Hakutulokset

  1. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mulla oli aiemmin vähän tuhruvuotoa joka pelästytti ja sen jälkeen olen osannut iloita jopa oksentamisesta! Vaikka siinä oksentaessa jälleen kerran ulos kaikkea mitä on erehtynyt syömään niin tuntuu siltä et ei hemmetti, otan loparit. Niin heti kun oon oksentanut niin tulee sellanen "jeee mä oon...
  2. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Karkkipallero, voi miten isoilta sun viikot tuntuu verrattuna tähän mun 10+2 mut on kyllä omasta mielestä menny nopeesti tää alku. Kuukauden päivät tiedetty ja vieläkin vähän hämmentynyt olo enkä oo tainnut sisäistää asiaa täysin
  3. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    No mehän oltiin kovasti neljää lasta suunniteltu, mut kolmannen synnyttyä sit sairaalassa ennen kotiinlähtöä lääkäri tuumas ihan ohimennen että en sais enää raskautua. Oli ihan kamala shokki eikä mulle asiaa kovin tarkasti edes selitelty.. Sain sit jotenkin käsiteltyä asian et lapsiluku jää...
  4. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mäkin rakastan raskaana olemista. Vaikka edellisessä ja tämän hetkisessä on ollut tosi hurjat pahoinvoinnit niin raskaus on mun mielestä niin ihanaa. Mä oon aina loppuraskaudessa ihmetellyt miksi muut kärvistelee et haluaa masusta eroon ku mua on melkein itkettänyt että kohta raskaus taas...
  5. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Rosuliina Kauhea mikä neuvolatäti! :( Tosi ikävää. Itselle on kans raskauksien aikana sattunu kurjempia tätejä vastaan ja on se ikävää ku neuvolasta jää paha maku suuhun. Nyt meillä oli omalla neuvolatädillä sijainen ja se on aivan mielettömän ihana ja mukava (myös mun esikoisen kouluterkkari...
  6. D

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Hei! Josko joukkoon pääsisi! 26. / damys / 26v / K-HKS / neljäs lapsi Meillä tilanne se, että kolmannen lapsen jälkeen raskautumista ei enää suositeltu, mutta minäpä se vaan tulin raskaaksi kierukan läpi. Kohtu mulla on heikentynyt ja raskaus on riskiraskaus, tiheää seurantaa ja luultavasti...
  7. D

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Joukkoon änkeis tämmönen "nuori" neljännen lapsen kuumeilija. Eli siis täytän ens kuussa 26v, mies mua kaksi vuotta nuorempi. Lapsia on kolme poikaa (7v, 5v, 1v) joista nuorin on miehen biologisestikin, mutta kyllä nuo vanhemmatkin sille on ihan omia lapsia - niillä kun ei mitään muita...
  8. D

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Teillä on joku fb-ryhmä? Mahtuisko sinne mukkaan? :)
  9. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea Tinttu85 ! Mulla ois nyt laskureitten mukaan rv 5+3 eli LA olis 16.8. :) Päivä ennen mun nuoremman pojan synttäreitä..
  10. D

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei! Mahtuisko tänne mukaan tämmöinen 24v kahden lapsen äiti? Eilen sain toivotun plussan ja tänään aamulla vielä varmistin. Ja kyllä, selkeä plussa. :heart: Mikäli laskureihin on luottamista niin rv 5+3 menossa nyt. :) Lapsi on minun kolmanteni, mutta mieheni ensimmäinen. Minulla tosiaan 3v...
  11. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Joo, tämä on kyllä paras mahdollinen joululahja! Mun ensimmäinen reaktio oli täysi hämmentyminen, en saanut sanaa suustani ja koko maailma pysähtyi. Seuraavaksi seurasi itku, jota seurasi jälleen itku. Nyt hymyilyttää ja itkettää vuoronperään. Tuntuu vaikealta uskoa todeksi. Aamulla tein...
  12. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    No mä silloin lopetin pillerit kesken levyn, mutta periaatteessa yk 3 tärppäs. :) Ja kiitoksia. Ei tätä oikein voi uskoa vielä!
  13. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Nyt oon sanaton. En vaan osaa sanoa yhtään mitään. En oo saanut oikeastaan yhtäkään sanaa suustani. Sain plussan! :heart:
  14. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kp 36/28. Ei mitään tuntemuksia kuukautisista. Eilen iski järkyttävä pahoinvointi kohtaus, joka kesti muutaman tunnin, mutta onnistuin kuitenkin olemaan oksentamatta. En nyt kuitenkaan tuostakaan jaksa vielä innostua koska viime kierrossakin just ennen kuin menkat alkoi niin jostain kumman...
  15. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Huh, meillä aikamoista härdelliä täällä. Pitäs varmaan kohta jo aloittaa joulunkin stressaaminen.. täällä lähti just käytiin kp 34/28, ei näy tätiä. Mutta viimeks oli tosiaan kans viikon myöhässä, joten eipä riemuita. Kahtellaan ens viikolla sitten josko viittis apteekissa piipahtaa.. tää on...
  16. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Parisen tuntia sit starttas kp 30/28.. ei tuntemuksia mihinkään suuntaan. Mutta en usko raskauteen vaan siihen että menkat tulee tälläkin kertaa viikon myöhässä. Katsellaan.. tulis vaan äkkiä niin pääsis seuraavaan kiertoon.
  17. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä olis kp 27/28, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Eiköhän se täti sieltä taas tuu, musta vaan tuntuu et jälleen jonkun viikon myöhässä..
  18. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä kp 22/28.. oon aika sataprosenttisen varma ettei oo tässä kierrossa tärpännyt, kun oli se ihme välivuotokin kierron puolivälin tienoilla. Eli en taida plussata tän vuoden puolella, josko sitten ens vuonna...
  19. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kp 14/28 menossa, sitä tuhrua jäi paperiin silloin yhtenä päivänä ja sen jälkeen ei enää. Sen jälkeen ollut huonoa oloa ja menkkakipumaisia tuntemuksia. Mä jo vähän toivoin, et kyl me ennen joulua se plussa saatais, nyt alkaa tuntua vähän epätoivoselta kun usko meni jo tästäkin kierrosta..
  20. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kiertopäiviä 12/28(?) -ja tänään on jäänyt tuhruvuotoa paperiin.. ei siis varsinaista vuotoa. Menkat loppui viikko sitten, mitäköhän tää nyt sitten on?

Yhteistyössä