Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi, tulisin mukaan keskusteluun. Juuri tänään sain aikataulut kohti ensimmäistä Ivf -hoitoa vk 9-10 aikana. Taustalla yritystä 4/2014 alkaen. Yksi spontaani raskaus 11/14 josta keskenmeno rv 7+1. Sen jälkeen ei mitään plussanvilaustakaan. 5/2015 aloitettiin ensimmäiset tablettihoidot ja niitä...
  2. H

    Syksyllä lapsettomuustutkimukset/hoidot aloittavat

    Hei, meillä aloitettu tutkimuksia jo viime vuonna. Takana yritystä puolitoista vuotta. Raskaus 10/14 luomusti, mutta keskenmeno rv 7+1. Kaikki mahd minusta tutkittu, kilpparin vajaatoiminta, muuten perusterve 29-vuotias. Mies 35 vuotta ja aiemmat kaksi lasta, ei tutkimuksia. Letrozol aloitettu...
  3. H

    InOva Kuopio

    Moikka, itselläni käyntejä Kuopiossa takana nyt kaksi. Alkukäynti 5/15. Siellä katsottiin lähtötilanne, meillä tehty paljon tutkimuksia (labroja, aukiolo uä x 2, kilpparilääkitys +) jo kunnallisen puolella joten niistä riitti paperit tuonne InOvaan. Niiden perusteella juteltiin ja...
  4. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Iso kiitos kaikille onnitteluista! Nyt kolmena aamuna olen testin tehnyt, ja plussa se on, en vaan millään voi tätä uskoa. Mies jo eilen sanoi että kun ei ne viivat sinne tyhjästä tule. Jospa nyt en enää uusia testejä hakisi ja uskoisin asian itsekin. Mies haluaa kutsua plussaa möllikkävauvaksi...
  5. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kp 32 ja aamulla apteekin testissä kaksi selkeää viivaa! :heart: Miehen kanssa sitä yhdessä ihmeteltiin, kävin hänet ihan herättämässä sitä varten. Meille tulee vauva!! Kiitos kaikille tsempeistä ihan tosi paljon, tämä on kyllä mahtava ryhmä! Toivon niin että kaikki saavat tämän ihmetyksen...
  6. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Huomenta, kp 31. Menkkamaisia kipuja selässä ja välillä mahassa huimia kipuja, menkat puuttuu. Äsken tein ovistestien mukana tulleen oudon raskaustestin, haamuplussa Se voisi olla... :) Hui, pitää vielä miehelle näyttää kun herää. En vaan voi uskoa että olisi haamu..
  7. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kp 29 / 26-28.... Näin viime yönä unta että minulla alkoi menkat. Olen jopa tuntevinani että olin vuotanut sänkyyn. Siitä sitte varovasti vessaan.. eikä mitään.
  8. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Moi, hiljaiseloa ollut parisen viikkoa. Lauantaina tulee kaksi viikkoa täyteen Thyroxinin kanssa. Oliko täällä muita Thyroxinin käyttäjiä? Kokemuksia lääkkeestä? En tiedä onko psykologista, mutta olo tuntunut kevyelle. Nälkä on koko ajan. Alkuun tuntui että väsymys väheni, mutta nyt kyllä ei...
  9. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Aukiolotutkimus ohi, kiitokset Merope tsempistä! Otin esilääkettä ja kipulääkettä eikä ollut oikeasti läheskään niin paha kuin viimeksi. Viimeksi vuosi sitten erikoistuva lääkäri tutki varmaan puoli tuntia, koski ihan tosissaan. Tuloksena oikea puoli tukossa. Nyt erikoislääkärin tekemänä...
  10. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Todella mielenkiintoista keskustelua kaikilla. Paljon kiintoisampaa lukemista kuin tämä aamupalaveri töissä antaa :p. Meillä on kaikilla täällä sama haave ja tavoite mutta taustat sekä elämäntilanteet tuntuvat hyvinkin erilaisille. Ja miten hienoa että täällä on syntynyt ystävyyttäkin...
  11. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Täällä tänään kp 1 ja yk 7 alkaa. Tällä kertaa suoraan vuotoihin ilman menkkaoireita, tai no vähän oli kuumempi nukkua viime yönä ja pienet alaselkäkivut. Luulin niiden johtuneen eilisistä pihatöistä. Alkaakohan minun naiselliset toiminnot hiipua jotenkin. Ei ollut ovista ja nyt näin vaan...
  12. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Vauvatoiveinen ja muutkin uuden kierron aloittaneet :( :hug: Itsellä kp 20. Oviksia tikuttelin sitkeästi kp 10-19, ei sitä hymynaamaa sinne tullut. Ehdotin jo lopulta viimeisen tikun kanssa jos mieheni tai vaikka koira olisi siihen halunnut lirauttaa. Josko olisi heille tikku hymyillyt :kieh...
  13. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Merope: Joo, siis kp 10 aloitin testaamaan ja jatkanut olen, tänä aamuna viimeksi. Ja kai minä sitten jatkan ne kaikki 10 testiä (ad kp 20), on ainakin sitten näyttää lääkärille seurantaa. Ei siihen tikkuun vaan sitä hymynaamaa tule :x En muista nyt tarkkaan mikä oli kp kun ne labrat...
  14. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hiljaiseloa hetken aikaa, mutta taas kirjoittelemassa. Luin tässä näitä muiden viimeaikaisia kuulumisia, kuinka värikästä voikaan tämä vauvan yrittäminen olla. Aina pohdin niitä jotka vaan tulevat raskaaksi sitä yhtään ajattelematta saati sitten toivomatta. Voi kun olisi itsellä sellainen...
  15. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Onnea Viiu! Ihanaa odotusaikaa sinulle! Ja halaukset Samourille! Harmi! Metsäläinen Höh, mutta toisaalta juuri noin, jos ne menkat on tullakseen niin hyvä että tulevat sitten aikanaan niin pääsee taas uuteen yritykseen. Itsellä tänään kp 2 :( ja yk 6 lähtee... Tänään naistentautien...
  16. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kiitti vinkeistä kuinka saa nimimerkit tummennettua, mutta tabletilla en kyllä saa. Pitää koittaa koneella toisen kerran, se nyt ilmeisesti `tärkeemmässä` käytössä. Sillä etsitään moottoripyörään renkaita :O Norna: :( menkat on välillä niin syvältä, mutta se tarkoittaa myös että sinulla taas...
  17. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ja miten te saatte toisten nimimerkit tummemmalla tekstillä??
  18. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Metsäläinen Tuohan onkin hyvä idea, täällä voisi jakaa juoksuajatuksia, kokemuksia jne. Ja itse ainakin saa ainakin välillä tarvittavaa lisätsemppiä siitä kun pääsee sitten toisille kertomaan :) Iitukka81 Niin, en minä ole ainakaan tässä yrittämisvaiheessa vielä lenkkareita lepuutellut...
  19. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kiitoksia tervehdyksistä, mukava tulla mukaan. Ja tosi paljon onnea plussanneille! Tänään oli itsellä onneksi muuta ajateltavaa kun käytiin Ikealla. Kaikkea uutta kotiin ja saapahan nyt niitä lajitella sitten. Toki, sielläkin katse eksyi vauvajuttuihin ja haaveita alkoi pyöriä päässä. Juuri...
  20. H

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei, mukaan keskustelemaan tulossa. Olen 28 vuotta ja siis vauvatoivetta olisi kovasti. Ollaan nyt 4/14 asti aktiivisesti yritetty vauvaa. Tässä taustalla kaksi liuskaa minipillereitä alkuvuodesta, sitä ennen kondomiehkäisy. Avopuoliso 34 vuotta ja hänellä aiemmastaan kaksi lasta (s. -08 ja...

Yhteistyössä