Hakutulokset

  1. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi empuska! Siellähän on viiva! :heart:
  2. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    riikkunen: onpa todella jännä juttu. Kaikella järjellä ei dpo 5 pitäis vielä mitään näkyä, mutta toisaalta näissä vauvantekohommissa on välillä järki kaukana. Mistäpä sitä koskaan tietää. :D SHM: mulla on nyt alkanut tuleen kunnon repäisyjä vähän väliä. Aivastaessa, nauraessa, niistäessä...
  3. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos Empuska. :heart: Noi sun oireet muuten kuulostaa aika lupaavilta.. ;) Mä en kyllä käsitä tota mun testiä. Esikoisesta en tainnu saada kertaakaan noin vahvaa viivaa, vaikka testasin vielä viikko sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. :stick:
  4. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huh, niin paljon tulee päivän aikana juttua, etten kykene kaikkia huomioimaan. :( Empuska: mulla oli päälle vuosi sitten menkat puoli vuotta poissa, gyne totesi pcon ja antoi terot. Kolmen kuurin jälkeen aloitinkin pillerit, jotka sitten lopetin aika pian. ;) Pudotin myös jokusen kilon, ja...
  5. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Suuret onnittelut plussanneille ja haamuilijoille. :heart: Uuteen kiertoon jatkaville mahtavia plussatuulia. :hug: Tänne tulee niin kovalla tahdilla juttua, ettei tahdo hämäläinen pysyä perässä.. Empuska: onko sulla aina niin random kierto, ettet koskaan tiedä kuinka pitkä on tulossa? Mulla...
  6. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kuule, kun kierto on parhaimmillaan 48 päivää, niin siinä ehtii ihan muutaman ovistikunkin kusasta plus loppukierron raskaustestit, niin siinä on miehelläkin kestettävää! Sitten siihen päälle syyllistämiset: " Ihan varmana et halua mun kanssa lisääntyä, jos et nyt kunnolla tarkastele tätä ja...
  7. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Herramunjee, vai on se sittenkin ihan viiva, oikea sellainen. Musta tuntuu, että oon tän vajaan vuoden aikana tullut jotenkin viivasokeaksi. Näen viivoja kun niitä ei oikeasti ole ja nyt taas epäilen. :D Mies on jo useasti pyydellyt, että voinko lopettaa meidän kotilaboratorion toiminnan ja olla...
  8. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt pitäis toimia! Kiitos empuska, niin mä teinkin, mutta luontoni mukaan osasin kuitenkin mokata. :D
  9. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No eihän se näy.. Neuvokaa tyhmää pientä humanistia! :D
  10. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huomenta! Saanen liittyä himotestaajajoukkoon. Aktiivista testailua alkaa olla kymmenisen kuukautta takana ja nyt ensimmäistä kertaa aidosti pohdin, että näkyykö tässä testissä jotain vai ei.. Tekniikka ei ole ystäväni, humanisti kun olen, mutta yritänpä laittaa kuvan tänne.. Toivottavasti...
  11. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Meidän Prismassa pc:t on luontaistuotteiden ja vitamiinien kanssa samassa hyllyssä. :)
  12. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei kaikki himotestaajat, te jos ketkä voitte varmaan auttaa mua! Eli, kuinka yleistä on liuskaraskaustestien ns. viivanpaikat? Tein tänään iltasella kaksi testiä. Ensin Sofi, jonka viivanpaikan jälkeen en saanut rauhaa ajatuksiltani ja oli pakko tehdä vielä pregcheck, jossa sama homma! Viivat...
  13. K

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei! Tulenpa mäkin kesken jännäilyn kirjottelemaan omia tuntemuksiani. Tää on toinen kierto josta pidän itselleni kirjaa. Tavoitteena oppia jotain omasta kropasta ja ehkä vähän toppuutella niitä melkein joka kierrossa tulevia "raskausoireita". ;) DPO -1: Liuskatestiin semmoinen ovis+, etten...

Yhteistyössä