Hakutulokset

  1. MrsData

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    NukkaPallero, sulla on ollut tosi hurja kokemus. :( Julkiselle puolelle ei tosiaan varmaan pääse ultraan ilman lähetettä ja jotain komplikaatioita tai epäselvyyttä raskauden kestosta. Mäkin alan kallistua sen alkuraskauden ultran puoleen. Ekalla kerralla neuvolan terkkari sai meidät...
  2. MrsData

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Mä täällä arvon mennäkö alkuraskauden ultraan vai ei. Eka kunnallinen ultra on vasta tammikuun puolessavälissä ja tuntuu vähän tuskaiselta odotella sinne asti tietoa, onko tuolla sisuksissa elämää vai ei. Toisaalta parisataa euroa on aika iso raha, mutta toisaalta... Olis myös kiva päästä...
  3. MrsData

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Mulla on myös ristiriitaiset tuntemukset. Vauva on tosi toivottu, mutta pelottaa miten raskaus etenee ja miten tulen jaksamaan kahden pienen kanssa. Ja jotenkin lapsen kanssa on jo nyt niin "kaiken ulkopuolella", ei ole osa oikein mitään yhteisöä, että tiedä miten erakoksi tässä vielä päätyy. En...
  4. MrsData

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Mäkin aion jatkaa imetystä, katson ihan tilanteen mukaan miten pitkään. Mulla alkoi viime raskaudessa supistukset joskus viikolla 25 ihan ilman imetystäkin. Olen jo valmiiksi puolustuskannalla, jos asia tulee ilmi neuvolassa ja mulle aletaan siitä paasata - myös mua rassaa, miten monet...
  5. MrsData

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Olisin liittymässä joukon jatkoksi. MrsData / 38 v. / 2. lapsi / TAYS Olin eilen illalla hieman kettuuntuneissa fiiliksissä ja ajattelin juoda lasillisen valkkaria. Päätin kuitenkin testata ensin, kun olo oli vähän jännä. Ja niinhän ne kaksi viivaa sitten pärähtivät tikkuun. Tein uuden testin...

Yhteistyössä