Hakutulokset

  1. Ä

    Clomittaret 2014

    Ääääh, menossa kp 27, eilen jo tuli pyyhkiessä muutaman kerran vanhaa verta, ja yöksi laitoin siteenkin, ja tänään rulee lisää rusehtavaa verta, joten eikööhän tämän tai huomisen saa merkata JÄLLEEN kp1.
  2. Ä

    Clomittaret 2014

    Onnittelut raskautuneille! Oliko teillä mitään raskausoiretta? Piinaviikko menossa, viikko mahdollisiin menkan alkuihin. Ei mitään oireita, enkä kyllä usko raskautumiseen, valitettavasti. :'( En ole vielä varma miten teen seuraavan kierron kans, otanko 4 tabua (söin yhden liikaa tässä...
  3. Ä

    Clomittaret 2014

    Voi voi... Hymynaamoja metsästetty, ja kun klikkaa sen puikon pois niin ei ole edes hailua 2 viivaa näkynyt, kirkkaan sininen yksi viiva pelkästään. Luulin oikeasti että se toinenkin sininen viiva alkaa näkyä, ja pikku hiljaa vahvistuu väri mutta ehei, toissapäivänä ei näkynyt muutakuin yksi...
  4. Ä

    Clomittaret 2014

    Blaah, odottavan aika on pitkä... Kp 10 oviksen tikuttelu aloitettu... Laihdustukuuri aloitettu, nyt on hetki jolloin on pakko saada painoa alas -10kg eka tavoitteena, ja vhh alkoi eilen, maha mourii ja nälkä on. 2½ clomikuuria jäljellä (otin tässä kierrossa 2 päivänä vahingossa 2 tabua) Ei...
  5. Ä

    Clomittaret 2014

    Vasta-aineet on otettu oli alle 33 ja t3v oli 3.5. Eli nekään ei anna ratkaisun avaimia.
  6. Ä

    Clomittaret 2014

    Mulla tosiaan on tsh ollu 0,60-1.13 ja t4v ollut 11 ja nyt 13 noin 6kk sitten, viitteet 10-21 oireina juurikin hiustenlähtö/ohuet hiukset päälaelta, käsien järjetön kylmyys, lisälyönnit, tunne että hengitys menee lukkoon, paniikkioireet, paino nousee ja nousee, jatkuvat keskenmenot ja vaikeus...
  7. Ä

    Clomittaret 2014

    Hei, oliko jollain kilpparin vajaatoiminta?! Arvot? Oireet? Mulla on nyt 2v epäilty mutta ei lääkitystä kun arvot viitteissä, enkä oikeastaan enään itsekkään tiedä mistä nämä mun moninaiset oireet johtuu, ja jos minä olen pihalla niin lääkärit ei ole edes maailman kartalla mun oireista.
  8. Ä

    Clomittaret 2014

    WOHOOO, toisen kiekan clomimenkat, huh hui. :whistle: Niinku saavista kaatais niskaan. :D Ekalla kerralla menkat loppu ekan tabun jälkeen, mutta ei nyt. Erittäin ristiriitaisia tunteita... Lapseni kummitäti ikää 40v sairastui keuhkosyöpään, eilen sai diagnoosin. Nyt sitten itse miettii onko...
  9. Ä

    Clomittaret 2014

    Ei ole mitään seurantaa. Onhan mulla ultrattu ties kuinka monta kertaa julkisella puolen, ja sen olen tiennyt että kohtu on taaksepäin kallistunut, mutta uutena tietona tuli että se on noin voimakkaasti kallistunut ja että siellä olisi ilmeisesti viimme raskaudesta tullut mutka. Viimme...
  10. Ä

    Clomittaret 2014

    Tyylipuhdas nega tuli äitienpäiväksi ja yön aikana/tänään alko tiputtelu. Katsotaan jääkö tiputteluun, vai onko tämä kp 1. Kävin näin aamuseltaan yksityisellä ultrassa ihan tarkistaakseni onko kaikki ok kun ei muuten ultria ole. Tuloksena kohtu taaksepäin voimakkaasti kallistunut, kohdunsuu...
  11. Ä

    Clomittaret 2014

    Kp 26/29 ja lämmöt edelleen korkeella, nyt maha ihan sekaisin, plus yökkäilin vedet silmissä mun laitoin maitopurkin roskiin ja siellä olikin mukavat aromit hoitolapsen kakkavaipasta. :D Ihme oireita ja testi oli silti nega kp24. Äitienpäivän kunniaksi testaan vielä, vaikka en mitään odotakkaan...
  12. Ä

    Clomittaret 2014

    Äiti seiskaneonen Verikokeita otettu, ja simpat tutkittu, mutta kaikki on kunnossa. Missään ei pitäisi olla mitään vikaa mutta lasta ei kuulu. Viimme keskenmenossa olin tosin 10kg hoikemmassa kunnossa, mutta suruuni söin kilot itselle takasin kun keskenmeno tuli. Vissiin pitäisi ottaa se 10kg...
  13. Ä

    Clomittaret 2014

    Kp 24/29 ja raskaustesti näytti... NEGA! Oviksen mukaan sen olisi jo pitänyt näyttää raskaus varsinkin kun oli erittäin hekkä testi. Ovis oli kuitenkin melkein heti menkkojen jälkeen. Alkais nyt vaan äkkiä menkat niin pääsis uuteen yritykseen. Leuka rintaan ja kohti uutta pettymyksen kuukautta.
  14. Ä

    Clomittaret 2014

    Minä näköjään kerkeen töiden lomassa täällä riekkumaan! :D Hillevi80 Oliko sulle hirvee pettymys kun eka kierros clomeja ei toiminu? Pelkään nimittäin että putoan korkeelta ja kovaa! :( Oliko sulla mitä oireita ku raskauduit näillä clomeilla? Mulla oli tänään aamusta lämmöt romahtanut...
  15. Ä

    Clomittaret 2014

    Ai kamala! Nyt jos joku tulis kysyyn oletko raskaana, vastaisin kyllä! Oli nimittäin niin todentuntuiset painajaiset että kävin kolmen aikaan yöllä tarkistamassa lapsen sängyn ja kiertämässä talon! Siin unessa oli joku seurannu meidän perhe-elämää, ja eräs aamu nousin ylös sängystä niinku...
  16. Ä

    Clomittaret 2014

    Mymosa Mä söin ihan verigreippejä tässä kierrossa, tai sitten tein niistä itse mehua. Täällä kp 22 ja lämmöt 36,9-37 en sitten tiedä missä vaiheessa niiden pitää taas tippua, päivää ennen menkkoja vai miten... Ite tilasin jo kasvan ovistestejä, niin luja usko mulla on ekassa kierrossa...
  17. Ä

    Clomittaret 2014

    Äiti seiskanelonen Mulla myös oli viimmesemmässä keskenmenossa flunssa alkuraskauden oire! Tuntuu että ilmaa on mahassa ihan älyttömästi, Välillä kuuma ja välillä kylmä. Valkovuoto tullut kuvioihin mutta ei mitenkään runsaana vaan ns normaalina ja kova jano. Lapsi tosiaan oksensi eilen...
  18. Ä

    Clomittaret 2014

    Ihanaa! Tänne on saapunut yhdistetty yskä/nuha ja oksennustauti. :$ Toissapäivänä alko jo vähän köhisyttään, ja viimme yönä alko sitten kunnon tauti. 2½h sain nukuttua nojatuolissa, ja sitten alko yskittään ja sittenpä ei enään nukuttukaan. Pitkälleen jos menee niin keuhkot tippuu lattialle...
  19. Ä

    Clomittaret 2014

    Clomi menkoista ei tietoa, mutta odotan sen olevan jotain käsittämätöntä. Mulla on normi menkatkin sellaiset että ekat päivät vois pitää vauvan vaippoja, joka paikka lainehtii. :D Sidettä jos pitää niin 30min välein saa juosta vaihtamassa vaatetta ja sidettä. :/ Minäpäs nokkelana tein...
  20. Ä

    Clomittaret 2014

    Äiti seiskanelonen Kuinka pitkä kierto sulla on ku ovis on noin aikaisin? Ja minä päivinä syöt tabuja? Minä syön kp 2-6 ja kierto on 28-29 päivää, olenkin olettanu että mulla olis ovis melkolailla heti (viikon sisään) menkkojen jälkeen tälläisellä kierrolla kun on clomit apuna. Nyt jos ei...

Yhteistyössä