Hakutulokset

  1. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Weerulle lämpimiä ajatuksia kaikesta sydämestäni. Onneksi oli ultra, niin saatte apua. Varmasti siellä Hampurissa on parhaat huippuosaajat ja saatte parhaan mahdollisen avun. Kaikkea hyvää ja tsemppiä tilanteeseenne! Onnea kovasti Burmalle poikavauvasta! Miten on lähtenyt menemään? Oliko...
  2. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täällä on nyt 18.6 syntynyt suloinen poikavauva sylissä. Pitkällisten supistusten jälkeen päädyttiin sektioon. Väsynyt, mutta onnellinen Carolyn.
  3. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitoksia! Burmalla varmaan ollut stressiä diabeteksen ja perätilan takia. Onneksi asiat selvinneet parhain päin. Kiitos Johkuselle vinkeistä hankintoihin. Iitu, huomasin kans, et HM:stä saa paljon edullisemmin, kuin varsinaisista äitiysvaateliikkeistä. Lindexillä yllättävän kivoja...
  4. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos tsemppitoivotuksista! Me ollaan nyt ostettu vauvalle sänky, vaikka ajateltiin, että ensin voi kuitenkin nukkua äitiyspakkauksen laatikossa. En oikein tiedä, mitä vielä ostaisin. Onko kellään kokemusta itkuhälyttymistä? Sitteriä ei ole ostettu. Ihan pientä ei kai voi laittaa sitteriin...
  5. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea plussasta Saigalle ja Tytsylle, Lempiviolalle pikaista paranemista. Hienoa, että rakenneultrissa käyneillä kaikki kunnossa. Kyllä se tuntuu hieman oudolta, että pitkien hoitojen jälkeen, on pikkuinen tulossa. Kai se sitten viimeistään konkretisoituu, kun pikkuisen saa kotiin. Välillä...
  6. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu78:lle: niin tuntuu, että ensin jännitetään tosi paljon raskaustestin tulosta ja sitten, kun se näyttää plussaa, niin sitten vasta jännitys alkaakin.. Tsemppiä Hailaivaille vuodelepoon. Saatko lepäillä ihan kotona? Miten tuo kohdunkaulan tilanne tuli ilmi? Oliko sinulla jotain tuntemuksia...
  7. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Meistä ei hoidoissa löytynyt mitään "vikaa", muuta kuin ikäni. Miehen spermaa käytettiin sitten näissä lahjamunasoluhoidoissakin. Omilla soluilla ei mitään tarttumisia tapahtunut. Nyt lahjamunasoluhoidossa yksi tarttuminen oli ennen tätä, jossa ei sitten hcg kuitenkaan lähtenyt kunnolla nousuun...
  8. C

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Wau, Lempiviola, saittepa paljon alkioita. Weeru, onnea kahdesta alkiosta! Ja onnea Paulanna kaksosista. Burma taitaa olla aika samassa vaiheessa kuin minä. Aiemmin tuolla hoitojen puolella kirjoittanut, mutta siitäkin aikaa. Minulle on tehty kaksi IFV-hoitoa omilla soluilla ja toisesta...
  9. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos paljon myötätunnosta kaikille. Se lohduttaa. Pakkasessa meillä ei enää alkioita ole. Onnea ja tsemppiä teille hoidon vaiheissanne tai hoidon odotuksessa. Kiva, että Persikan osalta näyttää lupaavalta : ) Oivikille toivottavasti laatu korvaa määrän. Yksihän vain tarvittaisiin periaatteessa.
  10. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea, Persika! Aattelinkin, että sulle varmaan plussa tulee, kun oli sitä tuhrua. Mulla nega. Omaa vauvaa en syliini saanut.
  11. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille tsempeistä! Mietin, että pitäisköhän mun testipäivä ollakin vasta pe eikä to. Ainakin jos vertaa Persikan aikatauluun. Voi mahdollisesti tietty alkioiden iällä olla merkitystä.
  12. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Plastex, kiva, että etenee. Ikävää, että Procrenista tuollaisia sivuvaikutuksia. Persikalle: oli kai nelipäiväinen.
  13. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Persika, jotkuthan puhuu kiinnittymisvuodosta, niin voi olla sinulla hyvä merkkikin tuo.
  14. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos! Ei ole mitään oloja.. Viimeksi, kun tuli se plussa kuitenkin, mutta hcg ei sitten noussut, niin minulla oli nippailuja mahassa, turvotusta, kovaa väsymystä ja jalkasärkyä. Mutta nyt ei mitään paitsi turvotusta jonkin verran. Ärtyinen olen myös nyt ollut.. Tämä on viimeinen hoitomme...
  15. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi, Paulanna.. Niin harmi kuulla.. Persika, en ajatellut aiemmin testata. Nuhaa myös minulla, mutta ei edes lugeoireita juurikaan. Kiitos Iitu78 ja Oivikki. Oivikki, torstainapa tapahtuu paljon : ) Iida-Karoliinalle hyvää matkaa.
  16. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sama testipäivä sitten meillä : )
  17. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Persika, milloin sinulla on testipäivä? Olen myös flunssassa. Heikentääköhän lääkkeet tai sitten vaan tää stressaaminen vastustuskykyä.
  18. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi ei, Paulanna ja Iitu78.. Olikohan Paulannalla millainen hcg arvo? Minullahan se ei viimeksi noussut tarpeeksi ja lopetin lääkkeet. Tuntui kyllä pahalta. Nyt sitten piinailua taas. Ulpuselle tsemppiä vastauksen odotteluun.
  19. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ja kiitos Paulannalle vinkeistä.
  20. C

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Iitu78, miten ikävää.. Onko teillä jatkoa tiedossa hoidolle?

Yhteistyössä