Hakutulokset

  1. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kadotin taas kirjottamani viestin? Kiitos onnitteluista <3! Synttäriksi voi päivittää 7.5. Kiirettä pitää, mutta seurailen taustalla vaiheitanne :) P ja vauveli
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mahdottoman paljon plussia täällä, onnea kaikille ja tsemppiä piinailijoille! Meille syntyi tyttö reilu viikko sitten, kaikki mennyt hyvin, on tämä vauva-arki niin uutta ja ihmeellistä! P ja tyttö vauveli 10vrk
  3. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odotus palkittiin. Meille syntyi viikko sitten tyttö, 3.6kg, 51cm :) Vauva-arki on niin uutta ja ihmeellistä! Tähän mennessä kaikki sujunut hyvin, vauva nukkuu ja syö hyvin. Kotiin päästiin kolmantena päivänä. Ensi viikolla sitten ensimmäinen neuvola. P + pikkunen 1vko
  4. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Oi mitä ihania uutisia iitulla <3! Onnea. Pystyn kuvitteleen fiilikset kun itselläkin se km, jonka jälkeen sitten tärppäs. ON: Kivuttomasti supistelee, josko kohta.. Hauskaa vappua kaikille jo etukäteen! P 39+1
  5. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitulle tsemppiä uä:n odotteluun. Mulla oli juurikin tuolloin tuhrua joka jatkui muutaman viikon, menkkamaista tunnetta myös ollut reilu 6 vkolla. Olin kirjannut näitä ylös kalenteriin, en muistanut että olisi jatkunut noin pitkään, aika kuultaa muistot :D Mukavaa viikkoa kaikille! P 38+6...
  6. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos Iitu :). Tsemppiä uä:n odotteluun, musta tuntuu että ihan alussa ja nyt lopussa aika matelee.. Sukupuoli on tiedossa, huomattavasti helpompi hankintoja tehdä, tosin suurin osa esim vaatteista ollaan saatu, mutta pystyi sitten niistäkin valitsemaan sopivat. P 37+5
  7. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Lempiviola:kurjaa, toivottavasti olet jo paranemaan päin ja ehkä jo kotona? Kiva että ultraan pääsit. Paulanna: piti heti tarkistaa haalaritilanne ja suuri kasa niitä on, mutta vain kaksissa tuo mainitsemasi haaranapitus. Hyvä pointti, pitää sitten tarvittaessa käydä kirpparilla...
  8. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Mä kävin ultrassa kyllä ennen rv7, mutta tarkkaa aikaa en muista, ehkä 6+4? Ja sillon sykkeet näky, suositus klinikalta oli rv7 eteenpäin. Muoks, muistin päin honkia, eli tarkistin tuolta toisesta ketjusta, kävin rv7 uä:ssä..
  9. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Iitu ja tervetuloa tänne! Tuo hcg:hän on ihan viitearvon yläosassa, tuon anirazin haarukan mukaan :)! Mielelläni itse siirtyisin jo odottajista eteenpäin, ei ole herkkua tämä loppuraskaus. P 37+0 Kokeilen liittää tähän muokatun listan, onko Iitu tiedot (ikä) oikein...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iitu: voi miten jännät paikat! Tuuhan sitten kertomaan..Mä oon kyllä varma että oot raskaana :heart:
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Iitu, aivan mahtavaa :)!!
  12. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos Paulanna, pakkailen mukaan pienimmät 50 vaatteet. Miten ihmeessä teidänkin pikkuset on jo noin vanhoja :), saatika sitten johkusen.. P 36+3
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-karoliina: kiitos kysymästä, hyvin mennyt, ei mitään erityisiä murheita tai vaivoja, rv20 eteenpäin aika alkoi lentää! Jänskättää Iitun puolesta!
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Välillä käyn kuulumisia lukemassa. Tsemppiä ihan jokaiselle hoitoohin. Iitulle toivon myös minä sitä plusssa <3 P 36+3
  15. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kivasti sujuu odottelut kaikilla :)! Itse olen miettinyt sairaalakassin pakkausta, hmm, mitä päälle vauvalle ja minkä kokoista? Pienimmät vaatteet mitä löytyy on 50, mutta entäpä jos hän onkin kovin pieni, viimeisin syntymäpainoarvio oli muistaakseni 3.2kg. P 36+3 :)
  16. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva että olet Paulanna noin nopeasti toipunut sektiosta, inhottava juttu tuo kohtutulehdus, mutta onneksi hoitui lääkkeillä. Kiitos Lempiviolalle listasta, pysyy vähän kärryillä kuka missäkin vaiheessa menee. Mulla taustalla endo ja omien solujen niukkuus ja huonolaatuisuus ajoivat...
  17. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea weeru <3 ja onnea tasapuolisesti kaikki muutkin, ihanat plussatuulet puhallellut! Onnea Paulanna ihanaisista pikkusista, hurja synnytys mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Oletko toipunut hyvin sektiosta? Pari kertaa olen raapustellut tänne, mutta molemmilla kerroilla teksti hävinnyt...
  18. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Sussuanna <3! Tuu kertoilee vauva-arjesta kun ehdit :) T P tänään 30+0!
  19. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea armiina ja tervetuloa tänne :)! Ihanaa että uusia plussia tulee. Mä olen palstataukoillut, en tarkotuksella, jotenkin vaan unohtunut. Täällä olikin paljon viestejä tullut. Paulanna oli kysellyt koska jään äitiyslomalle, tarkotus olis 30päivää ennen, eli reilu kuukausi vielä. Ihan hyvin...
  20. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täällä onkin mukavasti kaikilla asiat. Mulla oli puhelin huollossa ja useita päiviä pimennossa.. Sussuannakin poistuu poistuu ihan just odottajista :) ja ei oo kauaa paulannallakaan. Mun seuraava etappi on 30, sitten lähden kaupoille ;) Ihanaa että fanni pääsee lomaileen, etelän lämpöön...

Yhteistyössä