Hakutulokset

  1. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Tännekin eksyin välillä :). Tekstiä ei ollut niin hirmuisesti tullut viime käynnin. Tsemppiä allergia vaivoista kärsiville :hug: Täällä pikkumiehet lähentelee 10kg ja kummatkin alkoi ryömimään n.8kk, Toni konttii, nousee pystyyn ja muutaman askeleen ottaa tukee vaste. Luukas menee lujaa...
  2. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    No arvaa vaan ku tää alkasin kelaan, että ketä mä näin silloin :laugh: Pikkuruisia poikia oli silloin, nyt ei tietäisi, että pieninä syntyi. Isompi ku vanhemmat lapset olleet tuolloin =) Meillä pojat nukkuneet hyvin pienestä pitäen ja nyt Luukas on ruvennut nauttimaan tissistä öisin. Viime...
  3. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moikka! Meillä oli 5kk neuvola, kuulumiset sieltä. Normaalisti kehittyvät pojat ja kasvavat hyvin. Toni 7730g ja 66,5cm ja Luukas 8020g 68cm. Luukaksen pituus edelleen nousussa. Näillä ennustetaan pojille n.180cm pituutta aikuisina... Kumpikin kääntyy mahalleen ja osaavat kiljahdella...
  4. E

    Kisa: Kenellä pisin ihokarva?

    Mulla kasvaa käsivarsissa ihan älyttömän pitkät karvat... en ole kyllä koskaan mitannut :laugh:
  5. E

    Kaksosten odottajia v.2009

    Marylene, tässä kuva mun mahasta ja pojat syntyi sitten 4.5-09 http://www.aijaa.com/v.php?i=4936403.jpg tässä rv22 http://www.aijaa.com/v.php?i=4936418.jpg Mulla käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja supistusten tehoa lisättiin tipalla. Tokan synnytys meni ihan luomuna ja siihen...
  6. E

    Tyttö sai tunikan *kuva*

    Onko tuo kangas sellasta liukasta? Kukat samanlaisia kuin mulla yhdessä kankaassa. Ihana tunika, sopii hyvin pikkuiselle tytölle. Meilläkin kaksi kissaa karvoittaa joka paikan ja koira muuten vain sotkee :laugh:
  7. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Sompio: Hyvin ovat pojat kasvaneet. Tosi kovia syöjiä olleet alusta asti. Tänään Luukaskin kääntyi mahalleen :heart: Voi, ikävää tuo selkäsärky :( , toivotaan, että helpottais.
  8. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moi.... Täällä kaksospojat kasvaa hyvää tahtia, 4kk neuvolassa painoa oli 7125g ja 6580g, 64cm ja 62,9cm. Kiinteät maistuu suht hyvin. Oma tekemä yököttää joten kaupan soseilla mennään. Koittaa sitten karkeamman ruuan aikaan itse tehtyä... Päivisin ei pojat nuku kunnolla, pieniä pätkiä...
  9. E

    Pitäisikö 3kk vauvan jo nukkua öisin enemmän kuin 1-2h kerrallaan?

    Ehdottaisin kans tuota pinniksen ottamista viereen ja laittaa käsi vauvan rinnan päälle. Itsellä 4,5kk kaksospojat jotka nukkuneet muutaman viikon ikäisistä useamman tunnin pätkiä. Nyt heräävät korkeintaan 2kertaa. Iltaisin olen antanut maissivelliä. Kiinteät aloitettu ja saavat rintaa sekä...
  10. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heipat kaikille =) Välillä käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittaminen jäänyt. Toivottavasti kaikkien vauvat alkaisi nukkua parempia päiväunia. Täällä Toni nukkui eilen lähes 5 tuntia ja Luukas pari tuntia. Pojat painoivat 2,5kk neuvolassa 5750g ja 6200 sekä 60cm pitkiä. Rintamaitoa ja...
  11. E

    millainen eläinlauma teiltä löytyy?

    Meillä kans harjakoira, puuteri. Hauska tapaus...
  12. E

    millainen eläinlauma teiltä löytyy?

    Meidän täytyy noita vuohia tulla kattomaan. Likka haaveilee sellaasesta, mutta teille niin lyhkäänen tulla rapsuttelemaan. Meiltä löytyy, hevonen, poni, kilpikonna, 2pupua, 2kissaa ja koira.
  13. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Hei =) Onnittelut myös Thereanille :flower: Meillä lisääntyi perhe eilen kiinanharjakoira, puuterilla. Isommat lapset aivan innoissaan. Pojat kasvavat kovasti ja syövät älyttömän paljon =)
  14. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Täällä toinenkin poika eilen hymyili ja yritti jutella samaan aikaan :heart: Tässä kuvaa pokkumiehistä Eilen piti siirtää poni ja hepo eri aitoihin ku poni hyökki hepoa kohti kuin yleinen syyttäjä, toivotaan, että olis merkki tiineydestä =)
  15. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    RockMummy: Annat rintaa vain jos imettämistä haluat jatkaa ja sitten lopuksi jos näyttää nälkäiseltä niin pullosta. Just, äitit on vähä omituisia nyt lastenlasten aikana, mun äiti kauhistui ku toinen poika nukkui mahallaan. Meinas, että kätkytkuolema tulee, eikä sitä ole tulevan mahallaan...
  16. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    RockMummy: Oli pakko kirjautua ku luin sun tekstiä :ashamed: ihan alkoi itkettämään muakin. Onneksi puhut asiasta. Helpottaa varmasti sekin. Asuisko siinä lähellä ketää joka voisi tulla joskus kanssasi. Olisi aikuista seuraa =) halit nyt täältä, jaksamisia kovasti Oletko koittanut laittaa...
  17. E

    ainun tuttipullon tutit

    Lämpimämpi maito virtaa reiästä nopeampaa.
  18. E

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Mä hain minipillerit, mutta kuinka toi aloitus. Menkat ei ole alkanut ja edellisten aikana alkoivat n.6kk synnytyksestä. Täällä Toni jokeltelee ja hymyilee tosi leveästi, Luukas vielä katselee ja laittaa huulia tötterölle. Eivät vielä toisiaan noteeraa. Paitsi pahastuvat jos toinen itkee...
  19. E

    Kaksosten imetys

    Täällä hoidellaan poikien tarpeiden mukaan. Nukkuvat aika pitkiä pätkiä joten sitä aikaa jää. En ole alkanut herättelyyn, koska toinen ei syö niin paljoa kuin toinen. Pelkällä rintamaidolla 5vko.a Sitten alkoivat syömään miesten lailla ja iltaisin lisää pullosta ( muoks tai koko ajan kyllä...
  20. E

    Miten vatsanne on palautunut?

    Nahka venynyt, mutta eipä tuosta haittaa ole. Ilmavaivat ku helpottais |O Pojat syntyi alateitse n.2,7kg kumpikin. Raskausaikana painoni nousi 20kg. Synnytyksestä 2kk aikaa.

Yhteistyössä