Hakutulokset

  1. T

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että meille syntyi tänään täyden kympin tyttö 41+0, vähän reilun tunnin sairaalassa olon jälkeen. Vaikka synnytys oli tosi nopea selvisin ilman mitään nirhaumia, vuoto sen sijaan oli runsasta ja sitä seurailtiin aika pitkään salissa. Nyt toipuminen kuitenkin jo...
  2. T

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Täällä edelleen yhtenä kappaleena, vaikka eilisaamu alkoikin varsin lupaavasti... 9.30 alkoivat vajaan minuutin mittaiset synnytyssupistukset, joita tuli 2-3 minuutin välein. Koska kolmas lapsi kyseessä, ei hirveän kauaa viitsitty tilannetta seurailla ja sairaalalla oltiin 11.40. Siinä...
  3. T

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Hurjasti onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä masun kanssa matkaaville! Nokkosperhoselle hurjasti tsemppiä käynnistykseen! Täälläkin vielä yhdessä koossa, tänään 39+3 ja kummallista kyllä, mä jopa toivon vielä muutaman päivän kasassa olevani. Viikonloppuna nimittäin päälle iski...
  4. T

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Kiitos eliaza sektioon valmistautumisvinkeistä, nyt kuitenkin taitaa olla niin, että sektiolta ehkä kuitenkin vältytään! Käytiin isännän kanssa yöllä äitipolilla kääntymässä kun vauva liikkui illalla tosi niukasti. Polilla sitten selvisi syykin siihen: vauva oli kääntynyt itsestään...
  5. T

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Tervehdys täältä kaikille ja onnittelut jo vauvautuneille! Enpä juuri ketjuun ilmoittautumisen jälkeen ole kirjoitellut, mutta ahkerasti olen kyllä taustaillut. Itsellä menossa nyt 36+2 ja torstaina tulossa äitipolin käynti poikkeavan tarjonnan vuoksi. Masukki kun on majaillut koko raskauden...
  6. T

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Huomenet täältäkin! Nopeasti tulin vaan kommentoimaan noita ruokarajoituksia, että itse kuulun siihen sakkiin joka niitä suht orjallisesti noudattaa. Syy tähän löytyy parin vuoden takaa, jolloin sairastin yersinian (ruokamyrkytysbakteeri). Kolmeen viikkoon ei mikään kestänyt sisällä ja paino...
  7. T

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Onnea BlackPearl hyvistä ultrakuulumisista ja mukipukipuu liikkeistä. Keltaisesta vuodosta ollut täällä puhetta. Itsellä ei varsinaisesti keltaista vuotoa ole ollut, mutta säikähdin kyllä aamupäivällä kun vessassa käynnin yhteydessä huomasin, että pikkareihin oli tullut keltainen limamöykky...
  8. T

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Ilmoittautuisin vielä porukkaan jos sopii? Ketjua olen ihan alusta asti lukenut, mutta nyt vasta uskaltaudun ilmoittautua mukaan... tintti / 21.2.2015 / 3.lapsi / K-HKS Olen vähän päälle kolmekymppinen kahden lapsen äiti ja nyt odotan kolmatta meidän perheeseen kahden perättäisen...

Yhteistyössä