .. :) mut mamu13 milloin sulla sitten käynistys jos ei ite tule .. mulla poika lähti ite tulemaan :) 42+1 yliaikaiskontrollissa lääkärin...
  6. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ei tarvinnut käynistää tajus tulla ite 42+1 syntymä viikot :)
  7. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pikainen päivitys ... eli tänään oli yliaikaiskontrolli jossa lääkärin tutkimuksessa auki paikat 5 cm ja sit suoraa saliin ...vielä ei ollut säännälliset supparit ja siksi en tienny olevan synnytyksen käynnissä... säännölliset supparit 12:30 ja tervepoika vauva syntyi..13:56 & mitoin 4180 & 52...
  8. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Noh Mirkkeli täällä mennää viikkoilla 41+6 joten ja naapureille melkein oonkuin joku julkkis eikä vieläkään ja mä vaan enpä oo en ...:=)
  9. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    ilta päivää.... Onnea chilipep vauvasta, ei sit nähty jorvissa, mä oon edelleen kasassa nyt viikkoja 41+6 ..no mulla oli yliaikais kontrolli eilen ja vauveli voi niin hyvin masussa, istukka toimii hyvin ja vettäkin normaalisti! Jos tulis muutama hyvä supistus pääsin synnyttää niin lääkäri...
  10. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Toiv. Susimieli pikku neidillä kaikki hyvin.. yleensä vaaraton mutta hyvä että tutkivat .. tsemppiä sinne ! Täällä edelleen isona ja synttäreitä pienesti juhlistettu :)
  11. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Susimieli ja muut vauvan saaneet <3 Ihana kuulla että leikkaus meni hyvin Susimieli ja vointikin jo hyvä ;) Pikaista toipumista kuitenkin, ja tytöllä oli tosiaan kokoa ;) Täällä edelleen odotellaan tulevaa koitosta! Poppa konsteista ei mitää apua ! viikkoja 41+2
  12. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    moi kaikille ! Onnea kaikille uusille äideille ihanista pikku nyyteistä ;) Ja Susimieli Hyvää syntymä päivää ! Ja onnea ja tseppiä huomiseen, pian tämä kaikki palkitaan ihanalla pikkuisella ;) Täällä mennyt jo yli viikon verran! Tänään oli neuvola ja kaikki oikeen mainiosti ja viikossa sf...
  13. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Hyvää iltaa kaikille.. Onnea kaikille vauvan saanneille, minä täällä vielä odottelen omaa rakkaus pakkausta! Tsemppiä kaikille jolla on mennyt kunnolla yli, täälläkin menny yli aikaiseksi... nyt rv 40+4 .. Vim. yönä supisteli ja selkä tulessa, mutte ei lähtöä tullut... mut jos ehkäpä sitten...
  14. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea kaikille vauvan saanneille <3
  15. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Huomenna sitten olis sitten se Laskettu aika :) Niin ne viikot kuluivat, äippä poli käynti meni hyvin, vauva voi hyvin masussa, istukka toimii hyvin, vettä on hyvin ja paino arvio 3,7 joten näillä mennää yliaikais kontrolli 41+5 jos ei aijemmin synny ...;) Odotellaan täällä pikkuisen...
  16. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Susimieli Tsemppiä sulle siihen sektioon näin etu käteen! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Täällä on vauvan saanneilla ainakin mennyt hyvin synnytykset! toivotaan että meillä muillakin menee kaikki oikeen hyvin .. ja saadaan pikkuiset maailmaan turvallisesti...;) Olen itse aatellut olla...
  17. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Iltaa.. Nyt tosiaan on meijän kuu ...;) Näin se aika siis meni sitten, nyt vaa odotellaan milloin tämä päättää tulla täältä, nyt rv 39+4 ....;) eipä oo merkkejä että olis vielä tulossa, huomen äippä poli aika.. katellaa mitä siel sanotaan. Harmi ku Susimieli sun käännös yritykset eivät...
  18. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Hei täällähän vaa tapahtuu ihanaa!!!! Onnea siis Aurinkoisia ajatuksia ja Miramein Perheille ;)<3 Täällä ollaan vielä kasassa ja Reilu viikko laskettuun aikaan, jännät paikat, itse veikkaan ettei synny ennen laskettua aikaa.. Mutta koskaa ei voi tietää ...;) Meille muille tseppiä masujen...
  19. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Ihanalta kuulosti Tirpsin synnytys, todella nopeaa toimintaa vesien menosta. Varmasti saattoi olla kivuliasta kun paikat nopeasti aukee, se on useimmiten todella tuskaa, mutta vedestä oli ilmeisesti apua..hienoa kuulla että kaikki meni hyvin ja Onnea vielä heidän koko perheelle pikkuisesta...
  20. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Täällä odotellaa myös pikkuisen saapumista...;) Sairaala kassi pakattu ...;) Nyt vaa odotellaa sitten milloin hän päättää saapua ... Vielä vauvan ensi sänky täytyy laittaa ja keinu valmiiksi...;) Vauvan pinna sänky on jo valmiina mutta on niin iso aluksi nukutan siinä ensi sängyssä jonka...

Yhteistyössä