Hakutulokset

  1. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Heippa! Meille syntyi potra poika 12.1. Klo.12.19. Mitat 53cm ja painoa 4268kg. Synnytys kesti ensin 23h ja päätyi virhetarjonnan vuoksi lopulta hätäsektioon. Voimme kuitenkin hyvin ja poika on mitä suloisin tuuhean mustan tukkansa kanssa. Väsynyt mutta onnellinen hennanennu ja täydellinen...
  2. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Onnea kaikille vauvan syliin saaneille... <3 Itsellä tää kylkimyyryläinen ei osoita mitään kiirettä... Myllertää vaan tuolla kylkiluiden alla. :/ Olo tukalan puoleinen. Nyt ei enää kovasti jaksa naurattaa nämä "onpa sulla maha vielä ylhäällä, eihän tuo synny vielä muutamaan viikkoon"...
  3. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Ihanaa kun vauvoja tulee <3 Itsellä tällä hetkellä vauvan painoarvio 3390g ja tänään oli viimeinen "normaalineuvola". Ensi viikon perjantaina on sitten jo yliaikaisuuskontrolli. Meillä siis etusivun tiedoista poiketen la 12.2. Neuvolalääkäri on pyytänyt heti synnytystapa-arviota sairaalalta...
  4. H

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Laittausko joku "kokeneempi" vähän listaa mitä sairaalakassiin olis hyvä pakata? Terkuin hennanennu 34+
  5. H

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    On tullut kelan päätökset äitiysrahoista :) Olin aika yllättynyt miten nopeasti päätös tuli... Noin kahdessa viikossa! Aurinkoista joulukuun aloitusta! hennanennu 30+
  6. H

    Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet / tehneet testin

    Plussasin kun kuukautiset oli noin 2pv myöhässä. 1 viiva ilmestyi ja tulkitsin negaksi. Testi jäi kuitenkin pöydälle ja siihen ilmestyi heikko toinen viiva. Huonosti näkyi ja olin todella epävarma tuloksesta! Tämä taisi olla sunnuntai ja keskiviikkona testasin clearblue digitalilla selkeän...
  7. H

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Osanottoni Väpälle ja perheelle <3 Ei tässä oikein muuta voi nyt kirjoittaa... hennanennu ja pikkumies 29+2
  8. H

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Onnea Audrey uudesta plussasta samoin hookoo-82 <3 Muistan teidän helmivauvoista <3 ihanaa että olette päässyt uuteen yritykseen! Tarrasukkia! Terkuin hennanennu + pallomaha 29+2 <3
  9. H

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Heipat! Mulla myös Kela-neuvola 13.10 (ma) ja työnantajalta kyselin niin palkkatiedot menee sieltä kelalle suoraan. Mulla tosin on tulotaso ollut aika tasainen vuodesta 2011 :) Mahan kanssa en ole juossut vaikka muutoin juoksu on kuulunut harrastuksiin. Nyt jotenkin tuo selkä ei siitä...
  10. H

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Heippa! Mullekkin voi listaan päivittää että : poikalupaus Tai no aika selvä poika ;) Saatiin oikein hyvät kuvat myös siltä alueelta :D Joku kyseli vatsan toiminnasta tuolla syyskuun puolella ja kyllä ummettaa täälläkin. Huah. Vatsa kyllä toimii mutta kivuliaasti kipristelee ja ilmaa...
  11. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa! Ru käyty aamulla ja vauvalla kaikki hyvin :) Oli hiukan isompi kun viikot mutta kaikki mitat vastasivat toisiaan. Tämän ultraajan mielestä jo ekan ultran mitat viittasivat että raskaus olisi pidemmällä melkein viikon :) Kyllä tästä koko jutusta hiukan säikähdin ja mietin että olisiko...
  12. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Hui kun alkaa jännittää oma rakenneultra kun päivät etenee... Meillä ultra on heti maanantai-aamuna. Saas nähdä miten levoton olen viikonloppuna. Liikkeet tuntuu päivittäin ja aika voimakkaina jo. Voisin jopa väittää että aavistan missä päin kohtua tyyppi milloinkin majailee :D Etenkin aina...
  13. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa! Floravital nimisen juotavan rautavalmisteen aloitin. Aika hyvän makuinen... Mulla hb tippunut 159-> 112. :/ Kovasti hengästyttää ja huimaa. Eihän tuo 112 olisi edes huono jos lähtötilanne olisi vaikka 120. Kk:n päästä kontrolli ja jos ei tuo valmiste nosta rautoja sitten otan sen...
  14. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heipat! Mulla päätettiin nyt aloittaa rauta. Hemoglobiini oli matalla ja sydän tykytellyt omia rytmejään. Myös verenpaineet alhaalla (laskeneet vaan lisää). Sain luvan syödä salmiakkia :P Ajattelin kokeilla tuollaista juotavaa rautaa? Onko muilla jo rauta aloitettu? Käy vissiin vatsan...
  15. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa! Mulla myöskään ensisynnyttäjänä ei ole supistuksista oikein hajua... Joskus maha tosiaan kanssa hiukan kovettuu ja sellainen möykky tuntuu mutta ei kipua. Ehkä ne sitten ovat jotain supistuksia =) Minulle neuvolassa sanottiin että kivuttomina vaarattomia... liitoskipuja sen sijaan...
  16. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa! Sellasta vaan että nyt tuntuu liikkeet! <3 etenkin aamulla ja illalla sängyssä tuntuu möyrintää ja napakoita potkun tapaisia liikkeitä. Eilen potkutteli vasemmalla ja tänään oikealla. Ei varmaan kauhean kauaa mene kun tuntuu mahan päälle myös. Maha mulla on mielestäni tosi pieni vielä...
  17. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Cherise: Olen koko ajan kuvitellut että kannan poikaa... nimiäkin olen miettinyt pojalle:) En tiedä mistä tämä kumpuaa. Kuitenkaan en toivo poikaa sen enempää kun tyttöä. :heart: Rakenne ultraan vielä muutama viikko. Saas nähdä ;) RU varattiin edellisen uä:n yhteydessä ja se on...
  18. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heipparallaa pitkästä aikaa :) Täälläkin viikko sitten neuvolaläärissä käyty. Kaikki kunnossa ja sykkeet kuunneltiin. 145 jumputti pikkusydän ja heti tietysti spekuloitiin kumpi mahtaa olla :D Verenpaineet on itsellä vaan laskeneet entisestään... Ja sen kyllä huimauksena huomaa. Parempi...
  19. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Heippa kaikille! Kävin neuvolalääkärissä ja minulta ei sf-mittaa otettu. En tiedä onko kaupunkikohtaisia eroja... Asun pk-seudulla. Lääkäri vain paineli kohtua ja sanoi sen olevan oikeille kohdilla ja muoto hyvä. Neuvolakorttiin merkitsi vain sikiön sykkeet, jotka dopplerilla kuunteli :)...
  20. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Liikkeistä: Oliko niin että jos/ kun kohtu on takana ja vielä istukka edessä liikkeet alkavat tuntua tavallista myöhemmin? Milloin olette ensiraskaudessa tunteneet liikkeet ja oliko millaisia? :) Alkoi rv15 ja vielä en koe että tuntisin mitään. Kovasti odotan että jotain tuntuisi <3 14+

Yhteistyössä