Hakutulokset

  1. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Terve taas pitkästä aikaa! Onnea ja tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille sen kummemmin erittelemättä. :D Tulin vain pikaisesti kertomaan kuulumisia, kun joku oli olosta tuolla aiemmin kysellytkin. Veripaikka laitettiin siis neljäntenä päivänä päänsäryn alkamisesta, ja siihen se särky ja...
  2. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ai niin, onnea Yrittäjälle tytöstä! :love: Toivottavasti sieltä tulee vähän miellyttävämpi kertomus. :D
  3. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kauhea tilanne reasonilla, kun epätietoisuus vain jatkuu ja jatkuu. Voimia! :( Ja kun kaikki on muutenkin mennyt täällä perseelleen, niin menköön vielä lisää. Mulla on postspinaali päänsärky, eli epiduraalia laitettaessa on tullut reikä spinaalitilaan ja aivoihin tulee nyt painetta. Aluksi...
  4. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos onnitteluista! On tuo kyllä aika ihana, ja vaikea vielä sisäistää että meidän se on. Just eilen miehen kanssa laskeskeltiin, että päätös lapsen yrittämisestä tehtiin viisi vuotta sitten. Nyt ollaan viimein tässä. :love: Imetyksen aloittaminen sujuu vähän kankeasti, kun tyttö vetää...
  5. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tyttö tuli niin kuin lupailtiinkin. :love:Vauvalla kaikki hyvin. Lähes nelikiloinen, mutta ei kuitenkaan yli. Synnytys oli aivan järkyttävän painajaismainen, enkä usko että toista kertaa uskallan edes yrittää alateitse. Lopulta vauvaa kiskottiin aika väkivalloin stoppina olevan häntäluun ohi...
  6. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lapsivettähän se oli, ja streptokokin vuoksi jäin samantien osastolle. Supistuksille annettiin vähän vauhtia Cytotecilla, joka todellakin vauhditti niitä. Nyt vain odotellaan, mutta joko tänään tai huomenna pitäisi tapahtua. :love:
  7. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Reasonille jaksamista hermoja rakastavaan odotukseen! Kunpa kaikki olisi hyvin. Täällä homma saattaa sittenkin edistyä vähän. Parina yönä on supistellut, mutta ei kuitenkaan kovin tiheästi. Ekana yönä oli oikeastaan sellainen yhtäjaksoinen tunnin pätkä, joka sitten yhtäkkiä loppuikin. Tänään...
  8. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos tsempeistä! Päivän kokoarvio 4,2 kg, pää on kiinnittynyt mutta ei muuta edistystä. :( Ei käynnistetä eikä mitään muutakaan, yliaikaiskontrolliakaan ei aikaisteta, kuten viime kerralla lupailtiin. Nämä loppuraskauden ultrat ei ainakaan mun mielestä ole olleet kovin kivoja. Pitää maata...
  9. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Missä vaiheessa tuo streptokokki selviää? Olisiko mulle kerrottu siitä jo, vai testataanko se joskus vasta synnytyksen yhteydessä? Välillä supistelee vähän ja vauva on mielestäni selvästi laskeutunut. Jos huomenna lääkärissä sanotaan että on vielä korkealla ja että ei mitään kypsymisen...
  10. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minäkin olen lentänyt alkuraskaudesta sen kummempia varmistelematta keneltäkään. Olen oppinut tämän taipaleen aikana olemaan lukematta niitä kauhutarinoita, koska turhaa stressiähän niistä vain tulee, ja stressi jos jokin on haitallista sekä äidille että alkiolle/sikiölle. Toivottavasti tämä...
  11. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kävin tänään taas kokoseurantaultrassa, ja tämän päivän arvio oli 3,8 kg. Vielä olisi 2,5 viikkoa laskettuun aikaan. Kahden viikon päästä vielä tsekkaus, jos vauva on vielä kyydissä. Toivottavasti ei. Kaikki oikein hyvin. Minua vaan kyllästyttää odotella.
  12. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minä noudatin rajoitteita jonkin verran silloin alussa, mutta totesin ne sittemmin hätävarjelun liioitteluksi. Lista vaihtelee vuodesta toiseen, ja kaikille rajoitteille ei ole edes järkeviä perusteita. Raa'at kalavakuumit olen jättänyt rauhaan, muuten olen pitkälti syönyt mitä olen halunnut...
  13. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Kiva lukea teidän synnytyskertomuksia, vaikka kaikilla ei asiat ihan putkeen menneetkään. Alkaa jännittää entistä enemmän. Meidän vauva kasvaa yläkäyrillä ja käyn vielä ensi viikolla ultrassa tarkistamassa tilanteen. Jos näyttää tulevan reilusti yli 4-kiloinen...
  14. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ah, peräpukamat... Tuttuja täälläkin valitettavasti. :mad: Ummetus varmasti mullakin osasyyllinen noiden muodostumiseen. Yritän nyt juoda oikein ahkerasti vettä ja otan varmaan jonkun kuitulisänkin käyttöön. Vaiva tuntuu pahenevan vain, joten saapa nähdä että selviääkö loppuun saakka ilman...
  15. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mullakin on ollut liki oireeton odotusaika. Alussa oli pientä etomista ja närästystä, mutta niin lievänä että ne olisi kyllä sivuuttanut kokonaan ellei olisi tiennyt tasan tarkkaan missä mennään. Silloin alussa jopa toivoin jonkinlaista pahoinvointia osakseni, kun kaikki oli niin hirveän...
  16. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Jantzu... :cry: Niin väärin että kaiken odotuksen ja toivomisen jälkeen joutuu pettymään noin pahasti. :( Apua kuinka korkealla olen tuolla listalla! :eek: Kyllä tämä vaan alkaa olla aika todellista jo. Painoa on tähän mennessä tullut n. 10 kg. Olen nyt noita sokereita vähän mittaillut...
  17. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Päivää pitkästä aikaa ja onnea taas kaikille uusillle! Täällä kaikki hyvin, viikkoja kasassa 28+5. Ei tarvitse paljon jännitellä että onko vauvalla kaikki ok, kun se pyrkii enimmäkseen vatsanpeitteiden läpi ulos. Hemoglobiini pääsi taas romahtamaan ja vähän on nuutunut olo, mutta jospa se...
  18. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siskolla on myös IVF-poika. :LOL: Meille kerrottiin silloin hoitotaipaleen alussa, että enemmän poikia syntyisi "tällä menetelmällä". Kyllä sen täytyy olla niin, että IVF:ää sillä tarkoitettiin, ja ICSI:llä sitten toisenlaiset todennäköisyydet. Onhan se ihan loogistakin. Meille ei tosiaan IVF...
  19. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lullaby, 2. ICSI, 1. PAS, ensimmäinen, 17.6.2017. Kiitos! :)
  20. Pussipiru

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kaikki kunnossa ja tyttö tulossa. :love:

Yhteistyössä