Hakutulokset

  1. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Tervetuloa uudet minunkin puolestani! :) Meidän pallero tottu heräilee ja nukahtelee tissille 10 kk asti. Silloin tuli itellä ihan mitta täyteen, oma uni kun häiriintyi ihan täysin enkä enää uupumukseltani saanu kroppaa rauhoittumaan uneen kuin ehkä 3-4 h yössä. Mies nukku kolmena yönä ekat...
  2. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    paivih, no on kyllä lutunen :heart: Ja varmaan aika harvinaislaatuinen... Nauttikaahan levosta ja yörauhasta nyt jos vaikka seuraava onkin toista maata. Mä taas voisin ottaa seuraavaks tollasen ku teillä :D Nimim. Viime yönäkin valvonut (tytöllä on kolmatta päivää kamala nuha). Saako muuten...
  3. M

    Yllätysvieraat - olisitko iloinen vai suuttuisitko?

    Rehellisesti sanoen inhoan yllätysvieraita...! Myönnän stressaavani turhista kuten kodin siisteys vieraiden tullessa mutta en kerta kaikkiaan siedä sitä että kotiini, yksityisalueelleni, tullaan yhtäkkiä ilman ennakkotietoa. Tästä on useasti riidelty miehen kanssa. Nykyään hän yrittää huomioida...
  4. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    paivih, en kyllä ikkään ole noin hyvin nukkuvasta kuullu :whistle: Mun veli on nyt aikuisena samaa sarjaa, ei herää sitte millään ja nukkuu aivan missä tahansa, ulkomaailman ärsykkeillä ei mitään väliä. Kadehdin kun itse olen aivan toista maata, samoin mies, ja meidän tyttö on ihan samanlainen...
  5. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Iiks, jännää, paivih! Mahtavaa että mies on nyt myös mukana vauvan hankinnassa, on kuitenki aika oleellisessa osassa :D Pidän peukkuja teille että tärppää :heart: Imetys ilmeisesti on aika yksilökohtainen ehkäisijä, toisilla toimii hyvinkin tehokkaasti... Mä haluisin yrittää raskautua mut ääh...
  6. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    margareta91, kiitti vinkistä! Ikea ei ole ihan vieressä mut työpaikalta järjestävät sinne bussikuljetuksen ens kuussa ja olin jo ehtiny ilmoittautua :D Muistais vain mitä kaikkea sitä tarvis sieltä... Toivottavasti teillä toivutaan pian! Raskautumista mietin... Itse vielä imetän, tosin vain...
  7. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Kiva lukea teidän kuulumisia :) Aika tutulta kuulostaa yleisesti ottaen. Meidän tyttö on tosi ääniherkkä ja pelästyy kovia ääniä. Imuri on yhä pahin pahis. Ei ollenkaan hankalaa tai mitenkään raskasta imuroida 9 kg toisella käsivarrella ja imuri toisessa kädessä... :laugh: :stick: Toki...
  8. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Neitoperho87, kokeilepa leipoa apinaeväitä (google löytänee ohjeen), lapsi voi ite pistellä niitä poskeen :) Meillä on puuro, niin ku oikeestaan kaikki, aina uponnu hyvin mut parhaiten kun seassa jotain kunnolla makua antavaa kuten mustikoita, puolukoita tai banaania. Ihan pelkkä puurohan ei...
  9. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Kauheeta miten huono muisti! Vauvakuumeestakin vielä... :D Ihme hormonit sekottaa päätä ja sydäntä, oon mäkin nyt taas ku tyllerö antaa nukkua todennu että iso perhe olis ihana. Pikku Kakkonen sais tulla :heart:
  10. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Ai niin ja hampaista... Tuo ei anna harjata niitä! Väkisin joutuu, mies siis harjaa. Ei ollenkaan noloa mulle kun itsehän olen viittä vaille valmis hammaslääkäri :D Meillä ei siis herkkuja mussuteta... Tai ne herkut on jotain muuta ku hiilarimössöä. Tytön lemppareita on marjat ja lohi...
  11. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Huhhei onpa täällä jo juttua, ei näköjään passaa jäädä jälkeen yhtään ;) Kiitokset yhteisryhmästä! Mulla ja miehellä myös esikoistyttö, synty tammikuun lopussa 40+4 ja asusti ekan viikon teholla kun hörppäs lapsivettä keuhkoihinsa. Imetys lähti jotenkin ihmeesti silti hienosti käyntiin, nyt...
  12. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    Mä oon ollu vähän passiivinen kaksplussailija viime aikoina mut lähden kyllä mukaan uuteenkin ryhmään :) Eikä minusta haittaa vaikkei kaikki olis samassa kuussa syntyneitä, nythän ikäerot menettää koko ajan merkitystään. Mulla menee hermo kun en vain saa selville mikä oikein häiritsee...
  13. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    Heippa! Eipä oo tullu käytyä taas täällä kun kaikki muu vie ajan ja energian, erityisesti tietty tuo tyllerö :heart: Tajusin jopa että nyt oli hormonit eikä järki pelissä tässä vauvakuumeilussa ja sanoin ukkelille että tää yks kiitos riittää hyvin kunnes toisin tuntuu... Palattiin siis...
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa, yksi piinailija lisää... Mulla tosin esikoisen syntymän jälkeen ilmeisesti imetyksen vuoksi ei ole vielä kuukautisia ollutkaan enkä ovulaatioita ole viitsinyt/raskinut/osannut testata joten piinailen lähinnä pohtimalla milloin oi milloin ja joskus oireita kuvitellessani raskaustestejä...
  15. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    No näinpä, sehän se jännää onkin kun ei ole niin tietoinen kehonsa toiminnasta että osais sanoa milloin tärppää :D Nytkin varmaan neljättä päivää pientä iltapahoinvointia, pelkkää etovaa oloa, kuten esikoisen odotusaikana viikolta 6 alkaen mut on ollu ennenkin. Mieli tekee tepposiaan...
  16. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Heippa, liitynpä nyt minäkin tähän mukavaan ketjuun :) Jos sitä vähän esittelisi itseään... Ikää on 26, perheeseen kuuluu ukkeli ja vajaan vuoden vanha esikoistytteli :heart: Tarkoitus oli että Pikku Kakkosta varsinaisesti puuhattaisiin vasta vähän myöhemmin, mies varsinkin pitäisi...
  17. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    paivih, nooh miten sen nyt muotoilis... :laugh: Ehkäisy tarkoittaisi sitä että mies käyttäisi kondomia jota inhoaa eli ei käytetä vieläkään mitään ehkäisyä. Olen kyllä maininnut ukolle raskauden mahdollisuudesta vaikkei mun kuukautiskierto olekaan käynnistyny mut koska pikku kakkonen on...
  18. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    paivih, kiva kuulla kuulumisia :) Vieläkö teidän pallero nukkuu kellon ympäri?! En kyllä ole moisesta ennen kuullu, ainakin vielä tässä vaiheessa aika luksusta vanhemmille verrattuna moneen muuhun! :) Meillä onneksi edelleen on yöt olleet yhtenäisempiä kuin aiemmin. Yötissi korkeintaan...
  19. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    Neitoperho87, meillä on menny kans pari lasipurkkia rikki - yhen rikoin lusikalla jääkönttiä hakatessani ja kaks hajos kun tuli laitettua purkki liian kuumaan veteen sulamaan. Hyvin on muuten toiminu, helppo käyttää, pestä koneessa ja lämmittää ja syöttää samasta purkista joten käytetään kyllä...
  20. M

    Tammikuun tähtöset 2014

    Mitäs teidän pallerot muuten syö nykyään ja missä muodossa? Meillä tosiaan sormiruokaillaan jotain helppoja ja ollaan siirrytty muutenki karkeampaan linjaan. Puuro ennenkin meni tavallisilla hiutaleilla, nyt oon laittanu pakastimesta marjoja sekaan ja vähän muusannu niitä sinne ja hyvin uppoaa...

Yhteistyössä