Hakutulokset

  1. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Kiitokset kaikille tsempityksistä! :wave: Nämä viimeiset viikot tosiaan todistavat sen, että miksi tätä tilaa kutsutaan RASKAUDEKSI ja ODOTTAMISEKSI. Jos ensimmäiset 12 viikkoa olivat piinaavat, niin eivät loppuviikot juurikaan helpompia ole. Vauvan saaminen on niiiiiiin lähellä, mutta kuitenkin...
  2. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hyvää vuotta 2015 kaikille! Tämä onkin meille kaikille ikimuistoinen vuosi :) Skorpppari, vähiin käy ennen kuin loppuu kokonaan. Tsempit viimeisille päiville, niitä kaikkein pisimpiä päiviähän ne ovatkin. Toivottavasti sinulle ei nyt tule/ole raskausmyrkytystä. Onneksi olet seurannassa ja...
  3. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Lämpimät onnittelut Hydra pienen prinsessan syntymän johdosta! Ihanaa kuulla, että pienokainen on nyt saatu turvallisesti maailmaan. Mikään ei ole enää entisellään :heart: Kun jaksat, niin laitathan meille synnytyskertomusta. Wannawalli, sinä oletkin sitten seuraava. Nyt jännätään, että koska...
  4. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heippa kaikille! Kylläpä meidän pino on tosiaan päässyt hiljenemään, kun niin moni on jo nyyttinsä saanut. Kröhöm, enpä itsekään ole ollut mikään aktiivinen kirjoittelija, mutta lukemassa olen käynyt säännöllisesti. Ja kohta tämä pino vaan hiljenee entisestään, kun niin moni saa nyyttinsä jo...
  5. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Moikka! Kiitokset Fyi synnytyskertomuksesta. Sen perusteella kaikki sujui tosi hyvin ja jopa melkein helpostikin. Miten arki pienen tytön kanssa on lähtenyt sujumaan? Minäkin olen katsellut netistä Brion käytettyjä vaunuja nukutusrattaiksi ulos, mutta sopivia ei tunnu löytyvän. Minulle...
  6. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heippa, Tulin pikaisesti kertomaan aamun ultrakuulumiset. Kaikki näytti olevan hyvin ja beibe vastasi kooltaan viikkoja. Painoakin jo "huimat" 390 g. Niskapoimu-ultran sukupuoliarvio osoittautui oikeaksi eli maksuasukki on poika :heart: Tällä kertaa se ei jäänyt edes amatööriltä epäselväksi...
  7. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heippa pitkästä aikaa! Koomaväsymys vaivaa edelleen ja tuntuu, ettei edes kirjoittaminen ota onnistuakseen. Olen kuitenkin lukenut teidän jutut säännöllisesti ja niitä on aina yhtä mukava lukea. Fyi, lämpimät onnittelut pienen tyttösen syntymän johdosta! :heart: Aivan ihana juttu, että...
  8. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Heippa, Fyi, sinulla alkaa viimeiset päivä olla käsillä. Kohta saatte nyytin kainaloon :heart: Kiva, kun jo lapsen saaneet laitoitte uuden ketjun pystyyn. Käykää toki täälläkin kertomassa kuulumisia, niin ei aivan hiljene tämä meidän porukka. Perästä tullaan siihen ketjuun, vaikkakin...
  9. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Wannawalli, kieltämättä aika kinkkinen kysymys. Olen kanssasi ihan samaa mieltä siitä, että se miten lapsi on saanut alkunsa ei kuulu kaikille. Ihan samoin ajattelen tästä meidänkin lapsesta. Jos minulle joku sanoisi, että odottaa onnellisesti yksin, niin minusta se olisi oikein ok vastaus. Toki...
  10. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Mahtavaa, kun tänne on tullut niitä kaikkein parhaimpia uutisia! Lämpimät onnittelut Katiri pienestä tytöstä! :heart: Kiitos, kun jaksoit kirjoittaa synnytyskertomuksen. Niitä kokemuksia on aina mielenkiintoista lukea, vaikka omaan koetukseen on vielä pitkä matka. Sinulla tosiaan on ollut...
  11. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Risukasa, luin jo eilen järkyttävän uutisesi mutta vaikka mietin yön yli, niin silti en löydä sanoja, joilla voisin sinun oloasi helpottaa. Olen todella pahoillani puolestasi. Äidin vaistosi piti kuitenkin paikkaansa. Vaikka en olisi yhtään uskonut, että näin käy, kävi mielessäni jo aiemmin...
  12. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Ja nyt, kun selasin tuota meidän juttelijoiden listaa, niin huomasin, että Risukasalle aivan samat sanat kuin Wannawallille! Te olette rohkeita naisia! :heart:
  13. B

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    HYDRA, paljon kiitoksia uuden ketjun perustamisesta! Otsikko on oikein hyvä, se passaa pitkään. Ja VALOA, kiitos alkuperäisestä ketjusta. Tervetuloa takaisin mukaan! Ikävä kuulla, että se ensimmäinen raskaus päättyi niin ikävästi mutta ihanaa, että olette nyt jo noin pitkällä ja varsin...
  14. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Risukasa, toivottavasti kaikki on hyvin! Ymmärrän huolesi paremmin kuin hyvin. Minullakin oli vk:lla 9 kunnon tuhruvuotoa, jolle ei löytynyt muuta selitystä kuin "valemenkat". Toivittavasti sinulla on samoin! Tuo huoli on todella raastavaa ja sitä ei saa mitenkään työnnettyä taustalle. Onneksi...
  15. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Heippa! Helteiset terkut edelleen mökiltä! Lähetin miehen ja tyttären järveen rypemään, niin pääsen tänne vähän vaihtamaan kuulumisia. Hydra, ihanat uutiset saitte rakenneultrasta! Onnittelut tyttölupauksesta! Meillä oli myös esikoistyttö koko raskauden ajan ainakin 2 päivää "jäljessä". Ja...
  16. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Heippa pitkästä aikaa! Ihan alkuun pahoittelen, että tämä kirjoitus voi olla sekava, kun kirjoitan kännykällä. Toivottavasti terveiset kuitenkin tulevat perille :) AURORA, lämpimät onnittelut pojan syntymästä! Huikeaa! Pitkän taipaleen jälkeen onnen tunne on sanoin kuvaamaton! Onneaonnea...
  17. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Ihan ensimmäisenä lämpimät onnentoivotukset IMD, RBB ja DESEO! Teillä on nyt paras aika menossa, kun kaikki on aivan uutta ja ihmeellistä! Onnea onnea! Toka2, tervetuloa mukaan! Onnittelut plussasta! Meillä taitaa ollakin sama LA. Minulla myös ultrassa varmistui la:ksi 28.1. Mukava, kun on...
  18. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Heippa tytöt! Tulin nopeati päivittämään aamun ultrakuulumiset. Ultrassa näkyi "vahva ja hyvä syke" oikeassa paikassa ja koko vastaa viikkoja :heart: Lähes päivälleen kolmen vuoden yritys huipentui tähän hetkeen. En ole juuri itkeskelevää sorttia mutta sillä hetkellä, kun näin pikkuisen...
  19. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Kiitos tervetulotoivotuksista ja onnitteluista! Mukava, kun on paikka missä tästä raskaudesta voi jutella. Varsinkin kun vielä emme ole kertoneet asiasta juuri kellekkään. Hydrangea, ikävä homma tuo sokerirasituksen ”älähdys”. Toivottavasti saat sen laskemaan ruokavaliolla. Hyvä tietysti...
  20. B

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Hei, Voisinko minä liittyä mukaan porukkaan juttelemaan? Matka on ihan aluillaan, nyt on rv 6+4 ja la on noin 25.1.2015. Olisi mukava saada jakaa kokemuksia teidän kanssa. Meidän tapauksessa on kyseessä sekundaarinen lapsettomuus. Yritystä on takana lähes tarkalleen kolme vuotta, joista...

Yhteistyössä