Hakutulokset

  1. J

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pikakuulumiset täältäkin (oon jumittunut tonne fb-puolelle lähes totaalisesti..), eli meille syntyi 31.1. tyttövauva mitoilla 3110g ja 50cm, viikkoja oli tuolloin 38+3. Hyvin voidaan ja kotona elämä soljuu kivasti =) Onnea kaikille vauvan jo syliin saaneille, ja tsemppiä odottajille! Ei mene...
  2. J

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Paljon Voimia Väpä sulle ja koko perheelle <3
  3. J

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Moikka, pitääpä kysellä kun ihmetytti: Sadana, miksei sokerirasituksessa saanu käyttää läppäriä tai puhelinta? Ite kyllä käytin ekalla kierroksella, ja ens viikolla tokallakin kertaa oli suunnitelmissa. Pippurihäntä: Mulla Helsingissä ekalla lääkärikäynnillä ei katsottu mitään...
  4. J

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Moikka, täälläkin ru käyty eilen, ja tyttölupaus olisi tulossa. Kaikki oli niinku pitääkin ja painoa 340g. Edelleenkään ei liikkeitä tunne, mutta istukka olikin edessä niin kaipa se on ihan normaalia. Ultratessa ainakin pikkusella oli kova vauhti päällä ja pyöri siellä hulluna :heart...
  5. J

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Voimia Nokkosperhoselle ikävään tilanteeseen :( Toivottavasti saatte lastenhoitoasioita sovittua vaikka eri teille lähtisittekin. Toivottavasti joku läheisesi voisi lupautua synnytykseen turvaksi. Llinndda, mitä sulle (ja äidillesi) kuuluu?? Jepa ja Toukka 18+6 (8pv ru:aan...)
  6. J

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Moi, meillä oli eilen neuvolalääkäri, kaikki oli pikkusella hyvin. Jumputus kuulu ja kovasti liikuskeli, vielä kun tuntis itekin jo liikkeet. Ja vaikka vatsa on vähän pyöristynyt niin ei vieläkään kiinnitä ulkopuolisten huomiota, eli aika pieni vielä. No ehkä parempi niin niin ei ole niin...
  7. J

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Moikka, mulla ei ole ollu selkä- tai muitakaan kipuja, mitä nyt muutaman kerran vihlassu alavatsasta kunnolla. Töissä siis lähinnä istun, eikä siltikään ongelmia. Liikkeitäkään en oo tuntenu kertaakaan (ja se alkaa ahdistaa, onneks huomenna neuvolalääkäri...). Reissussa kerran juostessa tuli...
  8. J

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Moi, sokerirasituksessa käyty eilen, tulokset tulee ma. Hyvin meni aika kun oli luettavaa mukana. Eikä pahemmin kerenny nälkäkään tulla :) Täälläkin saatiin asunto myytyä, uuteen saadaan avaimet 2vk päästä ja aikaa muutolle jää vajaa 3vkoa. Huomenna vielä ennen muuttohässäkkää lähtö...
  9. J

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Moikka, mullakin nt-ultra takana, turvotusta 1,4mm ja pää-perämittä 62mm. Tiistaina tuli kirje että kaikki ok. Täälläkin maha alkaa näkyä, mutta töissä en oo vielä saanu sanottua, menee kai vielä sen piikkiin että olis tullu syötyä :) Mulla alusta paino on laskenu pari kiloa, mut eiköhän...
  10. J

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Hannuliinille täältäkin voimia ja tsemppiä, kyllä se onnistunut kerta teillekin vielä tulee! Hiliputti, kävin semmosella vanhemmalla miehellä, Olavi Yli-... tai jotain. Ja viime viikon to kävin, jos vaikka oisit ollu just ennen mua vuorossa :) Jotain pk-seudun tapaamista vois syksylle...
  11. J

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Moikka, VU hinnasta; samassa lääkärikeskuksessakin on lääkärien kesken huimia eroja, kannattaa kysellä. Ite kävin Femedassa (Hki) ja loppulasku oli 76e. Ja tosi kokenut ja kiva lääkäri oli. Mulla edelleen oireita tosi vähän, joten vaikea vieläkin uskoa että oikeasti olis raskaana (no VU...
  12. J

    Espoolaiset äidit

    Moikka, mulla laskettu aika helmikuussa (jos kaikki menee hyvin), ja muuttamassa syksyllä Leppävaaran lähelle. Joten ainakin Miltsu olisit varmaankin suht lähellä :)
  13. J

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Moikka, ehkä uskaltaudun myös liittymään ketjuun :) Eli Jepa81/32v./1.lapsi/JS Mulla ei ole oikein edes lähipiirissä ollut lapsia/raskauksia joten kaikki on uutta ja mistään en tiedä mitään:) La olis kai 10.2.

Yhteistyössä