Hakutulokset

  1. S

    Helmivauvat 2015

    Moikka vaan kaikille! :) Ei olekkaan vielä tullut kirjoiteltua tänne puolelle. Parempi kuitenkin myöhään kun ei milloinkaan. Hassua kuinka nopeeta aika on mennyt vaikka keväällä ajatteli ettei millään tänne asti päästäisi. Meillä neiti kovasti jo konttaa ja tukea vasten seisoo. :) 7...
  2. S

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    oikein suuret onnittelut jo vauvan saaneille! =) tsemppiä vielä massun kanssa kärvisteleville! Meille syntyi tänään 27.2 tyttönen rv 40+0 painoa hänellä oli: 3985g ja pituutta: 49,5cm
  3. S

    Rv 9+ ja melko runsas vuoto

    moikka. täällä oli tasan viikolla 9 kova vuoto hyytymineen. ultrassa näkyi pieni sykkeineen ja vuoto alkoi hiljenemään. sitten yöllä alkoi taas vuotamaan kovasti. kaikki oli kuitenkin hyvin ja nyt jo rv 32+2. :) tsemppiä sinne! lepää paljon ja syö nyt riski aika terveellisesti!
  4. S

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Sadanalle paljon tsemppiä! On kyllä ollut niin kiireinen tämä joulukuu ettei ole täälläkään kerennyt käydä kuin lukemassa kirjoituksianne. Nimeä tulokkaalle ei olla vielä raskauden aikana mietitty. Itse haluan toisen ensin nähdä ennen kuin voi nimeä edes harkita. Joskus ennen raskautta...
  5. S

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Hei taas helmimammat. Ei ole tänne kerennyt taas kirjoittelemaan, kuitenkin päivittäin olen käynyt lukemassa teidän juttuja. Pippurihäntä toivotaan ettei sinuun tartu vaan välttäisit taudin! Tsempit Mammakolle kipujen kanssa oloon. Kyllä pitäisi saikkua antaa jos käveleminenkin sattuu...
  6. S

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    No niinpä tietysti, tuli taas pikkuisen kirjoitusvirheitä. :D Pahoittelen. :P
  7. S

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    No nyt oin vähän enemmän aikaa kirjoitella tänne. Olen teidän keskustelua seurannut ihan alusta saakka. Ja minulle aivan uutta jutella tämmöisessä. :) Ehkäpä tämä tästä :) Pikkuakkanen: Kyllä toinen lapsista on syntynyt maailmaan sektiolla vuonna 2009 Mikkelissä. Itselläni oli ainakin...
  8. S

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Moikka! Täältä ilmoittautuisi yksi uusi joukkoon.:) Tänään oli rakenne ultra ja kaikki hyvin, joten nyt uskalsin vasta liittyä mukaan. Odotuksen alussa lisä stressiä toi runsas verinen vuoto, jonka johdosta oli suuri riski mennä kesken. Syytä vuodolle ei ole löydetty mutta kaikki onneksi...

Yhteistyössä