Hakutulokset

  1. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Wau! Täällä vielä aktiivinen keskustelu! Onnea vauvan saanneille ja teille jotka odottavat omaa kääröään. Onnea teille muille yrityksiinne. Minulla esikoisella 2 vuoden uhma päällä ja nuorimmainen vajaa 8kk sai puskettua ekat hampaansa alas. Ennen lapsia pidin itseäni hyvä hermoisena, mutta...
  2. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heissan kaikille! Viime tiistai iltana tuli maailmaan toinen pieni ihmeeni. Synnytys meni hyvin ja TODELLA nopeasti. Nyt parhaani mukaan yritän toipua synnytyksestä ja aloitella imetystä. Onnea kaikille yritykseen.
  3. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heissan pitkästä aikaa! Olen aina seuraillut palstaa vaikka (vannomatta paras) minun lapsi lukuni on täynnä. Kunhan tämä masun potkija tulee ulos. Laskettuaika on ensi sunnuntaina, mutta olisin valmis synnärille lähtemään vaikka heti. Nämä helteet ei ole ihania kun olet viimeisilläsi. Niin...
  4. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heissan! Pitää minunkin hieman kommentoida Marketta82. Rohkeasti vaan kerrot laitoksella mikä sinua pelottaa tai huolestuttaa. Itse edellisen synnytyksen jälkeen liityin epiduraalia ylistävään sakkiin. Mieli oisi tehnyt synnyttää luomusti mutta kroppa ei menny samoilla linjoilla. Itsellä rv 20+5...
  5. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Aktiivisena varasin itse ajan lastenvalvojalle. Se jonka tapasin kertoi, että lastenvalvojalle ei ole pakko mennä. He tosin muistuttavat olemassa olostaan uusilla ajanvaraus kirjeillä säännöllisesti. Hän kovin pahoitteli lappusen sanamuotoja, mutta kun se lappu on tehty samana vuonna kun on...
  6. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heissan pitkästä aikaa. Otanpa osaa tuhon edelliseen keskusteluun... Oma äitini oli ensin kovasti vastaan myös ja kehoitti etsimään mies itselleni. Totesin hänelle, että jos ruvetaan sitä miestä odottamaan niin saa hän tyytyä niihin lapsenlapsiin joita hällä on. Synnytyksen jälkeen hän tuumasi...
  7. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voih.... Ikävä kuulla wishing... Itselläni alkoi jo perjantaina aaltomainen öklötys. Joten osasin jo aavistaa että plussa tulee ja niinhän se tuli.
  8. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Oih! Onnea wishing! Toivottavasti pysyy mukana. Itse kärvistelen vielä. Viikko vielä niin pääsen testaamaan. Toivottavasti tärppää koska mulla ei ole enään häntiä pakkasessa. Tammikuussa aloitan työt ja TODELLAKIN toivon että pullat ois uunissa. Sitten ei onnistu klinikalla juokseminen näin...
  9. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Cinya eiköhän se onnistu se irroitus piikki. Mä en kyselly sen perään ja sain automaattisesti reseptin kun uhkaavasti näytti että tää kierto menetetään. Jännää miten on eroja lääkäreiden ja klinikoiden välillä.... Tervetuloa potkupuku! Rohkeasti vaan varaamaan ensikäyntiä klinikalle. Mukaan...
  10. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huh! Hymynaama bongattu. Ei tarvinnu harjoitella sitä itsensä pistämistä. Suhtaudun varauksella neuloihin. Varsinkin kun olen itse pistettävänä. Mielummin saa joku muu hoitaa sen pistämisen... Juu tuo veriryhmän juttu kannattaa hoitaa kunnolla. Sanon nyt kokemuksen syvällä rinta äänellä että...
  11. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huh... ovulaation ultra takana. Pääsen ehkä harjoittelemaan itseni pistämistä. Tänään on kp10 ja lääkäri oli sitä mieltä että voi jo nyt olla ovulaatio. Heti kotiin päästyäni tein käskystä testin joka oli nega. Jos ei luonnollisesti tule ovulaatoita niin perjantai aamuna pistän irroituspiikin ja...
  12. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    2 ja puoli vuotta ennen omaa ensikäyntiäni koin ahaa elämyksen että voin hankkia lapsen näin. Silloin oli Helsingissä yksi klinikka joka teki hoitoja itsenäisille naisille ja se oli fertinova. Väestöliitosta joku oli saanut hoitoja mutta muistaakseni luin että kohtelu oli ollut ynseetä. Kun...
  13. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Höh... Kuukautiset alko...
  14. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla on vajaa 9 ja puoli kuukautinen pojan nasikka. Käyn keskustelua itseni kanssa milloin aloitan testaamisen. Maanantaina pitäs alkaa kuukautiset.... jaksaa jaksaa.... Onnea plussanneille! Toivottavsti tulen kohta perässä...
  15. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huh! Viikko vielä pitäisi jaksaa ennen kuin voin testata.... Piinaviikot tosiaan....
  16. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jep! Inseminaatio takana ja nyt alkoi piinailu. Hmmm.... sanoivat tehdä testin 16 päivän päästä, mutta meinaan tehdä kyllä aikaisemmin.
  17. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hymynaama bongattu
  18. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Agrafiina, ennen kuin nouset aamulla ylös sängystä syö jotain. Minulla se auttoi huonoon oloon. Söin suolakeksejä, cream crackereitä tai välipala kesin. Minulla on hymynaaman metsästys käynnissä. Lääkärin mielestä se oisi pitänyt tulla ennen viikonloppua, mutta ei vielä näkynyt. Nyt jännätään...
  19. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    JES! Kuukautiset! Hmmmm.... Nyt kierto oli vain 25 päivää... Harmittaa nyt kun en ole kesällä laskeskellut kiertoja. Todennut vaan että nyt tuli. Pihkura! Toivottavasti ei ovulaatio nyt osu lauantaille. Laskujen mukaan osuisi, mutta viimeksikin mun omat laskut oli päin honkaa.
  20. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Agrafiina! Harvoin sitä näin kuumeisesti odotellaan kuukautisia alkavaksi.

Yhteistyössä