Hakutulokset

  1. T

    Mitä tapahtui mun kissaviestille??

    Kuka sen poisti ja miksi helvetissä? Ketä se nyt loukkasi? Ihan käsittämätöntä... En mä sitä ainakaan enää löydä mistään.
  2. T

    Lisää kissa-asiaa: Gallup

    Tumpulan aiheesta innostuneena kysynkin kissanomistajat: Mikä rotu ja miksi? Onko mitenkään mahdollista opettaa kissaa (suihkupullo? Toimiiko vai ei? Muita keinoja?) olemaan repimättä huonekaluja, verhoja ja viherkasveja? Kenelläkään norjalaista metsäkissaa tai perinteistä...
  3. T

    Kiitos Siiperi! Hyvin sujuu tenttiin lukeminen prkl!

    |O Joo Siipe poikkes tuossa taas parin päivän saunareissulla meillä, ja lisäs mulle suosikkeihin yhden pelin. Arvatkaa, meneekö hermo? Hyvin edistyy tenttiin lukeminen. Olen seiskakentässä jumissa. http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz
  4. T

    Auttakaa, mihin otan yhteyttä?

    Tuli tässä päivänä eräänä mainostelevisiolta ohjelma, jonka satuin näkemään vain osittain, ja aivan sattumalta. Kyseessä oli dokumentti. Samana päivänä äitini, minä ja veljeni saimme useita yhteydenottoja ystäviltämme: Dokumentissa oli ollut kuvamateriaalia isästämme, joka kuoli vuonna 1995...
  5. T

    Kertokaa äkkiä! Vaikea valintatilanne!

    Eilen avasin punaviinipullon ja join sen hetki sitten loppuun. Avaanko 30-vuotislahjaksi viikko sitten saamani helvetin kalliin portviinipullon, vai aloitanko ryhtiinpalaamisen tästä hetkestä? B)
  6. T

    Oletteko pelanneet Paintballia? (koukutusvaroitus)

    Helppo ja niin ärrrsyttävän kouluttava, kouluikäisillekin kivaa ajanvietettä ja äidille... :whistle: http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Paintball---The-Game/472
  7. T

    Rauhallista yötä ja tunnelmallista Uuden Vuoden juhlan jatkoa kaikille, minä menen uunoille.

    Siinä ne tärkeimmät tulikin :wave:
  8. T

    Poppamiespalsta! Aivan hulvaton!

    Oletteko lukeneet? En tietenkään voi linkittää sitä koska se poistettaisiin välittömästi. Pieni otos: Näppy Otaniemen Teekkarikylässä asuva Somerolainen opiskelija Mauno Lyytinen kyselee Poppamieheltä neuvoa seuraavanlaiseen ongelmaansa. Minulla on viikonloppuna treffit pitkäaikaisen...
  9. T

    Menin taas ihan hiljaiseksi

    ...kun sanoin joku tunti sitten kolmivuotiaalle, että tuolla ulkona alkaa kohta paukkumaan ihan hurjasti. Eikä tarvii pelätä, se johtuu siitä että uusi vuosi vaihtuu ja ne on raketteja.... jne.. Poika kuunteli silmät pyöreinä, otti mua kädestä kiinni ja sanoi: Äiti, mää voin pitää susta...
  10. T

    Voi ihanaa, ripuli pojalla=D Hyvä me!

    Tuo 8-vuotias juoksi hetki sitten vessaan. Juoksee muutenkin ympäriinsä kuin sähköjänis, mutta vessaan ei useinkaan joten heti höristin korviani, että miksi niin kiire. Menin sitten oven taakse, (oli ehtinyt kaantää sen lukkoon ja kuulin, miten joku "lorisi" pönttöön :x ) ja mietin että...
  11. T

    Nomination-koruilijoita! (muut älkööt vaivautuko moittimaan meidän innostusta....)

    Elikäs mitä palasia olette ostaneet/saaneet/toivoneet tai aiotte hankkia? Kokoatteko korun värien ja ulkonäön perusteella vai siten, että mietitte jokaiselle symbolille ajatuksella oman merkityksensä ja kokoatte niistä ulkonäöltään ehkä hiukan kirjavamman korun? Mielenkiinnosta kyselen vielä...
  12. T

    Kertokaa yksinkertaisesti

    Miten saan laitettua kuvan tänne? En jaksaisi itse mitenkään perehtyä kun vihaan kaikkea ylimääräistä tekniikkaa emmekä koskaan tule toimeen keskenämme. Ukolta en voi kysyä kun se pelaa pojan kanssa Fifaa tossa eikä mitenkään ehdi. (jäkätijäkäti |O )
  13. T

    Huonepeliapua!

    http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Swans-Room/737 Olis kaikkee krääsää kerättynä, mutta nyt loppui taas kokonaan. Ei etene, ei. Auttakaa nyt hyvät ihmiset.
  14. T

    Juhlistan huomista merkkipäivääni

    ... menemällä tenttimään Maailman uskonnot, Moderni kirkkokansa ja Kirkkohistoriaa alueittain - nimiset teokset. Voin kertoa, että kolmikymppispäivänsä voisi ehkä jotenkin vetävämminkin viettää, mutta kun pelkästä kirjatentistä saa 7 noppaa.... Aaargh. Minkään muun motiivin ajamana en koskisi...
  15. T

    mutsiiii!

    Missä piileskelet? Odotan edelleen vastausta y-viestiini. Itse kun lähetit sen ensimmäisen, enkä tajunnut siitä sanaakaan. Toivoisin siis täsmennystä argumentteihisi, jotta voisin ottaa kantaa. Yhtään kun en sinua tunne, niin en tiedä pitäisikö tämä ottaa huumorilla vaiko ei. =) Joten...
  16. T

    Mutsi!

    Oletko paikalla? Vastaisitko y-viestiisi, kiitos. =)
  17. T

    Mutsi!!

    Vastaatko y-viestiisi. Sain sulta ihan hämärää tekstiä, ja mielenkiinnolla odotan vastaustasi. Oletko paikalla? =)
  18. T

    Wilkins!

    Kukas oletkaan entiseltä nikiltäsi? Ja kerro myös, mistä keksit nimimerkkisi? (Naapurissani asuu näet poppoo, jonka ovessa nikkisi lukee........ B) ) :D
  19. T

    Mitä tekisitte? En mitenkään voi itse hyväksyä.

    Kävipä meille erikoinen juttu. Olin pienimmän kanssa perjantaina neuvolalähetteen perusteella kuulontutkimuksessa. Kaikki oli kunnossa, ja lääkäri vielä tutkimuksen jälkeen katsoi korvat ja sanoi, että täällä on vanha putki edelleen ja hän voisi sen nopsasti poistaa. Sanoin, että ole hyvä...

Yhteistyössä