Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Moikka! Kiva kun aktiivista keskustelua täällä! :) Viimeks valittelin kun ei liikkeitä oikein tunnu niin huolestuttaa mutta varmaan heti seuraavana aamuna heräsin potkuihin ja tuntu ihan kädelle asti. Nyt tuntuu päivittäin monta kertaa ja mieskin jo tuntenut! Onpa helpottavaa! :love: Saas nähdä...
  2. M

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Hyvää uutta vuotta kaikille! :) Joulu meni kovaa vauhtia ja uusi vuosikin jo hyvässä vauhdissa. Oma olo alkaa olemaan jo ok, tosin vitamiinit ei sovi vieläkään kun aiheuttaa heti oksentelua! :confused: Minäkin sain aikaseks mentyä sokerirasitukseen vasta välipäivinä ja onneks pääsin...
  3. M

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mutkin saa lisätä listalle 5.6/mamilis/27/kys/2. Pahoinvoinnista kärsiville banaani on hyvä ku itse ainakin saan syötyä jos ei muu uppoo ja se helppo myös oksentaa.. :unsure: Minulla myös tuota ettei kerralla pysty syömään ku ihan pienen annoksen vaikka olisi ollut kamala nälkä ja sit hetken...
  4. M

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Esikoisen synnytyslääkäri sanoi eri sairaalassa että rv36 mutta en sitten tiedä miten täällä tekevät. Varmaan lääkäri käynneillä sitten selviää, terveydenhoitaja ei oikeen sanonut asiaan mitään!
  5. M

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Kiitos! Joo näköjään jäi tosta pois mut 27v oon! :) edellinen synnytys päätyi sektioon ja tästä joudun sitten lopussa tutkimuksiin että onko jotain rakeentellista vikaa yms joten vähän jänskättää onko edessä suunniteltu sektio tai saako edes yrittää alakautta.. (n)
  6. M

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Moikka! Mäki voisin vihdoin tulla mukaan ryhmään! Olen jo pitkään lukenut mutta puhelimella en oo jaksanut alkaa kirjottelee ja nyt vihdoin pääsin mukaan mutta kiva ollut lukea teidän kuulumisia. :) Torstaina oli nt ultra ja kaikki oli hyvin ja vilkas pikkuinen potkutteli ja lopuksi laittoi...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mäki taas pitkästä aikaa jaksan kirjotella.. Väsymys on ollut jotain ihan uskomatonta!! Töissä jaksaa just sen 8 tuntia mutta sen jälkeen vois vaikka istualteen nukahtaa.. Onneks pikkusen jo helpottaa! Ruokahalu aivan mieletön.. Kokoaika pitäis olla syömässä jotakin ku muuten tulee kuvotus...
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Heippa! Oon lukenut jo pitkään teidän kirjoittelu ja nyt mäkin voisin liittyä vielä jonon jatkoksi.. =) Tänää käyty ekassa ultrassa ja kaikki oli hyvin joten nyt uskaltaa alkaa innostumaan!! :heart: saatiin niin hyvät kuvat kotiinki ettei muuta kerkee ku kuvia tuijottaa.. :whistle: Ihanaa...

Yhteistyössä