Hakutulokset

  1. K

    salatuista pohdintaa!! aaro/eero jupakka??

    eli miten se on kuvattu että teemu pystyy näytteleen yhtä aikaa sekä aaroa että eeroa?? ja mites kun aaro vangitti eeron ja meni jennin tykö niin siinävaiheessa sillekkin oli kasvanut jo pitkät hiukset.
  2. K

    Seksiviestittelyä.....

    Mulla on jo reilun vuoden ajan ollut niin kutsuttu puhelinseksisuhde erään miehen kanssa,joka on vanha tuttu vuosien takaa....Noihin aikoihin kun tapailin tätä miestä olin villi,nätti ja hoikka sinkkunainen.....Ja eikä välillämme tuolloin ollut todellakaan muuta kuin vain ja ainoastaan...
  3. K

    mistä saan ilmaiseksi imuroitua kotimaista musiikkia?

    joku muu kuin dc++ =)
  4. K

    vaunuja oulusta

    mistä kannattaa oulun seudulta vaunut ostaa? onko jossain halvempaa, kun muualla? :)
  5. K

    sitterin päällinen

    kärsiiköhän pestä hienopesuohjelmalla koneessa? ohjeissa lukee käsinpesu 30 asteessa.
  6. K

    isyysvapaa

    kuinka pitkä on isyysvapaa? oon lukenu kelan kirjaset, mutta en yllättäen tajua niistä mitään. olisi kiva jos joku osaa auttaa =) kiitos :flower:
  7. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    Esikoiseni syntyi TYKSissä vuonna 2002 sektiolla.Viimeisessä ultrassa vauva todettiin yllättäen olevan perätilassa.Tiedettiin että on iso vauva tulossa.Mahani oli jo tuossa vaiheessa valtava,ja raskausviikot loppusuoralla. Minulle ehdotettiin vauvan kääntämistä,itkin etten välttämättä halua...
  8. K

    taapero ei syö hoidossa

    Meidän tyttö on syönyt aina ihan hyvin. Nyt ollut jonkin aikaa puolipäivähoidossa ja ei ole siellä syönyt ruokaa juuri laisinkaan- siis juuri koskenutkaan. Kotiin kun tulee sit päiväunille niin on valmiiksi kauhean nälkäinen. Onko tää tavallista hoidon alussa vai jatkuukohan sama, onko kellään...
  9. K

    Kirjoituspyyntö nuorille äideille!

    Hei. Olen Tampereen yliopiston neljännen vuoden opiskelija, ja teen kandidaatin tutkielmaani nuorten äitien sosiaalisista verkostoista. Jos olet alle 21-vuotias äiti, tai olet saanut lapsen alle 21-vuotiaana, kirjoittaisitko minulle kokemuksistasi äidiksi tulemisesta ja erityisesti siihen...
  10. K

    Tupperin palikkapallo tai vastaava

    Jos kotoa löytyy tuo lelu, niin minkäikäisenä lapsi on oppinut laittamaan palikat oikeasta reistä sisään? Minusta osa palikoista malliltaan aika vaikeita. Ihmettelin kun meidän 1,5v oli itsekseen laittanut kaikki palikat kahta hankalinta lukuunottamatta. Myös tappipalapeleistä tykkää kovasti...
  11. K

    Omat kokemukseni sektio-ja alatiesynnytyksestä

    Olen siitä "onnekas" että olen "saanut" kokea nämä molemmat tavat synnnyttää.Esikoiseni todettiin olevan perätilassa ja isokokoinen niin lopulta päädyttiin sektioon.Oli kuitenkin aika karmeaa etteivät meinanneet sitä TYKSissä kuitenkaan helposti myöntää.Yrittivät vaan vielä lopuviiikoilla...
  12. K

    Kivesten laskeutuminen

    Meidän pojalla 1vuotta 7kk,eivät kivekset ole vieläkään laskeutuneet.Lääkäri totesi kivekset kovin liikkuviksi ja itsekin olen huomannut että kivekset vetäytyvät herkästi eivätkä useimmiten ole siellä missä niiden kuuluisi olla.Saunan lämpö ja lämmin kylpy saavat kivekset tipahtamaan...
  13. K

    Onko kukaan joka...

    ...elää nykyisessä parisuhteessa jostain muusta syystä kuin rakkaudesta,esim.lasten,hyvien oltavien tai rahan takia??? :\|
  14. K

    patti kaulassa...vesirokon jälkeen

    meijän 3 vuotias poika sairasti vesirokon maaliskuussa.. sillon imusolmukkeet turpos molemmilta puolilta kaulaa.. oikialle puolelle vaan on jäänyt yks imusolmuke aika isoksi patiksi... onko muitten lapsilla jäänyt? patti näkyy aika selvästi. onkohan ihan normaalia?
  15. K

    kauan yrititte esikoistanne?

    Eli kauan teillä kesti ennenkuin saitte esikoisenne aluilleen? Me olemme yrittäneet jo puoli vuotta ja pikkuhiljaa alamme huolestua :( Koska hoitoihin?
  16. K

    onks kenelläkään ollut odotusaikana kihomatoja?

    Epäilen että minulla on tuo kiusallinen vaiva ja pohdin vaan että miten sen saa hoidettua kun käsittääkseni sitä Pyrvin-lääkettä ei saa käyttää raskaana ollessa? Pitääkö tässä nyt kärsiä koko loppuraskaus tästä kamalasta vaivasta!
  17. K

    kutistuneet päiväunet ja tutti???

    Meillä jäi tutti pois noin kolme viikkoa sitten. Sen jälkeen päiväunille on taivuttu tosi huonosti... Nukuttaa täytyy, ennen ei tarvinnut. JA unilta herätään tunnin päästä itkien ja kiukkuisena, aivan kesken. Ilmeisesti siis kiukkuisena siitä, ettei äiti tai iskä enää silittele päästä, kun tyttö...
  18. K

    mikä vaivana?

    Odotus aikana oli oireena lonkkasärkyä Tekkarin mielestä tämä normaalia issias kipua ja kun on useampi raskaus takan niin kipujakin enemmän. Painon noustessa kaiken kaikkiaan raskaus aikana 22 kg (ennen raskautta 52kg) alkoi myös polvia särkeä ja varpaat oli nivelistä taivuttaessa kipeät...
  19. K

    astma ja viherkasvit

    limoviikuna, palmut... ne eivät käy astmaperheeseen, eikä semmoset mistä tulee hajua. mutta mitä viherkasveja sitten kävisi?? ajattelin edes yhden kukkasen ottaa, kaus makuuhuoneista kylläkin... onko jollakin tietoa/kokemusta
  20. K

    Harrastukset

    Kuinka paljon teidän lapset harrastaa? Meillä tyttö käy "vain" muskarissa ja monet kaverit juoksee yks vuotiaiden kans jos jossakin jumpassa, muskarissa, uinnissa, kerhossa, joka päivä jossain. Tarviiko yks vuotiaalla olla näin paljon virikkeitä?

Yhteistyössä