Hakutulokset

  1. H

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    Mitä olen muualta kuullut niin olisi käsittääkseni aika yleinen luonteenpiirre nyky-miehissä. Ja sitä mietinkin onko se vain pikkuasia miehissä ja kannattaako siihen ylipäätänsä puuttua?
  2. H

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    Mieheni kanssa voimme keskustella ihan mistä vain ja en haluaisi vaivata häntä pikkuasioilla, mutta haluaisin vain tietää onko muilla ollut samankaltaisia kokemuksia tai onko tämä käyttäytyminen miehissä nykyään normaalia?
  3. H

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    Minun ystävien tai meidän yhteisten ystävien seurassa hän on oma ihana itsensä. Pitäisikö minun teidän mielestä ottaa omia ystäviäni mukaan illanistujaisiin joita mieheni kavereidensa kanssa viettää?
  4. H

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    Kiitos kaikille vastauksista! En kuitenkaan haluaisi järkyttää miestäni tai aloittaa mitään turhaa tilannetta nostamalla asiaa esille, mutta mietityttää vaan miten käyttäytyminen voi muuttua noin paljon kavereiden seurassa ja onko se normaalia?
  5. H

    Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

    Hei! Onko muilla tullut vastaan uuden miehen kanssa outoja tapoja joita ette ymmärrä? Uuden mieheni kanssa olen seurustellut nyt n. 6kk jonka jälkeen on alkanut ilmenenään mitä oudoimpia tapoja joita en itse kertakaikkiaan kynene ymmärtämään. Aluksi hän oli tosi herttainen ja kohtelias...

Yhteistyössä