Hakutulokset

  1. O

    Onko täällä ketään Tervakoskelta?

    Millainen paikka, millaiset palvelut?
  2. O

    Tämähän on kivasti uudistunut!

    Tulin vahingossa tänne kurkkimaan ja huomasin, että kivasti on homma uudistunut. Aikaisemmin tuntui, että olen ihan liian vanha tänne ja aihepiiri pyöri kovasti vauvojen ympärillä vaan. Nyt näyttää olevan laajemmalti keskustelualueita ja aiheitakin. Kiva juttu. :)
  3. O

    kivuton synnytys?

    Luin pinon noista luomusynnytyksistä. Itselläni takana kaksi synnytystä ilman lääkkeellistä apua. Ensimmäisessä olisin tarvinnut, muttei ehditty antaa ja loppujen lopuksi hyvin meni. Mutta tämä toinen olikin sitten täysin kivuton. Supistukset vaimeahkoja, mutta silti synnytystä edistäviä...
  4. O

    Lapsen laittaminen omaan huoneeseen "miettimään".

    Mitä mieltä olette rangaistuskeinosta että lapsi joutuu omaan huoneeseen miettimään kun on tehnyt jotain kiellettyä? Meillä esikko 3v joutuu hetkeksi mutta on joskus ihan kauhuissaan kun vien hänet sinne. Alkaa heti itkeä ja huutaa että olen kiltisti! Jos en vie toiseen huoneeseen, pikkusiskon...
  5. O

    Oliko 1-v. neuvola tarkastuksessa rokotuksia?

    kun minä en muista :headwall: Jos on niin mitä rokotuksia?
  6. O

    Uhmaikäkö?

    Mahtaako muilla olla kohta viiden vanhoja ipanoita jotka kokeilee välillä todella kärsivällisyyttä siis kokeilevat rajojaan sinnikkäästi... :o Kaikki pitäisi tehdä kuulemma niin kuin hän sanoo... ja suututaan kun inkutuksen jälkeen ei kuitenkaan mene niinkuin hän sanoo.
  7. O

    Ilman apupyöriä?

    Eli kuinka vanhana teidän muksut on oppinut ajamaan ilman apupyöriä?

Yhteistyössä