Hakutulokset

  1. K

    kannattaako vaivautua laittamaan hajuvesiä huutikseen?

    kävin katsomassa ja myynnissä tällä hetkellä olevissa ei juurikaan näy olevan huutoja... vai onko jossain netissä parempi myyntipaikka tuonkaltaiselle tavaralle?
  2. K

    kenelläkään kokemusta 8848 altitude merkkisistä lasten ulkovaatteista?

    pitävätkö esim vettä kuten valmistaja lupaa?
  3. K

    jos olisit sormus niin minne menisit

    :snotty: :ashamed: |O :'(
  4. K

    helsinkiläiset joilla lapsi mennyt hiljattain päiväkotiin

    kauanko meni jonossa ennen kun sen hoitopaikan sai :snotty:
  5. K

    miten mä saan tämän verenvuodon loppumaan?

    poika raapaisi naamassa olevaan luomeen aika kivan vekin :snotty: muoks ja jäitä ei ole kun mulla ei ole pakastinta :|
  6. K

    mulla on yksityispalsta näköjään

    :laugh: pitäiskö ruveta tappelemaan ittensä kanssa... :xmas: ehkä meen nukkumaan vaan :snotty:
  7. K

    kauhean tylsää

    tapelkaa nyt vaikka jostain ihan älyttömästä. kun mun mesessäkään ei ole kuin pervoja enkä mä jaksa niitä nyt :kieh:
  8. K

    Kaamean tylsää

    Pitäisköhän mennä vaikka jynssäämään tiskipöytä kiiltäväksi tai jotain B)
  9. K

    Toimiiko muilla mese?

    ja mitä tarkoittaa että oletusyhdyskäytävä ei vaikuta olevan verkkoyhteydessä |O :snotty:
  10. K

    Palstalla kun aina tiedetään kaikki niin kertokaahan

    että missä pirussa on se piuha jolla liitetään digikamera tietsikkaan |O Nih, ja mikä sen piuhan nimi on :ashamed: :snotty:
  11. K

    Toimiiko muilla mese? Tai hotmail..

    mulla jumii... ja pahasti :o |O
  12. K

    Onko täällä yhtään mussuttajia?

    :xmas:
  13. K

    Onko tuosta facebookista jotain hyötyäkin?

    Ehkä mä olen vaan liian vanhanaikainen tajutakseni mitä iloa siitä on :xmas:
  14. K

    kertokaahan, miten on mahdollista että kun mä menen mesestä mun

    sähköpostiin niin se avaa miehen sähköpostin :o Todella turvallinen systeemi...
  15. K

    .

    .
  16. K

    Missä kaikki ällömussut on?

    :xmas:
  17. K

    .

    .
  18. K

    Noista danonino-magneeteista..

    niin, että missä ne on? Paketin päällä oli tarra jossa luki että katso pohja.. puuttuiko mun jugurteista ne magneetit vai tilataanko ne jostain vai mitähäh? :xmas: :ashamed:
  19. K

    Onko kellään ollut mesessä tällaista ongelmaa?

    Eli viikonloppuna kun en ollut kotona, mun isä kirjautui meseen joka näytti että mä olen online tilassa ja pikaviestin laittokin onnistui ihan ongelmitta. paitsi että mä olin parinsadan kilsan päässä mun koneesta joka oli kiinni joten.. Onko mesessä jotain tuollaista vikaa ihan yleisesti...
  20. K

    Missä kaikki ällölässymussut on?

    Huhuu :xmas:

Yhteistyössä