Hakutulokset

  1. K

    mahdollisuus pilata avioliitto

    Olen vähän vaikean tilanteen edessä. Ottakaa kantaa ja kertokaa kokemuksia ja vinkkejä. En ala suuremmin menneisyyttä peilaamaan mutta pohjustan vähän. Suhteen alku oli kaikin puolinkiihkeä,15 vuotta sitten. Tuli lapset ja asuntovelat,odotetusti. Helvetti alkoi ja seksielämä pysähtyi vaimoltani...
  2. K

    Seksitön parisuhde?

    Itse olen monesti ihmetellyt, ja nyt ihmettelen myös ketjun aloittajaa, että mikä ihme on saanut kestämään tilannetta näin kauan. Niin tyhmäksi en ole itseäni kuvitellut ja sitten huomaa olevansa. Jotenkin sitä selitti itselleen että se on rakkaus kun pitää liiton kasassa. Sitten ajatteli että...
  3. K

    Seksitön parisuhde?

    Käyn tuota samaa helvettiä läpi miehenä. Kesto on ollut liian pitkä, puhutaan jo 10 vuodesta. Nyt olen alkanut todellakin ajattelemaan asiaa ja syitä. Olen täydellisesti tajunnut mitä haluan. Haluan vaimon joka haluaa myös seksiä. Olen myös tajunnut että häntä en voi muuttaa joshän ei halua...
  4. K

    Entäpä jos tekisin sen rohkean ehdotuksen

    Kun tätä seksinpuutteessa elämistä on käsitelty laajasti niin mietin sitä toista lähestymistapaa. Itse en ole onnistunut sitä nettipalstoilta löytämään mutta voisiko se löytyä ns kadulta. Miten suhtautuisitte jos silmäänne miellyttävä henkilö vaikka kaupassa ottaisi kontaktia katseella ja jos...
  5. K

    En kestä enää tätä seksittömyyttä!

    Päivä päivältä useammin törmää tähän samaan asiaan Mielestäni tilanne on erittäin huolestuttava. Itse olen tätä asiaa käynyt läpi 11 vuotta, se on vienyt välillä terveyden mutta ennenkaikkea se on vaikeuttanut aivan turhaan lapseni elämää. Minustakin on tulossa se pahis. En koe enää mitenkään...

Yhteistyössä