Hakutulokset

  1. L

    ovulaatiotesti raskaustestinä

    Moi. Elikkäs nyt olisi kp8 menossa ja omaksi huvikseni tein kaapista lojumasta yhden cb digi ovulaatiotestin ja siihen tulla pärähti plussa (hymynaama)!? Mulla kierto normaali 28 ja ovulaatio aina kp14, ei poikkeuksia. Eikö pcota tms... rupesin siks varsin sen ovistestin tekeen kun ihmeellistä...
  2. L

    apua lugesteronin annostuksessa virhe!?

    Eli tänään oli tuoresiirto ja reseptin sain jo punktiopäivänä (lugesteron 200mg) ja tänään eri hoitsu sitten sanoi että otat kolme kpl aamuin illoin. Mut mulla riittäis tolla annostuksella vaan 5-6 päiväksi. Yht 1200mg/vrk. Sekoittikohan se sen 100mg lugesteroniin?? Keltään en voi enää kysyä kun...
  3. L

    ovulaatio myöhemmin=pidentynyt kierto?

    Elikkäs, meneekö se niin että jos ovulaatio on normista poiketen viivästynyt että myös kierto pitenee?? Mulla normaalisti kp 14 ovis ja siitä 14 pv luteaalivaihe ja sit menkat. Nyt on ihmetys suuri kun olis hoitojen ultrat pitäny varata eilen jolloin olis vuodon pitäny alkaa mut sitä ei vaan...
  4. L

    Ubikinonia miehelle

    Onko kenenkään puoliso käyttänyt tuota ubikinoni- valmistetta ja onko ollut mitään muutosta sperman laatuun? meillä on miehellä oligoteratozoospermia eli liikkuvuus ja rakenne huono, 1% vain normi muotoisia. joku tutkimushan oli tehty missä miehille oli annettu 200mgr ko. valmistetta/ vrk ja...
  5. L

    lapsettomuushoidoista raskautuneet, millaiset alkiot siirretty?

    hei, kyselisin hedelmöitysjoidoista raskautuneilta millaisilla alkioilla on raskautunut? itselle siirrettiin 12.5 kaksi pas alkiota, papruissa oli 2 ja 3 soluiset, oli ilm. pakastettaessa lähtenyt molemmista solu/pari, ei keretty katsoa kehitystä kun sulatus ja siirto oli samana päivänä, mutta...

Yhteistyössä