Hakutulokset

  1. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Meillä kans toi eskari ikäinen tulis väliin nukkumaan mut sitkeästi ollaan häntä viety yöllä takaisin omaan sänkyyn. Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa mut vauvan syntymä ja yhdessä viime talven myrskyssä talon nurkalle kaatuntu puu ovat saaneet aikaa tän yöjuoksentelun. Ehkä tästä opitaan...
  2. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Käytiin 3kk neuvolassa viikko sitten ja mitat 5,7kg ja 61cm. Rokotukset saatiin molempiin jalkoihin ja pieni oli kipeä ja aristi niitä pari päivää. Annoin Panadolia muutaman kerran kun huusi kivusta :( Rota saatiin kanssa ja tällä kertaa se pysyi sisällä. Vatsaan sillä ei ollut vaikutusta muuten...
  3. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Täällä kasvetaan tasaisesti omalla käyrällä. 2kk mitat 4,8kg&55cm. Poitsu tosi jäntevä ja pää pitäs olla koko ajan pystyssä. Nyt alkanut kiinnostumaan leluista ja jaksaa tuijotella ja naureskella sille Libero perhoselle joka tuli sieltä ilmaiskassista laitokselta :) On kans löytänyt oman...
  4. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Vihdoin saatiin kummit pyydettyä, päivän valittua, papin varattua ja nimen päätettyä. Yks asia pois päiväjärjestyksestä. Ristiäiset kahden viikon päästä ja nimi lähes sama kuin teillä Lettu vain yksi kirjain vähemmän :D Iso urakka tässä tosin on vielä edessä kun täytyy talo siivota mut ajattelin...
  5. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Lettu todella reippaasti teillä on kasvettu! :) Meillä oli kans aamulla neuvola; S 2,8kg ja 47cm 4vko 3,7kg ja 52 cm Vaatteissa edelleen käytössä pääasiassa 50cm kuteet jotai 56 on saatettu kokeilla :D Vaipoissa kans käytetään kokoa 1 jota saa ostaa vain niissä pikkupaketeissa. Niitä sit...
  6. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Meillä on poika mallia pieni, utelias ja ketterä. Päätä kannatteli jo synnärillä ja nyt haluaa katsella maailmaa pää pyörien. Pari kertaa on jo vahingossa kääntäny itsensä vatsalta selälleen ja ikää vasta 3 vko. Ensin en uskonut mutta kun teki sen vielä uudelleen niin uskottava se vaan oli...
  7. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Mä oon lukenu ihan väärää ketjua :p Kiitos Lettu tästäkin pinkasta! :) Meillä mennään pelkällä pullolla ja poitsu syö 100-140ml kerrallaan noin 3-5 tunnin välein. Onneksi noi pisimmät välit on sijoittuneen alkuyöhän eli 23 - 04 -08 ja unta palloon heti pullon jälkeen. Meillä on tosin kaveri...
  8. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea kaikille nyyttinsä saaneille :heart: Meillä pieni sai nuhan isoveljeltä ja nyt on alkanut toinen silmä rähmiä. On suolatipat ja nenäfriida käytössä mut sydäntä särkee käyttää niitä kun toinen ei tykkää :'( Onneksi kuumetta ei ole ja poika kuitenkin syö ja nukkuu edelleen hyvin niin en...
  9. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mulla ne ennakoivat ei niin kovin kipeät mutta tuntuvat supparit pehmittivät ja aukoivat paikkoja. Ja ainakin omalla kohdalla ne oikeat supparit kyllä tunnisti heti kipu oli aivan erilainen ja supistuksen aikana ei pystynyt puhumaan tai edes ajattelemaan mitään järkevää :D Omaa napaa ja pieni...
  10. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea Nemelia ja pikaista toipumista! talvi1 tsemppiä tulevaan synnytykseen! Anniinaballeriina Tyhjennys jos tarvitsee tehdä niin vasta synnytyksen jälkeen. Mulle neuvolalääkäri kirjoitti reseptillä jotain voidetta jota aloin käyttää jo muutama päivä ennen synnytystä kun pukamat...
  11. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Paljon onnea kaikille nyyttinsä saaneille! Tsemppiä niille jotka odottavat tapahtumaa alkavaksi ;) Päivät kuluvat super nopeaan. Vauva on joutunut mukaan isoveljien treeni ja matsi rumbaan rattaissa kentän laidalla nukkuen tai autossa mukana liikkuen. Vielä ei olla käyty kyläilemässä tai...
  12. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Oli Porvoossakin maito varmasti kortilla kun sielläkin sai tapella joka toisen kanssa kun vauvaa tarvitsi syöttää. Paras oli kun eräs kätilö totesi ensin että hän tarkistaa asian ja olin oven toisella puolella mutta aivan vieressä kuulo etäisyydellä kun kysyi toiselta saako seiskan äidille antaa...
  13. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Meillä myös päätettiin jakautua jo toukokuussa :D Sockervadd 30.5 poika 2,8kg 47cm rv 39+1 Ollaan vielä sairaalassa sokruseurannassa pienen kanssa mut jos kaikki muuten ok niin päästäs illalla kotiin. Mä en jaksais enää olla täällä, osasto täynnä ja meno kuin eläintarhassa ;) Synnytys...
  14. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Letulle tsemppiä koitokseen! Kohta pieni on sun sylissä :heart: Elpukka Mulla kokoarviot ultralla on pitäneet aika tarkkaan paikkansa esikoinen ultrattiin kättärillä päivää ennen syntymää ja saatiin 1,8kg ja kun syntyi oli 1,9kg. Käsikopelolla oli ollut kaksi kiloinen jo monta viikkoa...
  15. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Taniira :heart: Itkuherkkyyttä on kans täällä ja tuntuu et kokoajan on jostain itkua vääntämässä. Mies on joutunut koville. En kyllä muista et olisin edellisillä kerroilla ollu näin tunteikas... Limatulppaa en ole kummallakaan aikaisemmalla kerralla nähnyt ollenkaan ja vedetkin on...
  16. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnittelut Bumbikselle neitokaiseta :heart: Susannalle osanottoni, paljon voimia sinulle :hug: Nyt on hanat avattu ja kesäkuun kullanmurut päästetty valloilleen :D Veroprossaa en ole laskettanut olen aina ottanut sen mitä tarjoavat, täytyy varmasti loppuvuodesta laskettaa miten käy...
  17. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Amy_mam :heart: voimia ja jaksamista koko perheelle ja toivottavasti pienellä kaikki hyvin! Meillä esikoinen kans samoilla viikoilla syntynyt ja suurin piirtein saman kokoinen, istukka lopetti toimintansa ja synnytys käynnistettiin. Tsemppiä Taniira tämän päivän koitokseen! :) Ja...
  18. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Verenpaineita olen silloin tällöin mitannut aamulla ennen sängystä nousua, neuvolan pyynnöstä ja ohjeistuksesta. Paineet olleet koko ajan tasaiset ja hyvät. Yläpaineet 115-140 välillä ja alapaineet alle 80. Neuvolassa paineet aina noin 140/85. Lepopulssi tulee siinä samalla katsottua ja se on...
  19. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Aventin käsikäyttöinen pumppu oli kans mulla mut sen olen jo myynyt enkä taida tarvita uutta. Mulla ei maitoa vaan ole tullut kummankaan lapsen kanssa juuri ollenkaan. Esikoisen kanssa maidon tuloa pidettiin yllä lääkkeillä ja kakkosen kanssa kun en lääkkeitä ottanut niin ei muutamaa tippaa...
  20. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Jänniä hetkiä näyttäs olevan jo monella. Alkaahan täällä jo täysaikaisuus lähestyä jo ensimmäisillä eli se maaginen 37+0 :D Ja todella kiva kuulla että vauvat on alkaneet löytämään sen oikean tulosuunnan nyt yhdellä jos toisella. Itsekkin alan pikkuhiljaa uskoa että kai se neuvolatäti jotain...

Yhteistyössä