Hakutulokset

  1. M

    Riisi-banaanipuuro

    Oletteko käyttäneet kyseistä puurojauhetta? Kuinka lapsenne vatsa on reagoinut siihen? Me ollaan nyt reilu viikko käytetty ja epäillään aiheuttavan löysän kakan. Vatsakipuja ei kuitenkaan ole. Luulisi ettei banaani aiheuta löysää kakkaa.
  2. M

    naimisiin (juupas, eipäs, juupas, eipäs)

    Voihan olla, että miehelläsi on ramppikuume. Eli häntä jännittää itse häät tilaisuutena eikä se naimisiin meneminen. Kysy mieheltäsi suoraan, mistä on kysymys ja kerro omat ajatuksesi/tunteesi, niin ei jää epäselvyyttä. Jos mies ei osaa sanoa syytä tai ei halua keskustella, voisit miettiä...
  3. M

    Björkvistien tragediasta...

    Minä en mitenkään voi käsittää miten nainen (tai mies) jää parisuhteeseen, jossa toista pahoinpidellään fyysisesti. Ei kukaan normaali ihminen lyö toista/alista fyysisesti. Tälläkin palstalla saa lukea ihmisten tarinoita, kuinka katsotaan kerta toisensa jälkeen fyysistä pahoinpitelyä läpi...
  4. M

    mitä teen.

    Kuulostaa todella surulliselta. Kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta lyödä toista; ei edes silloin kuin tämä häntä hermostuttaa. Itse en jäisi "odottamaan" seuraavaa lyöntiä. Voit olla varma, että sellainen tulee ennen pitkään... Miehesi huomaa sinun antavan anteeksi fyysisen väkivallan ja...
  5. M

    sika mieheksi

    Taisi haluta vain p.anoa. Säälistä jos antaisit ... :x
  6. M

    Missä kulkee kohtuukäytön raja?

    Mielestäni määrä ei ole "suuri", mutta liikaa. Jos joutuu päivittäin ottamaan pari paukkua olonsa parantamiseen, uskon määrän ajan myötä kasvavan. Eli jonain päivänä se on pullo kirkasta paukkuihin laimentaen. Elimistö tottuu alkoholiin ja rentoutuminen vaatii enemmän... Olen tähän hyvin...
  7. M

    ärrän oppimisesta

    Meillä tytär 4,5v on juuri oppinut r:n ja poika oppi 3v. Itse opin vasta 8-vuotiaana koulussa, kun kävin puheterapeutilla (vaikkakin siihen aikaan niitä ei kutsuttu sillä nimellä :D )
  8. M

    "kakka ongelma"

    Kyselin tässä taannoin apua kolme vuotiaan poikani kakka-ongelmaan kun ei halua tehdä kakkaansa pottaan. Viime viikolla käytiin neuvolassa ja nyt löytyi selitys ko asiaan. pojalla on vasemmalla puolen nivustyrä, joka painaa ilmeisesti istumisasennossa ulostaessa niin, että kakkaaminen on...
  9. M

    hydrokefalus/vesipää

    Heippa kaikille, kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia muiden vanhempien kanssa, joiden lapsella todettu hydrokefalus. Olemme juuri kotiutuneet suntti-leikkauksesta kotiin ja kaikenlainen informaatio olisi tervetullutta.

Yhteistyössä