Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Niinjoo oli niistä ristiäisistä/nimiäisista puhe, Me pidetään tammikuun puolella ko on saatu jouluhäslinki pois päiväjärjestyksestä. Mun veli sai lapsen 5pv. meidän jälkeen joten ollaan vähän mietitty jos pidettäs yhteisristiäiset. Tääl meillä on tosi kiva pappila jota voi vuokrata joten sitä...
  2. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tääl kans välistä tuntuu että pää hajoaa tähän hommaan. Mulla kans tääl vauva ja 2v-esikoinen ja tuntuu just että ei vain repeä kaikkeen! Mies on yrittäjä joten hän ei mitään isyyslomaa voinu pitää ja muutenki hällä aika paljon menoja myös iltaisin joten paljon olen täällä näiden lapsosten...
  3. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Nessu ongelma tuoki ettei sit saa nukuttua ko pystyis muuten. Mie kyllä nukahan tosi helposti illalla ja nukahan monesti vielä yölläki ko syötän sit oon ihan sekasin sitku taas herään ja vauva makoilee siinä vieressä et koska oon syöttäny viimeks :) Mut mulla tullu nyt semmonen rasittava vaiva...
  4. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täälä kans yritetään totutella tähän ainaiseen väsymykseen!!! Kokoajan on ihan zombi olo ko haluttas vaan nukkua. Meillä baby heräilee 2-3tunnin välein yölläki ja nyt on vielä nuhan saanu jostain ja on ihan tukkonen. En saa sitten ite nukuttua ko toinen raukka siinä vieressä kokoajan tuhisee ja...
  5. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No niin elikkäs sitä synnytyskertomusta; Menin tosiaan jo tiistaina sinne käynnistykseen ja sain sillon yhen sytotex-tabletin murusen. Jonku verran oli omiaki supistuksia siinä ja tosi hyvin ne sitten tiheniki iltaa kohden. Illalla olin sit jo tosi kipeä ja supisteli 5min. välein ja kutsuin...
  6. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä vihdoin ja viimein neljän päivän käynnistelyiden jälkeen saatiin eilen tyttö maailmaan. Painoa oli 3795g ja pituutta 48cm eli onneks ei sit ollukkaan niin iso ko pelkäsin. nyt tääl sairaalassa vielä ja kaikki hyvin. tulempa sit kirjottelemaan tarkempaa kuvausta synnytyksestä ko kotia pääsen.
  7. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tääl vähä turhautuneena makailen sairaalassa ja valvon. Tänne aamulla tultiin, mut sit vasta kahelta eka sytotex tabletin murusen sain ja autto kyllä sen verran että alko sit parin tunnin jälkeen supisteleen. Viien maissa sit pyysin uutta murusta,mut eivät antaneet koska supistuksia kumminki...
  8. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnee hirveesti kaikille vauvan jo syliin saaneille! Mie tääl vielä tämän päivän kärvistelen ja huomen sinne käynnistykseen sit. Pelottaa kyllä melkosesti ko pöljä oon tietenki netin kolunnu läpi ja lukenu että virhetarjonnan riski on suurempi jos käynnistetään aikasin. Mullahan oikeesti ois...
  9. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No "kiva" että muillakin ollu samantyylisiä kokemuksia synnytyksen jälkeen. Kyllä niistä itekki selvisin ihan hyvin ko just aattelin että ne on ohimeneviä. Mutta ne tuli vaan aika järkytyksenä ko kukaan ei ollu puhunu mitään. Jotenki vain ajattelin että siitä sängyltä noustaan ja kävellään...
  10. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Nessulle hirveesti onnea!!! Kateellisena täällä kans luen ko muut saa jo vauvoja syliin ja mulla ei mitään tapahdu ;) Mut siis soitin sinne sairaalaan alkuviikosta ja sain sit semmosen vastauksen että eivät käynnistä ennen 38 viikkoa ellei ole jotain lääketieteellistä syytä. Joten vaikka tämä...
  11. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea hirveesti Hanrille täältäki!!! Tääl viime viikolla sielä ultrassa käyty ja painoarvio saatu, eli vauva oli torstaina jo 3,5kg!!! arvatkaapa olinko tippua siitä tuolista! Ja ko vielä tiiän että sillä gynellä on ollu tapana tehä vähän pieniä kokoarvioita niin pelottaa kyllä nyt aikalailla...
  12. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Jihaa vihdoin on meidän kuukausi! on tätä kyllä odotettu ja mulla valitettavasti vielä odotettavaa piisaa ko LA on vasta loppukuusta. Noh toivottavasti tämä päättäs vähän aikasemmin syntyä tai käynnistettäs vähän aikasemmin. Nuista kolmesta S:tä ei mulla ainakaan toiminu ykskään esikoisen...
  13. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mullakin alkanu tulemaan tosi limasta valkovuotoa vime päivinä, tiä sit mitä on... Mut vauva tuntuu tosiaan olevan aika alhaalla. Nukkuminen on kans ihan peestä täälä. Joka ilta vaan ärsyttää sinne sänkyyn mennä ko tiiän et heräilen vaan koko yön ja sit kolmen-neljän maissa on semmonen tunnin...
  14. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Eli joku kyseli mikä se synnytystapa-ultra on. Niin juurikin se että katotaan minkä kokonen vauva on ja että se on oikeinpäin ja sit sen perusteella arvioidaan onko lantio/paikat tarpeeks isot että vauva mahtuu ulos. Mulla esim. esikoisesta arvioitiin tuolla vk36 ultrassa että se ois jo 3,5kg ja...
  15. P

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heips, miekipä kirjottelen piiiiiitkästä aikaa. Meillä meni kone rikki ja ei sit vasta ko nyt saatu hommattua uutta. Puhelimella olen kyllä käyny teän juttuja lukemassa, mut en oo jaksanu sit sillä alkaa kirjottelemaan. Mulla menny raskaus ihan ookoosti. Pientä remppaa tietenki on: kuten...
  16. P

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Tääl on kans kyllä mahaa kasvatettu... tuntuu että on kohta yhtä iso ko esikoisesta ko menin synnyttään! Mut oha tää tietenki jo kolmas raskaus nii taitaa olla kaikki lihakset nii löysät että ei mikkään ennää pietä vastaan vaan heti pullahtaa esiin toi maha. Miten teillä muilla muuten jos...
  17. P

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Moi, Mulla ollu vähän poika olo. Mutta jos tuo syke juttu pitää paikkansa nii tyttö ois tulos ko sykkeet on ollu sitä 140-150 ko ollaan käyty neuvolassa. Tämä päivä ei oikein alkanu hyvin. Piti aamu klo 10:30 käydä labrassa ja siihen asti siis piti olla syömättä. Noh sit tulin kotiin ja söin...
  18. P

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Mul kans aina välistä on maha tosi oudon mallinen, mut uskon että johtuu vaan siitä että vauva siel liikuskelee. Yksinäisyyttä oon kans ite kokenu tosi paljon esikoisen syntymän jälkeen. Muutettiin just esikoisen syntymän aikoihin ja kaverit ja tutut jäi sit vanhaan paikkaan ja tääl uudessa ei...
  19. P

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Ei oo mitään sääntöjä ko tietenki kohtelias käyttäytyminen kanssakirjoittajia kohtaan ;) Siis mukaan vaan! Aika moni on lähteny tuonne facebookin puolelle, mut on meitä täälläkin onneks vielä. Ite kans muistan esikoisen kohalta kuinka mukava oli täältä lueskella muiden kokemuksia ja saaha sitä...
  20. P

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Tääl tätä tavallista tasasta arkea, esikoisen kanssa oleilua ja kotihommien tekoa. Ulkona on ollu mukavaa olla ko on ollu lämmintä, nyt taas ootetaan uudestaan ilmojen lämpenemistä että tarkenis taas tuonne ulos mennä. Oloja ei oo oikeastaan yhtään täälläkään enää. Liikkeitä en oo hirveenä...

Yhteistyössä