Hakutulokset

  1. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Siis mulla ei oo raskausdiabeteksest mitään tietoo.. Eli en tiiä otetaaks radissa lapsivesipunktioo.. Ja sieltä selvii ne epo arvot. Ja keuhkojen kypsyys. Sun täytyy synnärilt kysyy tai neuvolasta tosin sielä ei niinkää näistä tiietä. :)
  2. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Siis käynnistettiin koska mulla raskausmyrkytys alkamassa. Lähinnä siis mun jalkojen turvotus oli se käynnistyssyy. Mutta olishan se vauva ollu lähemmäs 5kg laskettuna aikana. Mutta se siis ei ollut syynä. Diabeetikkojen vauvoilla hapetus voi laskea kohdussa niin siksi käynnistetään heti kun...
  3. P

    Onkohan tämä yksityisviesti :D en tiiä osaanko käyttää :) asun korsossa, ois kyllä tosi kiva...

    Onkohan tämä yksityisviesti :D en tiiä osaanko käyttää :) asun korsossa, ois kyllä tosi kiva saada mamma ystävä :) mutta en nyt laita tietoja ennen kun tiedän onko tää yksityisviesti. Jos sulla on facebook niin laita mulle nimi niin lisään ? :) vaikka..
  4. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Heipparallaa :) Onpas kiva lukea teijän odottavien juttuja :) tavallaan harmittaa etten ikinä voi kokea noita fiiliksiä synnytyksen käynnistymisen odottelusta ja limatulpista sun muista.. Siis kun eivät voi diabeetikon raskautta pitkälle päästää :( toisaalta taas olin tosi kypsä jo raskauteen...
  5. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Apuva :/ Oon nyt pari päivää imettäny vauvaa ihan ilman rintakumia vaikka se vähän on vielä hakusessa se imeminen. Nyt mulla on varsinkin toinen nänni niin kipee että itku tulee. :,( tää kipu on ihan järkyttävää. En vaan pysty enää imettämään tolla.. En tiiä missä on vika ja mitä pitäs tehdä...
  6. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei onhan toi facebook ryhmä sellanen missä meidän tää kaksplussan kesäkuun ryhmä päivittelee? :) pääasiassa ainaki?
  7. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Moikka Täällä makoillaan naistenklinikalla ihan helvetin kipeenä. 27.5. Noin vuorokausi käynnistyksen alottamisen jälkeen syntyi kiireellisellä sektiolla (ponnistusvaiheessa vauvan vointi huononi) aivan ihana pikku tyttönen <3 Itse oon todella kipee, ihan itku/huuto kunnossa. Vauva voi hyvin...
  8. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Kiitos tsempeistä :) ja epo tosiaan.. Sanokohan se hapetusarvoksi.. No mutta näin selitettynä niin jos lapsella on kohdussa jotain ahdistusta ja jotenkin huono olla niin se "douppaa" itseään ja epo arvo nousee. Ne kattoo sen vain harvoissa tapauksissa ja mulla taitaa syynä olla diabetes tai...
  9. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Jee! Nyt tuli synnäriltä puhelu (piti tulla jo eilen), keuhkot on kypsät ja epot on kunnossa. Maanantaina käynnistellään! Ihanaa! Oon niin innoissani, ens viikolla saan rakkaan esikoistytön syliini <3 Mami & möntti 35+5
  10. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Moikka :) tänään menin klo 8 synnytysosastolle lapsivesipunktioon selvittämään onko epo arvot kunnossa ja keuhkot kypsät. Ihan hirvee kokemus oli. Mulla on ihan järkyttävä piikkikammo elikkä vaikeeta oli. Happikin loppu ja joutu vähän maskista sitä hengittämään. No, mitäpä sitä ei äiti lapsensa...
  11. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Moikka! Tänään taas lääkäriaika takana ja sielä ultrattiin ja tehtiin sisätutkimus. Vauva 2877g ja kohdunkaula vähän kypsyny.. Lääkäri määräs verenpainelääkettä ja ens viikon maanantaille joku ihme kontrolli aika, en todellakaan ymmärtäny selitystä, enkä tajunnu kysyä kun olin ihan tolaltani...
  12. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heips. Täällä verenpaineiden kanssa myös ongelmia. Itseasiassa just kotiuduin vasta synnärikäynniltä. Oli tossa päivällä yhtäkkiä ihan kauheet turvotukset ja heikko olo, verenpaineet oli 165/110! Olin sitte tosiaan päivystyksessä käyrillä ja muissa tutkimuksissa. Kaikki on kuitenki...
  13. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Nuppu ikävä kyllä niistä ei ole vielä otettu veroja pois :( se veroton eli maksettava summa tulee näkyviin vasta kun se maksetaan tai pari päivää ennen :(
  14. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Hellooou ! Mä taisin säikytellä ihan turhaan! Ei ollu tulehdusarvot nyt noussu mutta ei vissiin laskenukaan. Mutta en kuitenkaan päivystykseen joudu menemään, jos vointi pysyy hyvänä. Mulla on muutenkin siis tiistaina aika erikoislääkärille niin se sitten tsiigailee samalla että kaikki on...
  15. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moikka! Täällä saatiin taas stressattavaa. Viime viikollahan siis neuvola lähetti synnärille päivystykseen kun epäili raskausmyrkytystä. Sielä oli kuitenkin kaikki ok paitsi tulehdusarvot koholla. No, sitten ne käski mennä 22.pvä labraan että katotaan uusiks. Mä sitte eilen siis kävin ja...
  16. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Kiitos vastauksista! :) taisin taas hätäillä turhaan, onneksi :) Mami & möntti
  17. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Ihan pikasesti vaan! Tiedättekö kuinka usein vauvat yleensä tuola masussa hikkailee? Voiko olla jotenkin huono asia että hikka tuntuu lähes päivittäin ja joskus myös monesti päivässä. Ja alhaalla tuntuu tuo. Voi olla tyhmä kysymys muttakun muttakun... :/ Mami & möntti 30+1
  18. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moikka! :) Meidän tytöllä yleensä ollu 150+ sykkeet. Maanantain neuvolassa rupes sitten kunnolla bailaamaan niin oli siellä 170+ . Sf mitta on mennyt niin että eka kerta keskikäyrällä (RT) ja toinen ja kolmas yläkäyrällä (PT) . Vaikuttaako siis toi vauvan asento tohon vai onko sattumaa...
  19. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moikka! Mä otin synnytyspelon tosiaan puheeks tossa 28.3. ultra käynnillä. Sieltä soitettii samana päivänä se aika, ja kävin sypellä jo eilen. :O ilmeisesti ollu joku peruutusaika kun noin nopeesti tuli. No, ihanaa että pääsin sinne, koska pikkasen helpotti pelkoihin. Jotenkin se, että tietää...
  20. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Eikös se ole silmälasikauppa? :O

Yhteistyössä