Hakutulokset

  1. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kyllä onnistuu, mullekin tehtiin 10+4 ja kaikki meni hienosti. Onhan se vähän aikasta mut sallituissa rajoissa. Breeze ja natiainen 11+3
  2. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä olis np-ultra takana. Siellä se pikkuinen jumppasi ja piilotteli kasvoja käsien alle. Turvotusta oli 1,2 ja verikokeet otettiin tänään joten viikon sisällä tietää tulokset. Koko vastasi 10+5 ja tänään oli 10+4. Paha olo alkaa väistyä, mutta väsymys vaivaa edelleen. Oon tämän viikon...
  3. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Neuvolassa käyty ja kaikki oli mallillaan. Yksi pieni siellä majaili, vastasi viikkoja ja sydän löi. Huh helpotus <3 nt-ultraan sain kans ajan 19.4 ja lääkäri aika toukokuun lopulle. Välissä pitää käydä sokerirasituksessa sukurasitteen takia. Breeze 8+3
  4. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Täällä on vietetty hiljaiseloa. Paha olo velloojoka ikinen päivä ja tuntuu vain pahenevan. Ite oon töissä kertonut, johtuen.mun työnkuvasta. Käsittelen sikiölle vaarallisia aineita (joita sit löytykin aimo kasa lisää) joten pomolle piti kertoa, koska en voi.enään tehä vuorotyötä. Huomenna...
  5. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulle vois vaihtaa LA 11.11 alan nyt kumminkin laskemaan viikkoja kuukautisista, koska ei tuu kun pari päivää heittoa ja neuvola/lääkäri tuskin vaihtaa päivää muuksi :) Täällä on edelleen huono olo, paleltaa ja uni maistuu vähän liikaakin. Tissit on edelleen kipeenä ja turvotus on kauheaa...
  6. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Soittelin aamulla neuvolaan. Sainki sit ajan puoli väkisten huhtikuun alkuun kun ei meinannut enää olla vapaita aikoja. Tuolloin sit ultrataan et mitä näkyy. Ajanvaraustäti pelotteli kyllä kaksosilla taas kerran mua. Paha olo on päässyt pahaksi, nyt saa jo oksentaa. En kyllä vielä haluis jäädä...
  7. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Täällä on alkanut aaltoileva pahoinvointi joka kestää koko päivän. Tissit aristelee ja vihloo välillä. Muita oireita ei sitten olekaan. Itse en varaa varhaisultraan aikaa koska paikkakuntani neuvolassa on oma ultra jolla tsekataan onko kaikki kunnossa ekalla käynti kerralla n. viikolla 8+
  8. B

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Breeze 31v. kolmatta odotellaan joka tärppäs ekalla yrityskerralla pillereiden jälkeen ja vain kerran seksiä :LOL: LA 6.11, kotoa löytyy 2v7kk ikäiset kaksospojat.
  9. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta! Unohtu viimeksi onnitella plussanneet, joten onneksi olkoon :) täällä tehtiin aamulla uusi testi, kyllä se vain taitaa olla niin että marraskuussa tulee vauva jos kaikki menee hyvin<3
  10. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Näkysköhän nyt
  11. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heipä hei. Ei oo tullut pitkään aikaan kirjoteltua kuulumisia. Tein hetken mielijohteesta testin kun ostin kauppareissun yhteydessä. Ja toi on vielä tehty tunnin pidätyksellä päivällä. En kyllä yhtään uskonut mahiksiin kun jaksettiin hommailla yhen ainoa kerran ja 5-6 päivää ennen ovista. No...
  12. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heissans, Joukkoonne ilmottautuu 31 vuotias kuumeilija mukaan :) kolmonen olisi toiveissa ja kotoa löytyy 2,5v kaksospojat. Yk1 olisi menossa (eka luomu pillereiden jälkeen) ja kp 9. Breeze 31v. Kp 9/28 ja yk1.
  13. B

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heippa, täällä ilmottautuisi joukkoon uusi kuumeilia. haaveissa olisi kolmas lapsi. Ikää mulla on 30v. Ennestään meillä on 1v 9kk vanhat kaksospojat ilostuttamassa arkea. Yritys on alkuun tjottailua, tarkoitus oli vasta ens vuoden puolella yrittämään, mutta päätettiinkin lopettaa pillerit...

Yhteistyössä