Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuun mussukat toukokuu 2015

    Hahhaa.. TIPULI episodi.. Tsirptsirp.. Pitäiskö oikolukee nää viestit ennen lähetystä. Noh ymmärsitte varmaan.. RIPULI episodi ;D
  2. H

    Maaliskuun mussukat toukokuu 2015

    Ihan pikaisesti D-vitamiineista. Alotettiin jekovit d3 joka taitaa olla ainut vesipohjainen, vähän ajan päästä tipan annon jälkeen 4h kovaa vatsanvääntöä. Vaihdettiin tauon jälkeen gefilus d:hen mistä ilmeisesti tuo järkyttävä tipuli episodi. Nyt pari päivää annettu bioteekin super d.. Ei...
  3. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Meinaakos täällä keskustelut hiipua? Pidetäänhän vielä ketju pystyssä ja käydään välillä kirjottelemassa kuulumisia. On kiva kun on niin samanikäisiä vauvat niin kaikki tietää missä mennään. Meillä ripuli paheni.. Jopa 30krt/vrk. Jouduttiin kolmena päivänä päivystyksessä käymään verikokeissa...
  4. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Neuvolasta käytiin 5 tunnin "mutka" lasten päivystyksessä sillä ripuli tuntuu vain pahenevan ja paino ei ollu noussut kuin puolet siitä mitä edellisellä viikolla.. Vaikka on tissillä 24/7 ja maitoa kyllä tulee. Kaikki vaan menee suoraan läpi. Verikokeissa onneks kaikki vielä hyvin, muuten ei...
  5. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Daria: Olipas hieno painon nousu :) helpotus varmasti. Piip.. Hienosyi teilläkin kasvetaan. Meillä masuvaivat pahenee.. Huomenna neuvola ja katotaan jos lääkärin varaisi. Eiköhän sitä lähetä taas allergia/refluksitutkimuksiin. Ensin kokeilen vielä kolmannen d-vitamiinin sillä tuntuu että...
  6. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Valtavasti onnea piip tytöntylleröstä :) varmasti voi olla ihan turvotusta tuolla alakerrassa. Joten rauhallisesti vaan. Mulle sanottiin muuten synnärillä ettei kantsi hirmusesti itseään "rääkätä" ettei tuu kohdunlaskeumaa, neuvoivat ihan vaan vaunukävelyä harrastelemaan jälkitarkastukseen...
  7. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Non ni.. Löi sitte esikoiselle 39 asteen kuumeen eilen illalla. Onneks tänään vain lämpöillyt. Kyllä alkas riittää nää taudit nyt. Kuukausi jo kärvistelty ja aina kun joku meistä paranee, toinen sairastuu.. Ja kukas muukaan se täällä päivät on kotona ku minä.. Ja yöt valvon vauvan kanssa. Noh...
  8. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Maaliskuu. Mulla kanssa heruu huonosti pumpulle. Lämmitä rintoja ennen pumppausta hauteilla ni irtoo vähän paremmin. Palautumisesta. Mullakin virtsaputkea kirveli pitkäänkin mut nyt tuntuu helpottaneen. Hirweet löllyrät on jääny vatsaan ja sisäreisiin, sitä se ikä ja +26kg raskauden aikana...
  9. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Huhhai. 2vrk valvoin, välillä sain puolen tunnin unipätkiä.. Vauva saatiin pari kertaa rauhoittumaan syliin 1,5h että sai raasu levättyä masukivuilta. Mut jei.. Viime yönä kun 01.00 rauhoittu, nukkui ensin 3h ja sit 2h. Joten ihanan levännyt olo nyt noitten kahden pätkän jälkeen. Mä nousin ja...
  10. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Oijoi piip, kuulostaa lupaavalta :) peukkuja koitokseen bd!!
  11. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Onnea eveneve :) Jaa-a onkohan piip tositoimissa..
  12. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Hengityshälyttimestä: Kiva etten ainut oo joka oman mielenterveyden kannalta tuon hankkii ja toki erittäin tärkeä laite esim.darian perheelle, hyvä että saitte sairaalalta. Vielä me ei olla asennettu kun vauva nukkunut kainalossa ja päivällä melkein koko ajan silmien alla. Eilen ja nyt äsken...
  13. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Mariia, hienosti on tullut painoa teille :) siitä se lähtee :) musta kanssa tuntuu että iltaisin alkaa meijerit olla niin tyhjät ettei vauva jaksa oikein imeä enää ja sit jää känisemään.. Joten oon antanut lypsymaitoa tujauksen että saa unta. Meillä asutaan nyt sitte joko tissillä, sylissä...
  14. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Paljon Onnea maaliskuu :)
  15. H

    Maaliskuun mussukat maalis- ja huhtikuu 2015

    Kiitos daria uudesta ketjusta :) Hienoa että imetys lähtenyt sullakin sujumaan. Meillä ja siirrytty muuten imetykseen mutta iltaisin on kenkumpaa ja silloin oon ennen yöunille käyntiä antanut aamulla pumpatun 35-70 ml. Meillä vauvaa ja heräteltävä öisin 3-4h välein.. Ja siinäpäs oma hommansa...
  16. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Onnea matkaan vanillalady bd!!! Täsmällinen vauva :) Mä täällä ammuilen ;D pitäs olla "yökahviseuraa". Meinaa silmät väkisin painua kiinni.. Höpönenä ja tissi-ukko :)
  17. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Piip: Nauti vaan olostasi hyvällä omalla tunnolla ja nautiskele illalla syömingeistä :) kyllä sitä keho viimeisinä päivinä tarvitseekin lisäenergiaa ja saahan siitä hyvän mielenkin :) en usko että loppumetreillä on mitään merkitystä vauvan tai sun hyvinvoinnille että syökö sitä vähän vähemmän...
  18. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Ihanaa Daria että olette päässeet kotiin, varmasti raskasta ollut. Imetyksestä: Omasta kokemuksesta kehoitan vain imettämään, imettämään ja imettämään. Olemaan tutti vauvalle. Mun eka imetys onnistui näin, ja oisin ruokkinut koko kylän. Mut samalla ohjeella ikävä kyllä toiselle ei maito...
  19. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Tsemppiä vielä odottaville ja Onnea jo nyytin saaneille <3 Aika kuluu siivillä imetyksen ja pumppauksen ja räjähtävien tissien kera.. Auts. :) Pe päästiin pikku-ukon kanssa kotiin imetys- ja lisämaito-ohjeiden kera pienen syntymäpainon vuoksi. Ongelma ilmeisesti ollut istukassa joka painoi...
  20. H

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Meille syntyi lopulta tänään 38+0 klo10.48 pieni ihana poika 2326g 46cm. Melko vaiherikas reissu mutta synnytyssaliin päästyä ei mikään olisi voinut mennä paremmin <3 Höpönenä ja pikku tissi-ukko <3 (aina kun vaan jaksaa <3)

Yhteistyössä