Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Nopee päivitys..tänään klo:10.49 synty täyden kympin tyttö, mitoin 3930g ja 50cm pitkä, raskausviikolla 38+2. Suunniteltu sektio. Leikkaus sujui hyvin. Nyt toivutaan ja pääsen ehkä illalla ylös sängystä! Jepulis ja tyttö :love:
  2. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Meillä sektio siirtyi huomiselle, ei keritty leikkaamaan. Oli niin paljon muita kiirreellisiä. No ehkä sitten huomen aamulla. Jepulis ja 38+1
  3. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Täällähän tupsahtelee vauvoja, kun sieniä sateella! Onnea kaikille :love: Ja hyvää Äitienpäivää >3 Apua,huomenna on se päivä, sektio :love: Olen kanssa miettinyt mitä pukea vauvalle päälle, kun kotiin lähtee. Body, housut, sukat ja pipo, riittääkö se? Onkos muilla mammoilla turvotuksia...
  4. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Moikka, pitkästä aikaa!! Wau, tännehän on jo syntynyt vauvoja :love: Onneks olkoon kaikille vauvan jo saaneille <3 Olin maanantaina synnytyksen suunnittelussa ja sain ajan sektioon. Se tehdään rv 38+1, aika aikasin? Vauva oli kyllä jo ihan hyvän kokonen, reilu kolme kiloa. Mä en aijo lypsää...
  5. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Henttis: mulla kaks edellistä ollut perätilassa, Ensimmäinen kooltaan 3,8 kiloa, eikä lääkäri antanut lupaa alatie synnyttämiseen. Vauva oli ollut koko ajan perätilassa, oli kiinnottynyt pyllystä, joten kääntäminen ei onnistunut. Toinen lapsi myös perätilassa ja taas suunniteltu sektio. Nyt...
  6. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Moi pitkästä aikaa! Pirpana: kyllähän tuo sterilisaatio kuulostaa hurjalta, mutta kyllä nyt tuntuu että tämä kolmas on jo vimppa. Ja tosiaan, kun nämä kaikki ovat sitten leikkauksella syntyneet. Ja olen itselläni pitänyt, et sit kun oma ikä 35 en enään tee lapsia. Cristal3: ihana vatsa :)...
  7. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Kiitos pirpanalle uudesta pinosta :) Rupee ne meidänkin kuukaudet vähäneen,hui! Hankintoja oon tehnyt maltillisesti, aina vähän jotakin. Hirveesti ei mitään tarvii ostaa, kun entuudestaan kaikkea jo on. Äitiysloman aikana suunnitelmissa pestä katsoa vauvan vaatteet, lähinnä erotella pojan ja...
  8. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Helmikuussa*

    Terve taas! Sokerirasituksessa käyty ja arvot normaalit. Yöt edelleen hankalia,yläselkään sattuu ja tohon rinnan alle. Päivisin tuo rinnan alus vaivaa joskus, muuten pystyn ihan hyvin töissä olemaan. No huomenna neuvola, toivottavasti jotain vinkkiä sais.. Vauvalla on hyvä unirytmi,vaikka...
  9. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Helmikuussa*

    Meillä ei oo vielä mietitty ehkäsyä. Lapsiluku vissiin on nyt täynnä. Ja olen kuullut, että kolme sektiota niin neljättä ei enään tehdä? En tiedä pitääkö paikkaansa. Muuten ei itsellä suurempia vaivoja, yöt oon hankalia. Asennon vaihtaminen hankalaa, yläselkään sattuu julmetusti. Sit mulla on...
  10. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Eilisessä rakenneultrassa kaikki hyvin :love:saimme tyttölupauksen. Olinkin itse aavistellut, että se voisi olla tyttö. Painoarvio oli 438g On se kyllä uskomatonta miten ne pystyy kaiken tutkiin, yhtä uskomatonta, kun se että joku toinen ihminen kasvaa mun sisällä. Pienen söpön bodyn ostin...
  11. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Huomenta kaikille! Pakko tulla kertoon, että tänään on se kauan odotettu rakenneultra, iikk jännittää:love: Jepulis<3 ja 21+4
  12. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille :) Painoa tullut nyt 7 klloa :eek: Joulupäivästä asti vauva liikkunut vilkkaasti, tuntee jo vatsan päältä liikkeet. Ens torstaina on rakenneultra, tuntuu pitkältä ajalta odottaa. Onnea poika-tai tyttölupauksista niille, jotka niitä on saanut :) Mulla...
  13. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Madot ovat saaneet kyytiä ja toinen kuuri lääketttä otettiin varoiks sunnuntaina(y) Joulusiivot tehty ja kinkku on uunissa, joulu saa tulla:) Millä viikolla menette rakenneultraan? Mulla on tammikuussa, kun viikkoja on 21+4. Olin vähän jo huolissani, että noin myöhään tehdään. Tänään soitteli...
  14. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Täällä kans suurta pelkoa ja huolta vähän väliä vauvan voinnista. En kahdesta ensimmäisestä lapsesta ole ollenkaan ollut tälläinen (n) Kävin maanantaina kuunneluttamassa sydänäänet, taas. Hyvin kuulu! Mulla vasta rakenneultra tammikuussa. Niin pitkä aika! Edelleen liikkeet hentosia :( Kysytään...
  15. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Rudebox, joo kamalia noi on, mut mitä enempi niistä on puhunu niin melki joka toisessa perheessä niitä on ollu. Ja jotain positiivista tästä hakee niin tuleepahan siivottua kunnon joulusiivous :) Toivon kuitenkin, että saatiin ne häädettyä tällä erää ne heti pois! Tsemppiä teille, että saisitte...
  16. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Maanantaina otettiin koko perhe lääke. Ja eilen siivosin 14 tuntia!!! Pesin lelut ja laitoin vielä saunaan. Ja sittenkin vielä laatikot varastoon. Saunotin myös patjat,tyynyt ja peitot koko päiväksi tuulettumaan. Pyykkiä ihan sikana! Pyyhin kostealla kaikki mahdollsiet ja mahdottamat. Nyt jatkuu...
  17. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Mä oon ihan paniikissa, eilen illalla myöhään huomasin esikoisellani kihomatoja!! Aamulla soitto neuvolaan. Lääkkeet haettiin heti aamulla ja kaikki muut paitsi minä en ole ottanut. Odotan soittoa neuvolasta, terveydenhoitaja ottaa selvää saanko ottaa lääkkeen. Voi jessus et mua puistattaa...
  18. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Kiitos Pirpana uudesta pinosta :) Meilläkin rakenneultra vasta tammikuun alussa. Pitkä aika odottaa. Liikkeitä en edelleenkään vielä tunne, kuin ihan hentosia.. Flunssa tuli taas takaisn, nenä ei vuoda, mutta yskä on hirvee ja ääni lähtee iltasin. Nukuttua ei saa kunnolla, jatkuvasti saa...
  19. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Pitkästä aikaa.. Pieni flunssa ollu reilun viikon :( Mulla tuo alakautta synnyttäminen ei ollut mahdollista ekalla kertaa. Lääkäri ei antanut lupaa perätilan vuoksi. Vauva oli myös lähes nelikilonen. Toisesta sama juttu, vauva jälleen peätilassa, suunniteltuun leikkaukseen. Eli enään ei ole...
  20. J

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Olen tässä miettinyt,kuinka aikasin voi tuntea liikkeitä? Vai poksuuko vatsa muuten vaan (n) Neuvola vasta joulukuun alussa, siihenkin ikuisuuus. Tekisi mieli soittaa aikaa sydänäänien kuunteluun. On kyllä ihanaa kun saa kevätvauvan. Ei tarvitse vauvalle pukea päälle niin mahdottomasti. Mulla...

Yhteistyössä