Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Mä just lääkärineuvolassa kysyin tuosta matkustelusta ja ruokailusta, että mitä uskaltaa syödä. Lääkäri sano, että hänen pitäis varmaan lääkärinä sanoa että välttele kaikkea, mutta jatkoi sitten että silmämääräisesti voi kattoa että rafla on hygieeninen ja se riittää. Ainut minkä kielsi oli...
  2. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Täälläkin kuului 4D ultra nt-ultraan. Samallalailla ultrattiin mutta kuva tosiaan oli aika yksityiskohtainen kun osasi katsoa. Oma mies pitää enemmän siitä perusultrasta kun tuosta ei oikein kuulemma meimannut saada selvää :D minä kyllä sain :) Jouluruuista en syönyt mitään muuta kun uunissa...
  3. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Hei kuulkaa, tästä puhuttiin jo muistaakseni jossain vaiheessa mutta ei tainnut kun yksi mielipide tulla. Ootteko värjänneet hiuksianne/meinaatteko värjätä? Alkaa olee aika törkee tää mun lettini ja mietin että uskaltaisko sitä värjätä..
  4. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Meistä ei oo koskaan löytynyt mitään varsinaista vikaa miksi ei raskauduttu, mutta vannon että kaikki poppaskonstit ehtii kolmessa vuodessa kokeilla :D greippimehusta gelee royaleen, foolihapposta joka päivä hommailuun ja jalkojen ylösnostamisesta asian 'unohtamiseen' :) eli en usko...
  5. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Meillä näkyi tänään ultrassa terve lapsi, nt 1.1mm ja riskiluku joku 1:32000. Täällä on sairaalassa 4D-ultra niin nähtiin ihan naamakin. Uskomatonta. Oon vielä niin pihalla koko asian kanssa etten tiedä mitä pitäis ajatella. Oon niin onnellinen :cry: ja myös muiden puolesta! :love: Me aiotaan...
  6. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Voi ei. Me ollaan lähössä kans reissuu ukon kaa mut nyt kyl vähä aloin harkitsee uudelleen. Ei oo montaa päivää ku sanoin ihan suoraan että nii harvoin valitan että tietää etten herkästi nipota mutta nyt raskauden takia v*tuttaa välillä kaikki. Enkä todellakaan halua että ku mua kiukuttaa nii se...
  7. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Ei jäänyt mieleen minkä tyyppinen vajaatoiminta on.. lääkityksen aloitin tänään, sitä yleisintä thyroxiniä puoli tablettia päivässä ja ens viikon lopulla uudelleen verikokeeseen eli seurannassa tosiaan ollaan. Hyvä varmasti että seurataan, niin ei pääse ihan käsistä lähtemään nuo arvot. Minä...
  8. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Kiitos sohfia ! Tietääkseni mäki sain sen vakkarilähetteen sairaalan labraan. Mulla yhtäkkiä vuosi sitten lähti nousuun vaikka aiemmin aina olleet hyvät arvot, nyt sitten viime kerran ja tämän välillä noussu aika kovasti. Ärsyttää ku ei tiedä mikä on tuon laukassu mutta olin noin vuosi sitten...
  9. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Voih, mulla testit kerto, että on kilpirauhasen vajaatoimintaa. Oli myöskin vanha tuttu virtsatulehdus. Molempiin nyt sitten lääkitys. Pienessä ajassa mennyt kilpirauhasarvot ihan uusiksi, en tiedä mitä oon oikein tehnyt. Harmittaa, vaikka ei tässä nyt mitään maailmanloppua tietenkään ole :)
  10. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ja jälleen tuun tyhmien kysymyksieni kanssa; amarillon chicken pocketin vuohenjuusto - näyttää uunissa käyneelle, saakohan sitä syödä? :)
  11. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mukavia ultrauutisia täällä! :) onnea kaikille! ite saa vielä kituuttaa, toivottavasti pian tulis kutsu. Huomenna paukkuu 10 täyteen, mutta en tiedä onko ketään enää kyydissä mukana. Kuka osais kertoa mulle tuon salmiakin haitan? Ymmärsin alunperin, että ongelma on siinä, että nostaa...
  12. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Voi tiidula, oon kovin pahoillani :( paljon tsemppiä! Mulla oli tänään eka neuvola. Pahin järkytys oli se, että aurajuustoa ei saakaan syödä. Luulin, että saa kun on pastöroitua. Myöskin kysyin miehen puolesta, meneekö vauvalla nenä vinoon jos harrastetaan seksiä (ja osuu jonnekin). :D huoh...
  13. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ah, ihanaa kuulla että muillakin on ja ihan normaalia! :) Niinhän mä alunperin ajattelinkin että kohtuun voisi liittyä mutta sit ku ei oo varma ja miettii ja pohtii niin sitähän on jo aivan varma että koko maha tippuu seuraavaksi maahan! Vitsi mä oon kateellinen teille joiden tekee mieli...
  14. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Minä oon syöny salmiakkia silloin tällöin ja tuosta sushista ei varoitellaan kuin Suomessa. Mielenkiintoista :) Oli pakko tulla kysymään, että sattuuko kellään muulla alavatsaan toisinaan ku aivastaa tai yskäsee? Mul on tää ollu siis ihan koko tän raskausajan mutta ihmetyttää että mikä sielä...
  15. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Voi Heikura, oon pahoillani. :cry:
  16. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Joo raskaus on jo itessään iso plussa! (Hehe;)) ja kyllä mä sitä mietin koko ajan että en tuu enää koskaan olemaan ekaa kertaa raskaana nii jos en nauti täysillä nii ei tuu enää uutta mahista. Nyt ollu maha jotenki sekaisin nii senki luin jostai keskenmenon oireeksi nii Tässä sitä ny kidutaan...
  17. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Tiedän niin hyvin sun/teidän tunteen. Mekin yritettiin 3v raskautta ja nyt ku vihdoin on onnistuttu niin en uskalla nauttia siitä. Pelkään koko ajan että nään vaan unta tms. Varhaisultran jälkeen pystyin ehkä 2pvä olemaan luottavaisin mielin ja onnellinen, mutta nyt oon jo ihan varma että kaikki...
  18. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Voi velmunkikatus, oon pahoillani :( Mulla ei kyllä näy mitenkään mielestäni, mahaa turvottaa aina :D oltiin viikonloppuna miehen äidin luona ja jännitin koko ajan että lipsautanko jotain, mutta selvittiin koettelemuksesta! Kerrotaan vasta jouluna niin säästää joululahjoissa :D ! Minä oon...
  19. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Heippa kaikki! Minäkin rohkenen nyt liittyä mukaan joukkoon ensimmäisen ultran jälkeen :) Oon kyllä seurannut keskusteluja jo viime kuun puolesta välistä, mutta en halunnut mitenkään jinxata tätä :P On ollut melko pitkä ja raskas tie tähän pisteeseen, vähän reilu kolme vuotta yritetty lasta...
  20. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Ihana kirjoitus Valonkantaja :heart: Ja mä uskon ehdottomasti siihen, että kaikilla vastoinkäymisillä on joku tarkoitus :) ehkä se usko siihen lähtee siitä että tapahtuu jotain superpaskaa elämässä, mutta sen jälkeen kun sen "huomaa" niin on helpompi käsitellä erilaisia paskamyrskyjä. Uskon...

Yhteistyössä