Hakutulokset

  1. P

    Apua, nyt pelottaa!

    No pitipä sitten kuitenkin heittää kommenttia tähänKIN ketjuun,,,,
  2. P

    Lastenhoitohuone ja niiden käyttö.

    Lastenhoitohuoneessa on wc....että ihan siks käydään siellä. Pääsee ilmaseks nääs.
  3. P

    onko täällä letään jonka lapsi on oppinu lukemaan ja kirjoittamaan jo 2-3v iässä?

    Mun 3-vuotias oli jo viime kesänä interrail-matkalla ja samalla keksi lääkkeen syöpään. Vitsi mä oon pulassa ton kaa.......nyt se kirjoittaa suomen hallitusohjelmaa uusiks tossa ja aikoo lähettää sen Kataiselle.
  4. P

    Lastenhoitohuone ja niiden käyttö.

    Mitä helvettiä???? Jos lastenhoitohuone on täynnä imettäviä mammoja ja vaippaa vaihtavia äityleitä niin tasan tarkkaan mun 7-vuotias (ja minä myös) käydään siellä vessassa. Jos se on jollekulle ongelma niin voi voi.
  5. P

    G:Te joiden miehet ryyppäsi pääsiäisen,menettekö nyt vappuna itse bilettämään?

    Hmm. Meillä ryypätään ja biletetään ihan muulloin kuin vappuisin, pääsiäisinä tms...silloin nimittäin ollaan ihan perheen kesken ja tehdään lapselle iloisia ja kivoja muistoja niistä.
  6. P

    Päiväkodissa ei pidetty siitä kun en pidä lapsella kesälomaa.

    Pakko sanoa että voi lapsi parka, kaikki muut viettää kesää ja hän on joka ikinen päivä hoidossa. Parin viikon loma keskellä talvea, no sehän sen kompensoikin.
  7. P

    Yksityiseksi perhepäivähoitajaksi - mitä pitäisi tietää

    Hanki ammattitutkinto ja valitse yhdeksi tutkinnon osaksi yrittäjyys niin nää sun kysymyksetkin saa vastaukset. Vituttaa kun kuka tahansa merkonomi päättää ryhtyä pph:ksi siihen asti kunnes saa omat lapsensa hoitoon, ja sitten kysellään just näitä. Se pph:n työ on sitten muutakin kuin rahan...
  8. P

    Käsi sydämellä päiväkodin tätsyt!

    Lapsi joka on puhtaissa ja sopivan kokoisissa vaatteissa, on myös itse puhdas, herättää positiivisempia tunteita kuin lapsi joka on koko viikon samoilla sukilla ja paidalla johon maanantaina kaatui mehukeittoa. Lapsi joka ei vingu ja vongu kaikkea itselleen herättää positiivisempia tunteita...
  9. P

    Miehen palkka kilahti tilille

    Niin? Miehen palkka? No entä sun palkkas?
  10. P

    mitä talvivauvalle vaunuihin päälle ?

    Tai sitten sataa vettä kuin esterin bärseestä.
  11. P

    Älkää tuoko sitä lastakaan hoitoon perhepäivähoitajalle!

    Silti kaikki korvaamattomat ovat täällä eivätkä töissään.
  12. P

    Espoon koulupäätökset - näkyykö jollain jo Wilmassa

    No et kai mistään kun ilmeisesti olet valinnut sen että tulee postitse viikolla 17.
  13. P

    Espoon koulupäätökset - näkyykö jollain jo Wilmassa

    Näkyi heti aamusta, samoin oli tullut miehen luuriin ja mun s-postiin tieto että päätös on Wilmassa. Ootko laittanut silloin kun hait koulupaikkaa, että haluat vastauksen wilmaan? Muuten tulee postitse vasta ensi viikolla.
  14. P

    Jos toi päivähoito-oikeus eskarin jälkeen poistuu...

    Ihme sakkia täällä. Vain yksi on älynnyt vastata mun selkeään kysymykseen, muuten on alaettu taas vänkäämään...
  15. P

    Jos toi päivähoito-oikeus eskarin jälkeen poistuu...

    ...niin koskeeko se myös kotona työskenteleviä?
  16. P

    Kun sun uusi kaveri menee ekaa kertaa sun vessaan

    Ihan aattelen että on pissa-tai kakkahätä kaverilla. Tai en oikeestaan. En aattele mitään.

Yhteistyössä